eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korczew"Budowa, rozbudowa infrastruktury społecznej na terenie Gminy Korczew"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa, rozbudowa infrastruktury społecznej na terenie Gminy Korczew"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORCZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Stanisława Brzóski 20A

1.5.2.) Miejscowość: Korczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-108

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25-631-20-78

1.5.8.) Numer faksu: 25-631-20-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@korczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://korczew.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.korczew.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa, rozbudowa infrastruktury społecznej na terenie Gminy Korczew"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee4c8be1-2eca-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021373/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa, rozbudowa infrastruktury społecznej na terenie Gminy Korczew"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374778

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GP 271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Realizacja inwestycji składa się z następujących elementów:
- budowa hali garażowej dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Korczewie;
- rozbudowa garażu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Bartkowie;
- rozbudowa garażu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudzie;
Zamawiający wskazuje, że zadanie będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj” wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zadania znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowym – stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie miało charakter ryczałtowy.
Zamawiający wskazuje, że zamówienie w ramach zaplanowanych robót budowlanych prowadzone będzie w dwóch etapach. Dokładny zakres prac które należy wykonać w poszczególnych etapach został przedstawiony poniżej tj.
1) Etap I – 9 miesięcy od dnia podpisania umowy – roboty do wykonania przedstawia etap I
2) Etap II – 18 miesięcy od dnia podpisania umowy - roboty do wykonania przedstawia etap II
Zamawiający informuje, iż prace wykonywane w poszczególnych etapach zakończone będą częściowymi protokołami odbioru za dany etap i częściowymi fakturami za prace wykonane w poszczególnych etapach.
W ramach Etapu I należy wykonać następujące prace:
1. Budynek garażowy dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Korczewie:
1) Dokumentacja projektowa, kosztorysowa wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń
2) Fundamenty
3) Ściany zewnętrzne i wewnętrzne
4) Kanał samochodowy
5) Podłogi na gruncie
6) Dach
7) Instalacja elektryczna i sanitarna
8) Bramy segmentowe
9) Stolarka okienna i drzwiowa

W ramach etapu II należy wykonać następujące prace:
1. Budynek garażowy dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Korczewie:
1) Parapety zewnętrzne i wewnętrzne
2) Opaska wokół budynku
3) Oświetlenie zewnętrzne
4) Utwardzenie terenu
5) Ogrodzenie
6) Brama przesuwna i furtka
7) Instalacja odgromowa
2. Budynek garażowy na wóz strażacki w Nowym Bartkowie:
1) Dokumentacja projektowa, kosztorysowa wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń
2) Cały zakres prac dotyczący budowy budynku
3. Budynek garażowy na wóz strażacki w Rudzie
1) Dokumentacja projektowa, kosztorysowa wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń
2) Cały zakres prac dotyczący budowy budynku

2. Wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi minimum 60 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, przy czym okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1432950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1884913,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1432950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WormBud Cezary Robak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241170340

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 6/1

7.3.4) Miejscowość: Węgrów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1432950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.