Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00363318/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
- 2024/BZP 00378308/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00384589/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00390896/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa obiektu mostowego w m. Rudzica w ciągu drogi powiatowej nr 3212P
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632430280
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdp.konin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa obiektu mostowego w m. Rudzica w ciągu drogi powiatowej nr 3212P2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d3c0388-28aa-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056889/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa obiektu mostowego w m. Rudzica w ciągu drogi powiatowej nr 3212P
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363318
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZZ.3302.07.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje rozbiórkę wyposażenia obiektu oraz ustroju nośnego. Należy wykonać naprawę oraz wzmocnienie przyczółków, górny ich fragment (ścianka zapleczna ze wspornikiem pod płytę przejściową) należy skuć i odbudować na nowo. Po stronie zachodniej przyczółki wraz z fundamentami należy poszerzyć, a poszerzenia posadowić na mikropalach fundamentowych. Nowa konstrukcja nośna mostu ma stanowić ustrój jednoprzęsłowy zespolony, stalowo-żelbetowy. Dwuteowe blachownicowe dźwigary główne o h=1100 mm należy wykonać ze stali S460M, zespolone z żelbetową płyta pomostu o grubości zmiennej 21-28 cm. W przekroju poprzecznym zaprojektowano 7 dźwigarów głównych połączonych poprzecznicami. Na ustroju nośnym należy wykonać żelbetowe kapy chodnikowe, w kapach zakotwić bariery ochronne i balustrady, a same kapy pokryć izolacjo-nawierzchnią żywiczną. Od strony jezdni kapy ograniczyć krawężnikiem kamiennym kotwionym wystającym 15cm powyżej poziomu jezdni, a od strony zewnętrznej zakończyć deskami gzymsowymi. W części jezdnej pomiędzy krawężnikami należy wykonać dwuwarstwową nawierzchnię bitumiczną. Skarpy przy i pod obiektem należy umocnić kamieniem łamanym na podbudowie betonowej. Po obu stronach obiektu na skarpach należy wykonać prefabrykowane betonowe schody skarpowe z balustradą stalową. Niweleta mostu została ukształtowana w spadku podłużnym obustronnym 0,5%.
W przekroju poprzecznym na moście zaprojektowano jezdnię o szerokości w świetle krawężników 6,00 m. Spadek poprzeczny na jezdni jest daszkowy o wartości 2 %. Jezdnia składa się z dwóch pasów ruchu o szerokości 2x2,75 m i opasek o szerokości 2x0,25 m. Chodnik prawy stanowić będzie opaskę bezpieczeństwa, a na jego krawędzi należy zamontować barieroporęcz ochronną. Chodnik lewy pełni funkcję użytkową - stanowi ścieżkę pieszo-rowerową o szerokości 2,90 m; na krawędzi kapy należy zamontować balustradę stalową z profili zamkniętych o wysokości 1,20 m, a pomiędzy jezdnią i chodnikiem – barieroporęcze ochronne. Całkowita szerokość mostu wynosi 11,35 m.
Most zaprojektowano na klasę B obciążenia wg PN-85/S-10030 oraz kategorię obciążenia użytkowego 1/S42, dopuszczającą do ruchu dwukierunkowego pojazdy o masie 42 ton.
Długość odcinka drogi objętego przebudową wynosi ok. 65,00 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5629054,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8621070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5629054,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o. o.,ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót mostowych, roboty branży sanitarnej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5629054,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 12 im. Kubusia Puchatka w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
- Usługa fizycznej ochrony osób i mienia, monitoring systemu alarmowego oraz wsparcie grupy interwencyjnej w prokuraturach okręgu konińskiego w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 "Kosmatek"w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi "Leszczynowa Górka" w 2025r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.