Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339200/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa przejść dla pieszych na ternie Powiatu Sandomierskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samborzec 199
1.5.2.) Miejscowość: Samborzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-650
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8320406
1.5.8.) Numer faksu: 15 8320406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpsandom@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdpsan.samorzad.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdpsan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa przejść dla pieszych na ternie Powiatu Sandomierskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-222ccde4-31e4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444953
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000041/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 „Budowa i przebudowa przejść dla pieszych na drogach powiatowych na terenie powiatu sandomierskiego ”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339200
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.26.7.2023.P-7
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3281902,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 1694T w miejscowości Czermin.Przedmiot zamówienia obejmuje:
- odtworzenie i uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie dedykowanego oświetlenia dla pieszych,
- przebudowa nawierzchni oraz chodników w obrębie oddziaływania przejścia,
- przejścia dostosowane dla osób z dysfunkcją wzroku,
- skrajnia ruchu pieszego oznakowana z zastosowaniem systemu fakturowych oznaczeń nawierzchni,
- na przejściu dla pieszych nawierzchnia wykonana w kolorze czerwonym,
- przed przejściami nawierzchnia jezdni o zwiększonej szorstkości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 423798,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 1711T i nr 1588T w miejscowości Goźlice.Przedmiot zamówienia obejmuje:
- odtworzenie i uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie dedykowanego oświetlenia dla pieszych,
- przebudowa nawierzchni oraz chodników w obrębie oddziaływania przejścia,
- przejścia dostosowane dla osób z dysfunkcją wzroku,
- skrajnia ruchu pieszego oznakowana z zastosowaniem systemu fakturowych oznaczeń nawierzchni,
- na przejściu dla pieszych nawierzchnia wykonana w kolorze czerwonym,
- przed przejściami nawierzchnia jezdni o zwiększonej szorstkości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 691980,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 1567T z drogą gminną w miejscowości Dziurów.Przedmiot zamówienia obejmuje:
- odtworzenie i uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie dedykowanego oświetlenia dla pieszych,
- przebudowa nawierzchni oraz chodników w obrębie oddziaływania przejścia,
- przejścia dostosowane dla osób z dysfunkcją wzroku,
- skrajnia ruchu pieszego oznakowana z zastosowaniem systemu fakturowych oznaczeń nawierzchni,
- na przejściu dla pieszych nawierzchnia wykonana w kolorze czerwonym,
- przed przejściami nawierzchnia jezdni o zwiększonej szorstkości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 436960,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 1717T w miejscowości Koćmierzów.Przedmiot zamówienia obejmuje:
- odtworzenie i uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie dedykowanego oświetlenia dla pieszych,
- przebudowa nawierzchni oraz chodników w obrębie oddziaływania przejścia,
- przejścia dostosowane dla osób z dysfunkcją wzroku,
- skrajnia ruchu pieszego oznakowana z zastosowaniem systemu fakturowych oznaczeń nawierzchni,
- na przejściu dla pieszych nawierzchnia wykonana w kolorze czerwonym,
- przed przejściami nawierzchnia jezdni o zwiększonej szorstkości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 651565,90 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 1738T- ulicy Armii Krajowej w Sandomierzu.Przedmiot zamówienia obejmuje:
- odtworzenie i uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie dedykowanego oświetlenia dla pieszych,
- przebudowa nawierzchni oraz chodników w obrębie oddziaływania przejścia,
- przejścia dostosowane dla osób z dysfunkcją wzroku,
- skrajnia ruchu pieszego oznakowana z zastosowaniem systemu fakturowych oznaczeń nawierzchni,
- na przejściu dla pieszych nawierzchnia wykonana w kolorze czerwonym,
- przed przejściami nawierzchnia jezdni o zwiększonej szorstkości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 469501,30 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 1709T w miejscowości Sulisławice.Przedmiot zamówienia obejmuje:
- odtworzenie i uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie dedykowanego oświetlenia dla pieszych,
- przebudowa nawierzchni oraz chodników w obrębie oddziaływania przejścia,
- przejścia dostosowane dla osób z dysfunkcją wzroku,
- skrajnia ruchu pieszego oznakowana z zastosowaniem systemu fakturowych oznaczeń nawierzchni,
- na przejściu dla pieszych nawierzchnia wykonana w kolorze czerwonym,
- przed przejściami nawierzchnia jezdni o zwiększonej szorstkości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 283749,97 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 1721T w miejscowości Gnieszowice.Przedmiot zamówienia obejmuje:
- odtworzenie i uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie dedykowanego oświetlenia dla pieszych,
- przebudowa nawierzchni oraz chodników w obrębie oddziaływania przejścia,
- przejścia dostosowane dla osób z dysfunkcją wzroku,
- skrajnia ruchu pieszego oznakowana z zastosowaniem systemu fakturowych oznaczeń nawierzchni,
- na przejściu dla pieszych nawierzchnia wykonana w kolorze czerwonym,
- przed przejściami nawierzchnia jezdni o zwiększonej szorstkości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 324345,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 521544,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 521544,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 521544,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMAR R.L. Bożek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611034818
7.3.3) Ulica: Antoniego Hedy PS. Szary 9a
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 521544,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787784,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787784,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787784,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMAR R.L. Bożek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611034818
7.3.3) Ulica: Antoniego Hedy PS. Szary 9a
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787784,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480035,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480035,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480035,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMAR R.L. Bożek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611034818
7.3.3) Ulica: Antoniego Hedy PS. Szary 9a
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480035,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 odrzuci ofertę ponieważ Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 odrzuci ofertę ponieważ Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 odrzuci ofertę ponieważ Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 odrzuci ofertę ponieważ Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
INNE PRZETARGI SAMBORZEC
więcej: przetargi SAMBORZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja drogi gminnej w Serafinowie - I etap
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.