Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00390215/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa opału do budynków stanowiących własność Gminy Łagów i jej jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAGÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62
1.5.2.) Miejscowość: Łagów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lagowgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa opału do budynków stanowiących własność Gminy Łagów i jej jednostek organizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22717e7f-4ac1-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008414/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa opału do budynków stanowiących własność gminy Łagów i jej jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390215/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 944172,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków stanowiących własność gminy Łagów oraz jej jednostek organizacyjnych tj. Gminnego Zespołu Szkół w Łagowie, Szkoły Podstawowej Filialnej w msc. Lechówek, Szkoły Podstawowej w Piotrowie, Dziennego Domu Pobytu Otwarte Serca, Gminnego Centrum Zdrowia w Łagowie w ilości łącznej 123 200 l (123,2 m3) oraz węgla kamiennego eko – groszek do budynków będących własnością Gminy Łagów w ilości 98 ton.Część I - Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do Gminnego Zespołu Szkół w Łagowie
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 386120,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków stanowiących własność gminy Łagów oraz jej jednostek organizacyjnych tj. Gminnego Zespołu Szkół w Łagowie, Szkoły Podstawowej Filialnej w msc. Lechówek, Szkoły Podstawowej w Piotrowie, Dziennego Domu Pobytu Otwarte Serca, Gminnego Centrum Zdrowia w Łagowie w ilości łącznej 123 200 l (123,2 m3) oraz węgla kamiennego eko – groszek do budynków będących własnością Gminy Łagów w ilości 98 ton.Część II - Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej Filialnej w Lechówku
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 27580,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków stanowiących własność gminy Łagów oraz jej jednostek organizacyjnych tj. Gminnego Zespołu Szkół w Łagowie, Szkoły Podstawowej Filialnej w msc. Lechówek, Szkoły Podstawowej w Piotrowie, Dziennego Domu Pobytu Otwarte Serca, Gminnego Centrum Zdrowia w Łagowie w ilości łącznej 123 200 l (123,2 m3) oraz węgla kamiennego eko – groszek do budynków będących własnością Gminy Łagów w ilości 98 ton.Część III - Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej w Piotrowie
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 121352,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków stanowiących własność gminy Łagów oraz jej jednostek organizacyjnych tj. Gminnego Zespołu Szkół w Łagowie, Szkoły Podstawowej Filialnej w msc. Lechówek, Szkoły Podstawowej w Piotrowie, Dziennego Domu Pobytu Otwarte Serca, Gminnego Centrum Zdrowia w Łagowie w ilości łącznej 123 200 l (123,2 m3) oraz węgla kamiennego eko – groszek do budynków będących własnością Gminy Łagów w ilości 98 ton.Część IV - Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do Dziennego Domu Pobytu Otwarte Serca
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 72811,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków stanowiących własność gminy Łagów oraz jej jednostek organizacyjnych tj. Gminnego Zespołu Szkół w Łagowie, Szkoły Podstawowej Filialnej w msc. Lechówek, Szkoły Podstawowej w Piotrowie, Dziennego Domu Pobytu Otwarte Serca, Gminnego Centrum Zdrowia w Łagowie w ilości łącznej 123 200 l (123,2 m3) oraz węgla kamiennego eko – groszek do budynków będących własnością Gminy Łagów w ilości 98 ton.Część V- Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do Gminnego Centrum Zdrowia w Łagowie
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 71708,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków stanowiących własność gminy Łagów oraz jej jednostek organizacyjnych tj. Gminnego Zespołu Szkół w Łagowie, Szkoły Podstawowej Filialnej w msc. Lechówek, Szkoły Podstawowej w Piotrowie, Dziennego Domu Pobytu Otwarte Serca, Gminnego Centrum Zdrowia w Łagowie w ilości łącznej 123 200 l (123,2 m3) oraz węgla kamiennego eko – groszek do budynków będących własnością Gminy Łagów w ilości 98 ton.Część VI – Sukcesywna dostawa węgla kamiennego eko – groszek do budynków będących własnością Gminy Łagów
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 264600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7962909473
7.3.4) Miejscowość: PIONKI
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26-670 PIONKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7962909473
7.3.4) Miejscowość: PIONKI
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7962909473
7.3.4) Miejscowość: PIONKI
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96888,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96888,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7962909473
7.3.4) Miejscowość: PIONKI
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96888,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7962909473
7.3.4) Miejscowość: PIONKI
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295202,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295202,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA SIKORA SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572938294
7.3.4) Miejscowość: BIELINY
7.3.5) Kod pocztowy: 26-004
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA SIKORA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA SIKORA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295202,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI ŁAGÓW
więcej: przetargi ŁAGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opałowego na rok 2025 na potrzeby ZS-P w Łęczycach"
- Zakup oraz sukcesywna dostawa do obiektów komunalnych na terenie Gminy Lubichowo
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do MOW w Samostrzelu
- Dostawa oleju opałowego
- "Dostawa oleju opałowego do kotłowni budynku administracyjnego Nadleśnictwa Bircza w latach 2025-2026r."
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO
więcej: Węgiel i paliwa na bazie węgla »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.