Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00416460/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na remoncie zabezpieczającym wraz z rozbudową instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ul. Olejnej 5 w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430783940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grodzka 12
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-112
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ti@znk.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.znk-lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59e01170-12d7-4268-a3e5-eddf01385ebd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na remoncie zabezpieczającym wraz z rozbudową instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ul. Olejnej 5 w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59e01170-12d7-4268-a3e5-eddf01385ebd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023500/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont budynku przy ul. Olejnej 5 w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416460
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P/2024/04
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie zabezpieczającym wraz z rozbudową instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ul. Olejnej 5 w Lublinie.
2. Zakres prac remontowych obejmuje:
2.1. Remont zabezpieczający
- naprawę ścian zewnętrznych
Uwaga!: Dostęp do zewnętrznej ściany południowej możliwy jest tylko przez lokal użytkowy Cafe Lulu. Zgodnie z zawartym w dniu 12.07.2024 r. porozumieniem, roboty budowlane mogą być prowadzone w okresie od 01.10.2024 r. w godzinach 7:00 – 15:00 a ich rozpoczęcie należy ustalić z użytkownikiem lokalu. Szacunkowy koszt korzystania z prywatnej posesji to ok. 500 zł/dzień, który (podobnie jak koszt zajęcia pasa drogowego ul. Olejnej) należy doliczyć do ceny wskazanej w ofercie.
- roboty wewnętrzne (wzmocnienie spękanych ścian, wzmocnienie sklepień, nadproży, przemurowanie spękanych kominów na poddaszu)
- wzmocnienie i remont drewnianego stropu poddasza
- remont konstrukcji dachu
- tynki wewnętrzne
- roboty malarskie
- wymianę okien na klatce schodowej
- remont pokrycia dachu, ławy kominiarskie, płotki przeciwśniegowe
2.2. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej z wykorzystaniem istniejących przewodów oraz dodatkowych przewodów z rur ocynkowanych
2.3. Rozbudowę instalacji centralnego ogrzewania
- demontaż istniejących przewodów c.o. w budynku
- demontaż istniejących grzejników wraz z gałązkami grzejnikowymi i armaturą grzejnikową
- montaż głównego poziomu rozdzielczego c.o. w piwnicy
- montaż głównego pionu c.o. na klatce schodowej
- montaż przewodów rozdzielczych od pionu c.o. do szafek mieszkaniowych
- montaż przewodów zasilających mieszkania od szafek mieszkaniowych do poszczególnych grzejników w mieszkaniach
- wykonanie niezbędnych przekuć w ścianach i stropach dla przeprowadzenia przewodów grzewczych
- wykonanie niezbędnych rozkuć w ścianach i wykonanie wnęk w celu montażu armatury w podtynkowych szafkach mieszkaniowych
- wykonanie zabudowy z płyt g-k w celu skrycia armatury w natynkowych szafkach mieszkaniowych
- montaż rewizji instalacyjnych z ramką montażową w ścianie bądź zabudowie g-k
- montaż grzejników – grzejniki stalowe płytowe
- montaż armatury
- montaż ciepłomierzy w szafkach mieszkaniowych
- montaż zaworów odpowietrzających w miejscach wskazanych w dokumentacji technicznej
- montaż podparć/podpór i punktów stałych dla przewodów grzewczych
- osadzenie tulei ochronnych o odpowiednich średnicach
- uzupełnienie ubytków w ścianach po wykonanych pracach demontażowych oraz w miejscu przeprowadzenia montowanych przewodów c.o. wraz z pomalowaniem uzupełnionej powierzchni
- płukanie instalacji
- wykonanie próby szczelności i regulacja instalacji
- montaż izolacji cieplnej
- napełnienie zładu wodą sieciową i uruchomienie instalacji
2.4. modernizacja węzła cieplnego
- wymiana ciepłomierza dla budynku przy ul. Olejnej 5
- montaż zaworów regulacyjnych balansowych przy istniejącym rozdzielaczu powrotnym w węźle cieplnym, montaż zaworów na głównych przewodach powrotnych z budynków
- wykonanie próby szczelności i regulacji obiegów instalacji po zamontowaniu zaworów regulacyjnych
- wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych
- montaż uzupełnień izolacji cieplnej
- napełnienie zładu wodą sieciową oraz uruchomienie instalacji
3. Ponieważ roboty budowlane realizowane będą „przy zamieszkaniu” (budynek użytkowany), należy:
- umieścić (w widocznym miejscu na budynku) informację o planowanym rozpoczęciu prac 3÷4 dni wcześniej
- podczas remontu klatki schodowej na bieżąco ustalać z mieszkańcami termin wykonywania najbardziej uciążliwych robót oraz zapewnić w maksymalnie możliwy sposób, bezpieczeństwo korzystających z niej osób
- sukcesywnie (codziennie!) usuwać z przejść komunikacyjnych gruz i inne zanieczyszczenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej (jedynej złożonej) oferty (tj. 1.161.899,14 PLN netto czyli 1.254.851,08 PLN brutto) znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 800.000 PLN brutto). Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1254851,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1254851,08 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleń z zakresu BHP dla członków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rękawic medycznych
- Usługi ochrony osób i mienia
- Wymiana bitumicznych urządzeń dylatacyjnych na drogowych obiektach inżynierskich położonych w ciągu dróg krajowych na terenie GDDKiA Oddział w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pałecznica gm. Niedźwiada - ETAP 4
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Głuszynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.