eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówBezpieczne dzieci w Mieście Węgrów-doposażenie szkół podstawowych w zakresie edukacji komunikacyjnej oraz doposażenie przejść dla pieszych" - dostawa narzędzi edukacyjnych z zakresu ruchu drogowego



Ogłoszenie z dnia 2023-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezpieczne dzieci w Mieście Węgrów-doposażenie szkół podstawowych w zakresie edukacji komunikacyjnej oraz doposażenie przejść dla pieszych" - dostawa narzędzi edukacyjnych z zakresu ruchu drogowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Węgrów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Mariacki 16

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wegrow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wegrow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b1c845f-3cf7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezpieczne dzieci w Mieście Węgrów-doposażenie szkół podstawowych w zakresie edukacji komunikacyjnej oraz doposażenie przejść dla pieszych" - dostawa narzędzi edukacyjnych z zakresu ruchu drogowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b1c845f-3cf7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445000

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063590/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Bezpieczne dzieci w Mieście Węgrów-doposażenie szkół podstawowych w zakresie edukacji komunikacyjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T oś priorytetowa III : Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357035

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FEiZP.271.1.3.2023 (III podejście)

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 w SWZ.
Dostawa dwóch symulatorów roweru wraz z 5 letnią gwarancją – urządzenia przeznaczone do użytkowania w placówkach oświatowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34151000-0 - Symulatory jazdy

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32351200-0 - Ekrany

34430000-0 - Rowery

37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

43329000-5 - Zestawy sprzętu

4.5.5.) Wartość części: 78800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 w SWZ
Dostawa dwóch symulatorów przejścia dla pieszych wraz z 5 letnią gwarancją – urządzenie przeznaczone do użytkowania w placówkach szkolących dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym w zakresie bezpiecznego korzystania z przejścia dla pieszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32351200-0 - Ekrany

37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

43329000-5 - Zestawy sprzętu

4.5.5.) Wartość części: 80500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Części 1 .
Dostawa dwóch symulatorów roweru wraz z 5 letnią gwarancją – urządzenie przeznaczone do użytkowania w placówkach oświatowych - zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.–Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r., poz. 1605 ze zm.) (zwanej dalej: „ustawą Pzp”) Zamawiający przed otwarciem ofert poinformował na stronie prowadzonego postępowania o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia. Zgodnie z tą informacją Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę: 79 388,51 zł.
W prowadzonym postępowaniu wpłynęły dwie oferty (cena oferty brutto nr 1 – 129 998,70 zł, cena oferty brutto nr 2 - 120 000,00 ). Złożone w postępowaniu oferty przewyższają wartość jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023 poz. 1605 z zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129998,70 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Części 2.
Dostawa dwóch symulatorów przejścia dla pieszych wraz z 5 letnią gwarancją – urządzenie przeznaczone do użytkowania w placówkach szkolących dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym w zakresie bezpiecznego korzystania z przejścia dla pieszych - zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 1605 ze zm.) (zwanej dalej: „ustawą Pzp”) Zamawiający przed otwarciem ofert poinformował na stronie prowadzonego postępowania o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia. Zgodnie z tą informacją Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę:
81 261,18 zł.
W prowadzonym postępowaniu wpłynęła dwie oferty (cena oferty brutto nr 1 – 129 998,70 zł, cena oferty brutto nr 2 - 120 000,00). Złożone w postępowaniu oferty przewyższają wartość jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023 poz. 1605 z zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129998,70 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.