Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00314546/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług rekreacyjnych i sportowych w zakresie pływania oraz rekreacji ruchowej na pływalniach Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 835 79 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.waligora@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług rekreacyjnych i sportowych w zakresie pływania oraz rekreacji ruchowej na pływalniach Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed2764fe-0d19-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051430/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługi instruktorów pływania na sezon 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314546
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.44.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć rekreacyjnych, sportowych oraz z zakresu rekreacji ruchowej na Pływalni Chwiałka, ul. Spychalskiego 34 w Poznaniu. Rodzaj zajęć i ilość godzinowa określona została w załączniku nr 1 i 1a do Specyfikacji. Ponadto Wykonawca w ramach zamówienia organizować będzie zajęcia pokazowe.2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę 8 instruktorów do prowadzenia zajęć.
3. Pojedyncze zajęcia mogą trwać 30 minut, 45 minut lub 60 minut, w zależności od możliwości/zdolności fizycznych uczestników. Czas trwania zajęć określa Zamawiający. Wykonawca dokonuje wyceny zajęć jednostkowych.
4. W toku badania ofert złożonych w postępowaniu Zamawiający uprawniony jest do żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia, wykazanych w formularzu ofertowym.
5. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł /sto tysięcy złotych/.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 194940,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć rekreacyjnych, sportowych oraz z zakresu rekreacji ruchowej na Pływalni Atlantis, os. Batorego 101 w Poznaniu. Rodzaj zajęć i ilość godzinowa określona została w załączniku nr 1 i 1a do Specyfikacji. Ponadto Wykonawca w ramach zamówienia organizować będzie zajęcia pokazowe.2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę 12 instruktorów do prowadzenia zajęć.
3. Pojedyncze zajęcia mogą trwać 30 minut, 45 minut lub 60 minut, w zależności od możliwości/zdolności fizycznych uczestników. Czas trwania zajęć określa Zamawiający. Wykonawca dokonuje wyceny zajęć jednostkowych.
4. W toku badania ofert złożonych w postępowaniu Zamawiający uprawniony jest do żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia, wykazanych w formularzu ofertowym.
5. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł /sto tysięcy złotych/.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 568520,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć rekreacyjnych, sportowych oraz z zakresu rekreacji ruchowej na Pływalni Rataje, os. Piastowskie 55a w Poznaniu. Rodzaj zajęć i ilość godzinowa określona została w załączniku nr 1 i 1a do Specyfikacji. Ponadto Wykonawca w ramach zamówienia organizować będzie zajęcia pokazowe.2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę 4 instruktorów do prowadzenia zajęć.
3. Pojedyncze zajęcia mogą trwać 30 minut, 45 minut lub 60 minut, w zależności od możliwości/zdolności fizycznych uczestników. Czas trwania zajęć określa Zamawiający. Wykonawca dokonuje wyceny zajęć jednostkowych.
4. W toku badania ofert złożonych w postępowaniu Zamawiający uprawniony jest do żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia, wykazanych w formularzu ofertowym.
5. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł /sto tysięcy złotych/.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 140000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć rekreacyjnych, sportowych oraz z zakresu rekreacji ruchowej na Pływalni Winogrady , os. Zwycięstwa 124 w Poznaniu. Rodzaj zajęć i ilość godzinowa określona została w załączniku nr 1 i 1a do Specyfikacji. Ponadto Wykonawca w ramach zamówienia organizować będzie zajęcia pokazowe.2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę 11 instruktorów do prowadzenia zajęć.
3. Pojedyncze zajęcia mogą trwać 30 minut, 45 minut lub 60 minut, w zależności od możliwości/zdolności fizycznych uczestników. Czas trwania zajęć określa Zamawiający. Wykonawca dokonuje wyceny zajęć jednostkowych.
4. W toku badania ofert złożonych w postępowaniu Zamawiający uprawniony jest do żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia, wykazanych w formularzu ofertowym.
5. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł /sto tysięcy złotych/.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 590000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234941,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239041,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234941,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIFE THE WATER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831891206
7.3.3) Ulica: ul. Droga Dębińska 10C
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-555
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234941,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 581124,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581124,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja "Bezpieczna Woda"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831669471
7.3.3) Ulica: ul. Nad Jeziorem 122
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-480
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 581124,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135173,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135173,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja "Bezpieczna Woda"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831669471
7.3.3) Ulica: ul. Nad Jeziorem 122
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-480
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135173,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Elementy systemu zamkniętego oraz drobny sprzęt do pobierania krwi
- Dostawa gazów laboratoryjnych na okres 24 miesięcy
- Wykonanie modernizacji systemu telewizji dozorowanej CCTV w budynku ODB oraz modernizacje łazienki w Ośrodku dla Bezdomnych
- Usługa wsparcia biblioteki taśmowej Quantum
- Dostawa implantów i sprzętu specjalistycznego na potrzeby Bloku Operacyjnego Ortopedii, endoplastyka dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Usługi odbioru i transportu odpadów z targowisk, Jarmarków i Kiermaszu w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UMWP oraz ich osób towarzyszących i dzieci na podstawie kart imiennych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji z zakresu rozwoju deinstytucjonalizacji usług społecznych i upowszechniania idei centrów usług społecznych dla osób z terenu woj. świętokrzyskiego
- Świadczenie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych, świadczonych w obiektach podmiotów trzecich dla pracowników UEK, ich dzieci oraz osób towarzyszących.
- Usługa polegająca na uruchomieniu, prowadzeniu oraz dozorze obiektu sztucznego lodowiska usytuowanego w Warszawie przy ul. Obrońców Tobruku 40, dz. ew. nr 48/4 w obrębie 6-15-01.
- Świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu w Białymstoku na podstawie imiennych kart wstępu
- Zakup karnetów uprawniających pracowników, emerytów i rencistów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, części toruńskiej i części bydgoskiej do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.