eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieWykonanie ogrodzenia na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piekarach Śląskich



Ogłoszenie z dnia 2023-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie ogrodzenia na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piekarach Śląskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W PIEKARACH ŚLĄSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272100096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Olimpijska 3

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-943

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_mosir@mosir.piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.piekary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0920358d-4bdf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ogrodzenia na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piekarach Śląskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0920358d-4bdf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00312991/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie ogrodzenia boiska przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Piekarach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383268

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOSiR/2/AG/2023/BZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piekarach Śląskich.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
- montaż ogrodzenia systemowego panelowego wraz z jedną bramą dwuskrzydłową otwieraną ręcznie, trzech furtek oraz montażu bramy przesuwnej. Ogółem długość ogrodzenie boiska wynosi 430 mb o wysokości minimum 1,50 m,
- demontaż starych bram przesuwnych w ciągu ogrodzenia obiektu MOSiR,
- roboty prowadzone po trasie istniejącego ogrodzenia boiska oraz ogrodzenie zewnętrznego MOSiR-u ( montaż trzech bram przesuwnych ),
- dokonanie robót pomiarowych z wytyczeniem osi ogrodzenia, miejsc ustawień słupków ogrodzeniowych przelotowych i narożnych, bramy, furtki i innych elementów ogrodzenia,
- wykonanie wykopów (wierconych) fundamentów słupków ogrodzenia, oraz zasypka, z zagęszczeniem gruntu i obsianie trawą,
- ustawienie słupków ogrodzenia, trzech furtek i bramy przesuwnej w ciągu ogrodzenia boiska, wypoziomowanie i pionowanie, zabetonowanie, montaż elementów ogrodzenia, fundamenty wiercone D- 25 cm, zabetonowana część słupka z dodatkowym elementem zapobiegającym wyrwanie,
- montaż paneli ogrodzeniowych do słupków na obejmy z złączkami,
- demontaż i montaż bram przesuwnych – 3 sztuki - w ciągu ogrodzenia obiektu MOSiR
- wykonanie wszystkich niezbędnych, koniecznych ze względów technicznych, do zakończenia robót i czynności związanych z wykonaniem wymiany ogrodzenia zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, przepisami, wymogami kart technicznych, instrukcji montażu, zaleceń Producenta i wymogami Zamawiającego,
- uzupełnienie gruntem terenu wzdłuż linii ogrodzenia po wykonaniu całości robót związanych z wymianą ogrodzenia, z ewentualnym dowozem brakującego gruntu, dowozem i uzupełnieniem ziemi żyznej, wyrównaniem, nawożeniem i obsianiem trawą, teren przylegający do ogrodzenia należy uzupełnić co najmniej do 10 cm powyżej poziomu podstawy ogrodzenia,
- splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem,
- przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ. Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Wskazane ewentualnie w SWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty rozbiórkowe, przygotowawcze, nawierzchniowe, montażowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

44221300-8 - Bramy

44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Adamex Ewa Brzezina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220742012

7.3.3) Ulica: ks. Norberta Bończyka 44/101

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-10 do 2023-12-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.