Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00482079/01 - Wynik z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół w okresie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432734532
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeas@zeas.opolelubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zeasopolelubelskie.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
obsługa administracyjno-finansowa i organizacyjna szkół
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół w okresie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40c4a792-c40b-4599-9531-c5e217167587
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068831/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół w okresie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.opolelubelskie.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.opolelubelskie.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: (1)
Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.opolelubelskie.pl/ (Uwaga: Aby znaleźć na platformie zakupowej ZETO
niniejsze postępowanie należy z menu po lewej stronie wybrać z zakładki „Jednostka” ZEAS i przejść do niniejszego postępowania),
poczty elektronicznej: zeas@zeas.opolelubelskie.pl - którą należy traktować wyłącznie jako tzw. „awaryjną”, w przypadku problemów
technicznych
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Tożsamość i dane kontaktowe administratora: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny
Szkół, reprezentowany przez Dyrektora z siedzibą w Opolu Lubelskim przy ul. Tadeusza Kościuszki 4. Numer telefonu 81 827-32-21
lub adres email: zeas@zeas.opolelubelskie.pl
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Wojciech Podlaski
iod.zeas@opolelubelskie.pl
3. Cele przetwarzania danych osobowych: Wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji
konkursu, zapytania ofertowego realizowanego w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa lub w celu zawarcia,
realizacji i rozliczenia umowy.
4. Podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Pzp) Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
5. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora lub przez stronę trzecią (jeżeli przetwarzanie odbywa się na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. f): nie dotyczy
6. Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców, jeżeli istnieją: Poczta Polska S.A., bank obsługujący
jednostkę, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, prawne oraz inne organy publiczne, Prezes Urzędu Zamówień
Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, a w przypadku umów współfinansowanych podmioty współfinansujące, kontrolujące i
zarządzające lub inne podmioty zaangażowane w realizację programu, z którego pochodzi dofinansowanie
Podmioty świadczące usługi utrzymania i serwisu systemów teleinformatycznych Organy uprawnione na mocy przepisów odrębnych
7. Informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz o stwierdzeniu
lub braku stwierdzenia przez Komisję odpowiedniego stopnia ochrony: nie dotyczy
8. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu: Zgodnie z art.
78 ust. 1 ustawy Pzp, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy
9. Inne informacje niezbędne do zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania: Prawo do żądania od administratora
dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych
10. Informacje o prawie do cofnięcia zgody (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a):
Osobie przysługuje prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych
11. Informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego: Osoba której dane dotyczą ma prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
12. Informację, czy podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy
osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych: Podanie
danych osobowych jest obowiązkowe, niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia
13. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu: Dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZEAS.2.23.231.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych do:
1) Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Ewy Szelburg - Zarembiny w Karczmiskach, ul. Szkolna 11, 24-310 Karczmiska;
2) Szkoły Podstawowej im. Świętego Jana Pawła II w Kluczkowicach – Ćwiętalka 2a.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena oferty brutto - Cn – 60 %
b) Rocznik środka transportu – wiek taboru „R” – 40 %
Punkty za kryterium „Cena” czyli C zostaną obliczone według wzoru:
C = (C min/Cb x 60 pkt)
gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena,
C min - cena najniższa podana przez Wykonawców, którzy złożyli ważne oferty,
Cb - cena oferowana przez badanego wykonawcę ustalona w oparciu o wypełniony formularz oferty.
Punkty w kryterium rocznik środka transportu – wiek taboru „R” zostaną przyznane w skali:
Rocznik środka transportu wiek taboru „R”
Liczba punktów
rok produkcji 2004-2006
0 pkt
rok produkcji 2007-2010
10 pkt
rok produkcji 2011-2014
20 pkt
rok produkcji 2015-2019
30 pkt
rok produkcji 2020-2024
40 pkt
Ocenie punktowej podlega każdy z 3 środków transportu spełniający wymagania przedstawione przez Zamawiającego. Wielkość R liczona jest jako średnia punktów uzyskanych w ocenie przez poszczególne środki transportu, liczona według wzoru:
R = (R1+R2+R3)/3
gdzie:
R – liczba punktów przyznanej danej ofercie w kryterium wiek taboru
R1 – liczba punktów za rok produkcji środka transportu nr 1
R2 – liczba punktów za rok produkcji środka transportu nr 2
R3 – liczba punktów za rok produkcji środka transportu nr 3
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
P = C + R
gdzie:
P – przyznana ilość punktów
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
R – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Rocznik środka transportu – wiek taboru”
W zakresie Kryterium wiek pojazdów, którymi będzie realizowana usługa dowozu rok produkcji pojazdów musi być wyrażony rokiem kalendarzowym.
