eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyOpracowanie planu ogólnego gminy Głuchołazy



Ogłoszenie z dnia 2024-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie planu ogólnego gminy Głuchołazy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/942914

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie planu ogólnego gminy Głuchołazy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a09f830-2d73-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043709/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Opracowanie planu ogólnego gminy Głuchołazy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372190

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.12.2024.JSz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest:
1) opracowanie planu ogólnego gminy Głuchołazy, zwane dalej „planem”, zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Głuchołazach Nr LXIX/673/24 z dnia 26 kwietnia 2024 r., w formie projektu uchwały w sprawie uchwalenia planu ogólnego, wraz z uzasadnieniem składającym się z części tekstowej i graficznej (w tym opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy, na różnych etapach opracowania planu) wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami:
a) art. 13a-13i i ew. art. 13justawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz.U. z 2023r., poz. 977 ze zm.),
b) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023r., poz. 2758),
c) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy (Dz. U. z 2024r., poz. 729),
d) przepisami innych aktów prawnych związanych z problematyką planowania przestrzennego i opracowania planu.
2) dokonanie analizy materiału wyjściowego, obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, wnioski o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym środowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego itd.),
3) wykonanie opracowania ekofizjograficznego,
4) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze projektu planu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm. wraz ze sporządzeniem podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 i 4, ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
5) czynny udział w pracach związanych ze sporządzeniem projektu planu: w spotkaniach merytorycznych w siedzibie Zamawiającego, w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8e – 8l ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (w formie, miejscu i czasie uzgodnionymi z Zamawiającym), w tym składania wyjaśnień (pisemnych lub ustnych) osobom zainteresowanym,
6) prezentacja projektu planu (udział fizyczny) podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach Rady Miejskiej - udział fizyczny),
7)ewentualne wprowadzenie zmian wynikających z uzgodnień, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia; ewentualne ponowienie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne,
8) przygotowanie i zredagowanie projektów wszelkich pism, zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, oraz innych odpowiednich dokumentów związanych z trybem formalno – prawnym,
9) ewentualne wprowadzenie do uchwały w sprawie uchwalenia planu plan - zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie ponowienie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę),
10) ewentualny czynny udział w postepowaniu nadzorczym, ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego i ew. Naczelnego Sądu Administracyjnego.

2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu:
1) projekt uchwały w sprawie uchwalenia planu wraz z załącznikami oraz prognozą oddziaływania na środowisko przyrodnicze i wymaganymi załącznikami - w wersji papierowej i elektronicznej, stosownie do poszczególnych etapów, w celu realizacji procedury planistycznej zgodnie z wymogami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
2) projekt uchwały do uchwalenia przez Radę Miejską w formie zgodnej z obowiązującymi przepisami,
3) plan - po uchwaleniu, z podaniem numeru i daty podjętej uchwały - w formie tradycyjnej papierowej oraz w postaci elektronicznej na nośniku cyfrowym (2 egz.),
4) dokumentację prac planistycznych.

3. Powierzchnia objęta planem: 16 807 ha

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384498 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269370 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budplan Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271107422

7.3.3) Ulica: Kordeckiego 20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-327

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269370 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.