Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00336107/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
- 2022/BZP 00340125/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie działań ochrony czynnej w rezerwatach przyrody województwa podkarpackiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180378368
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@rzeszow.rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzeszow.rdos.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c71a447-2de2-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie działań ochrony czynnej w rezerwatach przyrody województwa podkarpackiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c71a447-2de2-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00090207/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonanie działań ochrony czynnej w rezerwatach przyrody województwa podkarpackiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336107/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPN.261.2.13.2022.LBu
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 382320,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 354000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest wykonanie działań ochrony czynnej w rezerwacie przyrody „Źródliska Jasiołki” - odkrzaczanie:1) Zabiegi ochrony czynnej obejmują:
a) odkrzaczenie (usunięcie roślinności drzewiastej i krzewiastej) w szczególności wierzby uszatej, wierzby iwy, brzozy brodawkowatej, sosny zwyczajnej przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznego z terenów porośniętych przez borówkę czarną, malinę i kruszynę na powierzchni 3 ha w oddziałach 170d i 170h, kontynuację zabiegów z 2018 i 2019 r. tj. odkrzaczenie powierzchni 5,20 ha
w oddziałach 170h, 172d i 172h,
b) odkrzaczenie (usunięcie roślinności drzewiastej i krzewiastej) w szczególności wierzby uszatej, wierzby iwy, brzozy brodawkowatej, sosny zwyczajnej przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznego łąk 6510 i 6230 na powierzchni 18,20 ha
w oddziałach 166b, 166d, 166c, 166k, 171d, 171c, 168i, 168k i 168j,
2) Łączna powierzchnia poddana zabiegom, o których mowa w pkt 1 i 2 to 26,40 ha,
3) Zabiegi, o których mowa w pkt 1 i 2 należy wykonać przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznego,
4) Uzyskaną biomasę pociętą należy złożyć w stosy nie wymiarowe w wyznaczonych miejscach na terenie rezerwatu.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość rozdrobnienia powstałej biomasy przy użyciu specjalistycznego sprzętu mechanicznego (np. mulczera, rębaka) a powstała biomasa ma być wywieziona i złożona w miejscach na terenie rezerwatu,
6) Drzewa i krzewy należy wyciąć równo z poziomem gruntu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 369360,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie działań ochrony czynnej w rezerwacie przyrody „Skarpa Jaksmanicka” – odkrzaczanie.1) Zabiegi ochrony czynnej obejmują czyszczenie skarpy i jej podnóża z ekspansywnej roślinności drzewiastej i krzewiastej poprzez ręczne usunięcie (wycięcie lub wyrwanie) ekspansywnych gatunków drzew i krzewów głównie robinii akacjowej
z powierzchni 0,20 ha,
2) Zabiegi wymienione w pkt 1 należy wykonać ręcznie przy użyciu narzędzi ręcznych
i mechanicznych (siekiera, pilarka, wykaszarka, rębak),
3) Po przeprowadzonych zabiegach powstałą biomasę należy:
- przekazać właścicielowi działki (osobie prywatnej) do wykorzystania poprzez złożenie jej w północno-zachodnim narożniku rezerwatu przyrody,
- w przypadku, w którym właściciel działki zrezygnuje z wykorzystania powstałej biomasy - wywieść z terenu rezerwatu,
4) Wywieziona biomasa może zostać zutylizowana lub wykorzystana przez Wykonawcę na własny użytek. Zabrania się wprowadzania powstałej biomasy do obrotu na rynek,
5) Zabieg należy wykonać poza okresem lęgowym żołny (po 1 września) z należytą dbałością.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 12600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 780000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Klimkiewicz - Zrywka Drewna i Usługi Leśne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841043525
7.3.4) Miejscowość: Wola Niżna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-485
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Adam Stańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130006229
7.3.4) Miejscowość: Kielanówka
7.3.5) Kod pocztowy: 35-106
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe Adam Stańczyk
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe Adam Stańczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa pipet automatycznych dla Wydziału Technologiczno-Przyrodniczego
- Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa oraz montaż mebli dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń laboratoryjnych w RCKiK w Rzeszowie oraz w Terenowych Oddziałach.
- Usługa szkoleniowa z podziałem na części: Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, Spawanie metodą TIG, Spawanie metodą MAG
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Usługa Agenta Rozliczeniowego w zakresie obsługi i rozliczania płatności kartowych przy użyciu form płatności BLIK i Android Pay w samoobsługowych urządzeniach płatniczych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4757P i 4766P Górka Duchowna w kierunku Żakowa
- Usługi rolnicze - koszenie i zbiór lucerny oraz traw w Zakładzie Doświadczalnym ITP-PIB w Biebrzy oddział w Poznaniu
- Usługi rolnicze - oprysk herbicydowy kukurydzy w Zakładzie Doświadczalnym ITP-PIB w Biebrzy oddział w Poznaniu
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Zagospodarowanie części terenu wnętrza podwórzowego we Wrocławiu, w kwartale ulic Wapienna, Gajowa, Kamienna, Przestrzenna.
- Koszenie łąk wraz ze zbieraniem i uprzątnięciem oraz mulczowaniem traw będących własnością Gminy Lubaczów, użytkowanych przez Zakład Gospodarki Nieruchomościami w Dąbrowie
więcej: Usługi rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.