Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00403454/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00427797/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA, TERMOMODERNIZACJA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W STARYM BRUSIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARY BRUS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 47A
1.5.2.) Miejscowość: Stary Brus
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-244
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 825710125
1.5.8.) Numer faksu: 825710126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starybrus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: starybrus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-414f3887-f48c-455f-b3cc-7a6ae252a41d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA, TERMOMODERNIZACJA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W STARYM BRUSIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-414f3887-f48c-455f-b3cc-7a6ae252a41d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015282/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa, termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na Centrum Usług Społecznych w Starym Brusie oraz nadzór inwestorski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.2710.12.1.2024.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2276422,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa, termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na Centrum Usług Społecznych w Starym Brusie”.
2. Ogólny opis inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa, rozbudowa, termomodernizacja, remont budynku gospodarczego na dz. nr 440/35 będącego własnością Gminy Stary Brus oraz zmiana jego sposobu użytkowania na Centrum Usług Społecznych w Starym Brusie. Budynek będzie służył mieszkańcom gminy do szeroko pojętych usług społecznych określonych na podstawie analizy potrzeb.
3. Zamówienie obejmuje:
1) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami, warunkami oraz decyzjami umożlwiającymi realizację przedsięwzięcia przebudowy, rozbudowy i nadbudowy budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Usług Społecznych w Starym Brusie;
2) wykonanie robót budowlano-montażowo-instalacyjnych budowy z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku na potrzeby przebudowy, rozbudowy i nadbudowy budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Usług Społecznych. Budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zagospodarowaniem terenu (komunikacja wewnętrzna, miejsca postojowe, zieleń) oraz wyposażeniem w miejscowości Stary Brus na działce nr ewid. 440/35, 440/31;
4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy w zakresie koniecznym do wykonania zadania:
wykonanie mapy do celów projektowych;
wykonie badan geologicznych;
opracowanie dokumentacji projektowej - projekt budowlany pełno branżowy wraz z uzyskaniem wynikających z przepisów, w imieniu Zamawiającego: opinii, zgód, ekspertyz technicznych, uzgodnień i pozwoleń;
wykonanie projektu robót geologicznych dla dolnego źródła ciepła
wykonania instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, BHP oraz planu BIOZ;
opracowanie projektów technicznych/wykonawczych branżowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
podstawowe wyposażenie obiektu;
opracowanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót,
wykonanie robót budowlanych oraz wykończeniowych, wyposażanie wnętrz na podstawie powyższych projektów;
zapewnienia kierownictwa budowy;
prowadzenia nadzoru autorskiego przez okres trwania inwestycji;
opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Dokumentacja projektowa zawierać powinna opracowanie branż:
architektonicznej,
konstrukcyjno-budowlanej,
instalacyjnej sanitarnej,
instalacyjnej elektrycznej, fotowoltaicznej (PV), teletechnicznej
w zakresie utwardzeń terenu (ciągi pieszo-jezdne) - drogowej.
projekt robót geologicznych dla dolnego źródła ciepła pompy ciepła
1) Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 2 do SWZ – Program Funkcjonalno - Użytkowy oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233140-2 - Roboty drogowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 29.07.2024 r. Zamawiający dokonał otwarcia ofert złożonych w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego na budowę oświetlenia ulicznego. W terminie składania ofert wpłynęła jedna oferta. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 2 800 000,00 zł.
Najniższą ofertą złożoną nie podlegającą odrzuceniu była oferta: P.P.H.U. STYL-BUD Małgorzata Świeca - Ignatiuk z ceną ofertową 3 688 770,00 PLN brutto.
Po przeanalizowaniu powyższej oferty, została ona odrzucona w oparciu o przepisy art. 255 ust. 3) ustawy Pzp, gdyż Wykonawca w formularzu ofertowym zamieścił cenę przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3688770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3688770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na części dz. nr 435 ob. 13 oraz części działki nr 70/6 ob. 12 miasto Kołobrzeg, ul. Okopowa
- Likwidacja barier architektonicznych - remont łazienek
- Remont pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Świdry Małe w Józefowie
- Remont korytarza, klatki schodowej i pracowni w budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Harbutowicach
- Modernizacja instalacji sygnalizacji pożarowej
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.