Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374778/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa, rozbudowa infrastruktury społecznej na terenie Gminy Korczew"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORCZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Stanisława Brzóski 20A
1.5.2.) Miejscowość: Korczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-108
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25-631-20-78
1.5.8.) Numer faksu: 25-631-20-89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@korczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://korczew.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.korczew.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa, rozbudowa infrastruktury społecznej na terenie Gminy Korczew"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee4c8be1-2eca-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021373/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa, rozbudowa infrastruktury społecznej na terenie Gminy Korczew"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374778
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP 271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Realizacja inwestycji składa się z następujących elementów:
- budowa hali garażowej dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Korczewie;
- rozbudowa garażu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Bartkowie;
- rozbudowa garażu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudzie;
Zamawiający wskazuje, że zadanie będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj” wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zadania znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowym – stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie miało charakter ryczałtowy.
Zamawiający wskazuje, że zamówienie w ramach zaplanowanych robót budowlanych prowadzone będzie w dwóch etapach. Dokładny zakres prac które należy wykonać w poszczególnych etapach został przedstawiony poniżej tj.
1) Etap I – 9 miesięcy od dnia podpisania umowy – roboty do wykonania przedstawia etap I
2) Etap II – 18 miesięcy od dnia podpisania umowy - roboty do wykonania przedstawia etap II
Zamawiający informuje, iż prace wykonywane w poszczególnych etapach zakończone będą częściowymi protokołami odbioru za dany etap i częściowymi fakturami za prace wykonane w poszczególnych etapach.
W ramach Etapu I należy wykonać następujące prace:
1. Budynek garażowy dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Korczewie:
1) Dokumentacja projektowa, kosztorysowa wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń
2) Fundamenty
3) Ściany zewnętrzne i wewnętrzne
4) Kanał samochodowy
5) Podłogi na gruncie
6) Dach
7) Instalacja elektryczna i sanitarna
8) Bramy segmentowe
9) Stolarka okienna i drzwiowa
W ramach etapu II należy wykonać następujące prace:
1. Budynek garażowy dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Korczewie:
1) Parapety zewnętrzne i wewnętrzne
2) Opaska wokół budynku
3) Oświetlenie zewnętrzne
4) Utwardzenie terenu
5) Ogrodzenie
6) Brama przesuwna i furtka
7) Instalacja odgromowa
2. Budynek garażowy na wóz strażacki w Nowym Bartkowie:
1) Dokumentacja projektowa, kosztorysowa wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń
2) Cały zakres prac dotyczący budowy budynku
3. Budynek garażowy na wóz strażacki w Rudzie
1) Dokumentacja projektowa, kosztorysowa wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń
2) Cały zakres prac dotyczący budowy budynku
2. Wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi minimum 60 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, przy czym okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1432950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1884913,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1432950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WormBud Cezary Robak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241170340
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 6/1
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1432950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KORCZEW
więcej: przetargi KORCZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.