eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KupDostawa dodatku w ramach programu DOBRY POSIŁEK



Ogłoszenie z dnia 2024-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dodatku w ramach programu DOBRY POSIŁEK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stobrawskie Centrum Medyczne Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530938517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 14

1.5.2.) Miejscowość: Kup

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-kup.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dodatku w ramach programu DOBRY POSIŁEK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34050aae-1d83-4d2c-a203-45744cee7dca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422034

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dodatku w ramach programu DOBRY POSIŁEK dla pacjentów Szpitala w Kup i w Pokoju.
2. W zakresie realizacji z programu DOBRY POSIŁEK, Zamawiający informuje, że finansowanie programu jest czasowe. Zamawiający przewiduje możliwość wcześniejszego, niż przed upływem 6 miesięcy, rozwiązania umowy w tym zakresie ze względu na utratę finansowania ze środków publicznych pozostających w dyspozycji Narodowego Funduszu Zdrowia.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy dodatków przygotowanych według ustalonego jadłospisu we wszystkie dni tygodnia w określonym czasie między 12:00 a 18:00.
4. Podczas realizacji dostaw Wykonawca musi przestrzegać jadłospisu dla diet w nim wyznaczonych tj.:
1) Dieta podstawowa
2) Dieta cukrzycowa
3) Dieta łatwostrawna
4) Dieta bezmleczna
5. Szacunkowa liczba pacjentów: 130 dziennie dla Szpitala w Kup i 75 dziennie dla Szpitala w Pokoju. Wskazana powyżej dzienna liczba pacjentów a co za tym idzie ilość dodatków w ramach programu DOBRY POSIŁEK ma charakter wyłącznie szacunkowy, a rzeczywista ilość dodatków w ramach zamówienia wynikać będzie z bieżących potrzeb Szpitala w Kup i Pokoju i uzależniona będzie od liczby leczonych pacjentów.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych.
7. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie:
1) Dostarczanie dodatków podzielonych dla każdego Oddziału z osobna w ilościach wynikających z rzeczywistej liczby pacjentów zgodnie z ustalonym zamówieniem:
a) Szpital w Kup - do węzła cateringowego,
b) Szpital w Pokoju – do węzła cateringowego,
2) W ramach dodatku, zapewnić zapas produktów nadających się do przechowywania w razie stwierdzenia braków w ilościach umożliwiających ich natychmiastowe, doraźne uzupełnienie.
3) Dostarczenie dodatków zgodne z wytycznymi określonymi w jadłospisie – bezwzględne przestrzeganie jadłospisu stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
4) W przypadku, kiedy Inspekcja Sanitarna podczas czynności kontrolnych stwierdzi błędy w jadłospisie, wówczas Wykonawca we współudziale z Zamawiającym ponownie zweryfikują jadłospis i w razie potrzeby Wykonawca dostosuje je do zaleceń pokontrolnych.
5) Każda zmiana w przygotowanym jadłospisie będzie wymagała obustronnych uzgodnień i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
8. WYKONAWCA zobowiązany będzie do:
1) Używania naczyń do transportu dodatków, w których pakowana będzie żywność, czystych, bez uszkodzeń mechanicznych, mogących przyczynić się do zagrożenia epidemiologicznego;
2) Stosowania pojemników i termosów zamykanych szczelnie, pojemników GN z pokrywami z uszczelką - tak by podczas transportu posiłki w formie płynnej nie ulegały rozlaniu;
3) Pojemniki używane do transportu posiłków powinny być opisane w sposób następujący:
NAZWA ODDZIAŁU:………… - RODZAJ DIETY:………… - LICZBA PORCJI:………
4) Kierowcy dostarczający dodatki muszą posiadać ubrania ochronne zgodnie z obowiązującymi przepisami, koniecznie w kolorze białym oraz aktualne badania sanitarno – epidemiologiczne, dopuszczające do kontaktu z żywnością.
5) Przechowywania próbek żywnościowych.
6) Poddawania się kontroli organów Inspekcji Sanitarnej.
7) Natychmiastowej wymiany dostarczonych dodatków nie spełniających wymagań bądź natychmiastowego dostarczenia braków ilościowych jednak nie później niż w ciągu 30 min od powiadomienia Wykonawcy telefonicznie i faksem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147452,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182123,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147452,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD KOMUNALNY POKÓJ Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7521452257

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 8

7.3.4) Miejscowość: Pokój

7.3.5) Kod pocztowy: 46-034

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147452,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.