Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00287448/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nasion i środków ochrony roślin dla Instytutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079728
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołuda Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 664 447 712
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: natalia.zaremba@koluda.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://izzd-koluda-wielka.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi badawcze (zootechniczne)
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nasion i środków ochrony roślin dla Instytutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0c8bfad-1a39-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287448
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 176450,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nasion rzepaku ozimego: odmiana PT 264, hodowca PionierDostawa nasion rzepaku ozimego: odmiana PT 264, hodowca Pionier - ilość 20 j.s.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24440000-0 - Różne nawozy
24451000-0 - Pestycydy
03111000-2 - Nasiona
24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.5.) Wartość części: 27200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nasion rzepaku ozimego: odmiana PT 303, hodowca PionierDostawa nasion rzepaku ozimego: odmiana PT 303, hodowca Pionier - ilość: 15 j.s.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24440000-0 - Różne nawozy
24451000-0 - Pestycydy
03111000-2 - Nasiona
24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.5.) Wartość części: 17250,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nasion rzepaku ozimego: odmiana Ilona, hodowca SyngentaDostawa nasion rzepaku ozimego: odmiana Ilona, hodowca Syngenta - ilość: 10 j.s.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24440000-0 - Różne nawozy
24451000-0 - Pestycydy
03111000-2 - Nasiona
24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nasion rzepaku ozimego: odmiana Campus, hodowca KWSDostawa nasion rzepaku ozimego: odmiana Campus, hodowca KWS - ilość: 10 j.s.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24440000-0 - Różne nawozy
24451000-0 - Pestycydy
03111000-2 - Nasiona
24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nasion gorczycy białej na poplonDostawa nasion gorczycy białej na poplon - ilość: 200 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24440000-0 - Różne nawozy
24451000-0 - Pestycydy
03111000-2 - Nasiona
24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków ochrony roślin (herbicydów, zaprawy nasiennej i insektycydów)Dostawa środków ochrony roślin (herbicydów, zaprawy nasiennej i insektycydów) - ilości poszczególnych środków zgodnie z tabelą dla części nr 6 zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24440000-0 - Różne nawozy
24451000-0 - Pestycydy
03111000-2 - Nasiona
24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.5.) Wartość części: 97500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków ochrony roślin (herbicydów)Dostawa środków ochrony roślin (herbicydów) - ilość zgodnie z tabelą dla cześci nr 7 zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24440000-0 - Różne nawozy
24451000-0 - Pestycydy
03111000-2 - Nasiona
24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.5.) Wartość części: 10500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17107,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22896,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17107,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmsystem s.c. Lidia Żyto, Marcin Żyto
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671188509
7.3.3) Ulica: Podmiejska 4B
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-453
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FARMSYSTEM s.c. L. Żyto M.Żyto
jakie przetargi wygrała firma
FARMSYSTEM s.c. L. Żyto M.Żyto
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17107,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18921,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24494,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18921,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmsystem s.c. Lidia Żyto, Marcin Żyto
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671188509
7.3.3) Ulica: Podmiejska 4B
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-453
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FARMSYSTEM s.c. L. Żyto M.Żyto
jakie przetargi wygrała firma
FARMSYSTEM s.c. L. Żyto M.Żyto
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18921,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9504,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9957,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9504,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "FITOCHEM" Mirosław i Zbigniew Kowalewscy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5570003587
7.3.3) Ulica: Trląg 14
7.3.4) Miejscowość: Trląg
7.3.5) Kod pocztowy: 88-160
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9504,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9504,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9612,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9504,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM HURTOWE PASZ MIROSŁAW BĄK I SŁAWOMIR WOJTYLAK sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571625291
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 7A
7.3.4) Miejscowość: Mogilno
7.3.5) Kod pocztowy: 88-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM HURTOWE PASZ MIROSŁAW BĄK I SŁAWOMIR WOJTYLAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9504,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM HURTOWE PASZ MIROSŁAW BĄK I SŁAWOMIR WOJTYLAK sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571625291
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 7A
7.3.4) Miejscowość: Mogilno
7.3.5) Kod pocztowy: 88-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM HURTOWE PASZ MIROSŁAW BĄK I SŁAWOMIR WOJTYLAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 2019 z późn. zm. – dalej uPZP) odrzucił ofertę Wykonawcy Osadkowski S.A. z siedzibą w Bierutowie. Wykonawca składając ofertę dla części nr 6 (tj. dostawa środków ochrony roślin (herbicydów, zaprawy nasiennej i insektycydów), wskazał w formularzu ofertowym środek ochrony roślin, który nie spełnia wymaganych warunków zamówienia. Wykonawca wskazał w ofercie środek ochrony roślin Matrix 2,5EC, którego zawartość substancji aktywnej, tj. deltametryny, jest niższa niż w środku ochrony roślin wymaganym przez Zamawiającego w SWZ. Z uwagi na powyższe, w toku badania ofert Zamawiający uznał, że treść oferty Wykonawcy nie odpowiada treści SWZ, a w konsekwencji stanowi podstawę do odrzucenia oferty Wykonawcy na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 uPZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89116,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89116,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9504,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10627,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9504,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Osadkowski S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111898977
7.3.3) Ulica: Kolejowa 6
7.3.4) Miejscowość: Bierutów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-420
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9504,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pierwszych nasion w 2025 roku
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Dostawa nasiona dla SDOO w Chrząstowie
- Herbicydy
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 90 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego we Wrzącej
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.