Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431698/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00524358/01 - Wynik z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wyrobów betonowych do robót drogowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU
1.2.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Niepodległości 930
1.4.2.) Miejscowość: Sopot
1.4.3.) Kod pocztowy: 81-704
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.sopot.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445470
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00431698/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 455 us.1 Ustawy PZP, możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podst. której dokonano wyboru Wykonawcy
2. Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.
Zmiana Umowy o udzielenie zamówienia, może nastąpić w przyp:
2.1. Strony przewidują możliwość zmiany (skrócenia lub wydłużenia) terminu wykonania umowy lub jej poszczególnych elementów, wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy lub jej elementów, w przyp:
1) działania osób trzecich uniemożliwiających lub utrudniających realizację umowy – w zakresie koniecznym, w szczególności terminu realizacji umowy;
2) w przypadku przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy lub jego poszczególnych etapów, które nie zostały przewidziane w ustępach poprzedzających, a z przyczyn obiektywnych uniemożliwiło wykonanie zamówienia w przewidzianym pierwotnie terminie;
3) na skutek wprowadzenia zmian zakresu przedmiotu Umowy, dostaw zamiennych, dodatkowych,
4) zmiana terminu następuje w wyniku powstania nowych skutków epidemii COVID-19, których nie można było przewidzieć na etapie dotychczasowego przebiegu epidemii, tj. w trakcie trwania postępowania; Wykonawca winien poinformować o zaistnieniu nowych nieprzewidzianych sytuacji wykraczających poza zmiany przewidziane w umowie;
– zmiana terminu następuje o czas trwania przeszkody, bądź o czas zmian wynikający z powyższych okoliczności.
2.2. Zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy:
1) zmiana zakresu przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku dostaw zamiennych, dodatkowych,
2) zmniejszenie ilości zamawianego przedmiotu Umowy do 70 % wartość zobowiązania Zamawiającego określonej w par. 3 pkt 1 Umowy. Wykonawca oświadcza, że nie będzie dochodził żadnych roszczeń z tyt.niewykorzystania maksymalnej nominalnej wartości wynagrodzenia, o którym mowa w par. 3 ust 1 Umowy, zw. z brakiem zlecenia przez Zamawiającego realizacji Przedmiotu Umowy,
3) zmiana w wyniku powstania nowych skutków epidemii COVID-19, których nie można było przewidzieć na etapie dotychczasowego przebiegu epidemii, tj. w trakcie trwania postępowania; Wykonawca winien poinformować o zaistnieniu nowych nieprzewidzianych sytuacji wykraczających poza zmiany przewidziane w umowie;
2.3. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego w przyp. wprowadzenia zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności:
1. wprowadzenia dostaw zamiennych lub dodatkowych;
2. zmniejszenie zakresu dostaw; rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części zamówienia ;
3. w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT Stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wynagrodzenia odpowiednio do ustalonej przez Ustawodawcę wys. podatku VAT.
4. w przyp. zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, w związku z waloryzacją określoną w §8 poniżej.
W wyżej wymienionych przypadkach, wynagrodzenie ulegnie zmianie o kwotę ustalaną stosownie do zakresu zmian przedmiotowych, na podstawie negocjowanych cen lub stawek .
2.4. Inne zmiany:
1. W przypadku zmian organizacyjno-prawnych występujących po stronie Zamawiającego – w miejsce praw i obowiązków Zamawiającego automatycznie wstępuje jego następca prawny, bez potrzeby zmiany Umowy o udzielenie niniejszego zamówienia;
2. Zmiany spowodowane zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia;
3. Zmiany w wyniku powstania nowych skutków epidemii COVID-19, których nie można było przewidzieć na etapie dotychczasowego przebiegu epidemii tj. w trakcie trwania postępowania, wykonawca winien poinformować o zaistnieniu nowych nieprzewidzianych sytuacji wykraczających poza zmiany przewidziane w umowie; w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają na należyte wykonanie tej umowy;
Po zmianie:
Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 455 us.1 Ustawy PZP, możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podst. której dokonano wyboru Wykonawcy
2. Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.
