Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00398038/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
- 2022/BZP 00404476/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Instalacja sezonowego lodowiska na Placu Polonii Amerykańskiej w Brzegu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Nabywca: Gmina Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg Odbiorca: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Brzegu, ul. Sportowa 1, 49-304 Brzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000828880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa, 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-304
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 404 61 06
1.5.8.) Numer faksu: 77 404 61 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@brzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.brzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Instalacja sezonowego lodowiska na Placu Polonii Amerykańskiej w Brzegu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a36a69a-4ec5-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006920/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Instalacja sezonowego lodowiska na Placu Polonii Amerykańskiej w Brzegu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398038/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.271.1.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest instalacja sezonowego sztucznego lodowiska na Placu Polonii Amerykańskiej w Brzegu szczegółowo opisanego w § 1 ust. 2 umowy i obejmuje czynności:
1) montażu i demontażu będącego własnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Brzegu sztucznego lodowiska o wymiarach 20mx20m wraz z bandami i oświetleniem w miejscu wskazanym przez zamawiającego oraz wynajem agregatu chłodniczego, w tym wynajem glikolu etylenowego,
2) podłączenia i uruchomienia agregatu chłodniczego, wypełniając wcześniej instalację chłodniczą glikolem etylenowym oraz przeszkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników lodowiska w zakresie obsługi urządzeń chłodniczych,
3) przed przystąpieniem do montażu przedmiotu zamówienia Wykonawca wypoziomuje wskazane przez Zamawiającego miejsce w sposób nie ingerujący w podłoże terenu. Materiały użyte do poziomowania terenu Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie,
4) w przypadku awarii agregatu chłodniczego Wykonawca zapewni bezpłatny serwis, chyba że awaria urządzenia nastąpi w skutek nieprawidłowej obsługi lub z innego powodu niebędącego wadą urządzenia. Serwis obejmuje również uzupełnienie agregatu i instalacji chłodniczej glikolem etylenowym.
5) załadunek i przetransportowanie przedmiotu umowy przed montażem i po jego demontażu.
Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51111200-5 - Usługi instalowania generatorów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Obróbka i Montaż Urządzeń do Celów Sportowych Wojciech Galisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273651817
7.3.3) Ulica: Towarowa 9
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-338
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162360 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2024 r. do kwoty 7.500.000 zł
- Remont drogi powiatowej 1550 O odc. od m. Lubcz do m. Wojsław.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Brzegu
- Ochrona i zabezpieczenie krytej pływalni przy ul. Wrocławskiej 11 w Brzegu w zakresie ratownictwa wodnego
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Remont kapitalny turbiny 13UP110 TG3.
- Modernizacja elektrofiltrów kotłów OP-230/K-1 i WP-120/KW-3, w celu ograniczenia emisji pyłu poniżej 100 mg/Nm.
więcej: Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.