Sposób oceny: z porównania otrzymanych wyników.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów przyznaną w w/w kryteriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek taboru, którym będzie wykonywana usługa
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Części VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa.
b) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli posiada aktualną w okresie realizacji zamówienia, licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie przewozu osób autobusem na terenie objętym przedmiotem zamówienia.
c) Sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający nie określa.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 pojazdem na każdą z trzech tras do realizacji zamówienia, przy czym liczba miejsc siedzących musi wynosić:
• W przypadku dowożenia uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Ewy Szelburg - Zarembiny w Karczmiskach , Ul. Szkolna 11, 24-310 Karczmiska – co najmniej 27 miejsc w tym jedno miejsce dla wózka inwalidzkiego.
• W przypadku dowożenia uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej im. Świętego Jana Pawła II w Kluczkowicach – Ćwiętalka 2a – co najmniej 19 miejsc siedzących dla Trasy nr 1 oraz co najmniej 19 miejsc siedzących dla Trasy nr 2.
3. Pojazdy muszą być sprawne technicznie (posiadające aktualne badania techniczne), wyposażone w atestowany sprzęt zabezpieczający, klimatyzację,sprawną instalację grzewczą, specjalne oznakowanie. W przypadku dowożenia uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Ewy Szelburg - Zarembiny w Karczmiskach , ul. Szkolna 11, 24-310 Karczmiska umożliwiające transport uczniów na wózkach inwalidzkich (tj. wyposażone w windę lub najazd, specjalnie umocowana na wózki inwalidzkie).
W przypadku dowożenia uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej im. Świętego Jana Pawła II w Kluczkowicach – Ćwiętalka 2a wyposażone w rozkładany fotel.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencję do wykonywania
krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na podstawie ustawy z dnia 6
września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919);
b) Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wg załącznika nr 3 do SWZ.
c) Wykaz osób, zamówienia skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami - zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. wymaga przez cały okres wykonywania
przedmiotu umowy zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowcy w zakresie realizacji przedmiotu
zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22
§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, (Dz. U. 2020 poz. 1320) zostały
zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Zamawiający wymaga, aby dane te były aktualizowane na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy
nastąpi zmiana personalna w składzie osobowym pracowników.
Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę
wymagania wskazanego w szczególności poprzez kontrolę na miejscu wykonania usług.
d) oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 8), w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 1. a) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 670), o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
3. Zgodnie z art. 114 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6. W przypadku, o którym mowa w art. 114 ust. 2 i 3 ustawy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 6 do SWZ.
7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:
a) Warunek udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w części VII ust. 2 SWZ musi być spełniony przez wykonawców łącznie;
b) Brak podstaw do wykluczenia z postępowania musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-14 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.opolelubelskie.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-14 09:45
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych wraz ze sprawowaniem opieki w roku 2025
- PRZEWÓZ UCZNIÓW UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY SŁAWOBORZE, REALIZOWANY W OPARCIU O KOMUNIKACJĘ REGULARNĄ - NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH W ROKU SZKOLNYM - 2024/2025
- Usługi transportowe dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Cisek do szkół wraz z zapewnieniem opieki w okresie 02.01.2025 do 27.06.2025 roku
- EZ.28.168.2024 Usługa transportu krwi dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
- 35/2024 Świadczenie usług transportowych - dowóz pacjentów leczonych dializoterapią z ich miejsca zamieszkania do Stacji Dializ SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim wraz z transportem powrotnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.