Zmiana Umowy o udzielenie zamówienia, może nastąpić w przyp:
2.1. Strony przewidują możliwość zmiany (skrócenia lub wydłużenia) terminu wykonania umowy lub jej poszczególnych elementów, wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy lub jej elementów, w przyp:
1) działania osób trzecich uniemożliwiających lub utrudniających realizację umowy – w zakresie koniecznym, w szczególności terminu realizacji umowy;
2) w przypadku przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy lub jego poszczególnych etapów, które nie zostały przewidziane w ustępach poprzedzających, a z przyczyn obiektywnych uniemożliwiło wykonanie zamówienia w przewidzianym pierwotnie terminie;
3) na skutek wprowadzenia zmian zakresu przedmiotu Umowy, dostaw zamiennych, dodatkowych,
4) zmiana terminu następuje w wyniku powstania nowych skutków epidemii COVID-19, których nie można było przewidzieć na etapie dotychczasowego przebiegu epidemii, tj. w trakcie trwania postępowania; Wykonawca winien poinformować o zaistnieniu nowych nieprzewidzianych sytuacji wykraczających poza zmiany przewidziane w umowie;
– zmiana terminu następuje o czas trwania przeszkody, bądź o czas zmian wynikający z powyższych okoliczności.
2.2. Zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy:
1) zmiana zakresu przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku dostaw zamiennych, dodatkowych,
2) zmniejszenie ilości zamawianego przedmiotu Umowy do 70 % wartość zobowiązania Zamawiającego określonej w par. 3 pkt 1 Umowy. Wykonawca oświadcza, że nie będzie dochodził żadnych roszczeń z tyt.niewykorzystania maksymalnej nominalnej wartości wynagrodzenia, o którym mowa w par. 3 ust 1 Umowy, zw. z brakiem zlecenia przez Zamawiającego realizacji Przedmiotu Umowy,
3) zmiana w wyniku powstania nowych skutków epidemii COVID-19, których nie można było przewidzieć na etapie dotychczasowego przebiegu epidemii, tj. w trakcie trwania postępowania; Wykonawca winien poinformować o zaistnieniu nowych nieprzewidzianych sytuacji wykraczających poza zmiany przewidziane w umowie;
2.3. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego w przyp. wprowadzenia zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności:
1. wprowadzenia dostaw zamiennych lub dodatkowych;
2. zmniejszenie zakresu dostaw; rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części zamówienia ;
3. w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT Stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wynagrodzenia odpowiednio do ustalonej przez Ustawodawcę wys. podatku VAT.
4. w przyp. zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, w związku z waloryzacją określoną w §8 Zał.nr 4
W wyżej wymienionych przypadkach, wynagrodzenie ulegnie zmianie o kwotę ustalaną stosownie do zakresu zmian przedmiotowych, na podstawie negocjowanych cen lub stawek .
2.4. Inne zmiany:
1. W przypadku zmian organizacyjno-prawnych występujących po stronie Zamawiającego – w miejsce praw i obowiązków Zamawiającego automatycznie wstępuje jego następca prawny, bez potrzeby zmiany Umowy o udzielenie niniejszego zamówienia;
2. Zmiany spowodowane zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia;
3. Zmiany w wyniku powstania nowych skutków epidemii COVID-19, których nie można było przewidzieć na etapie dotychczasowego przebiegu epidemii tj. w trakcie trwania postępowania, wykonawca winien poinformować o zaistnieniu nowych nieprzewidzianych sytuacji wykraczających poza zmiany przewidziane w umowie; w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają na należyte wykonanie tej umowy;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-18 11:00
Po zmianie:
2022-12-21 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-18 11:30
Po zmianie:
2022-12-21 11:30
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Przebudowa nawierzchni drogowych położonych między trafostacją, blokiem przy ul. Cieszyńskiego 14 i pawilonem handlowym przy ul. Cieszyńskiego 22 w Sopocie
- Remont i przebudowa dwóch lokali mieszkalnych znajdujących się przy: ul. Helskiej 4/10 oraz ul. Poznańskiej 7/1 w Sopocie - zamówienie w dwóch częściach
- Budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Klenczona w Sopocie
- Remont klubu pod sceną
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa płyt drogowych wielootworowych typu jomb
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa materiałów budowlanych - drogowych wraz z jego transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego w roku 2025.
- Sukcesywne dostawy emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC
- Budowa BIOBED - stanowiska do czyszczenia i płukania opryskiwaczy oraz przygotowania cieczy roboczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.