eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRDW w Chełmie. Usługi związane z oczyszczeniem separatorów.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Chełmie. Usługi związane z oczyszczeniem separatorów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 082 5750056

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.chelm@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zdw-lublin.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Chełmie. Usługi związane z oczyszczeniem separatorów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-609cb06d-3829-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.75 RDW w Chełmie Usługi związane z oczyszczaniem separatorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351700

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R2.ST.372.23.2023.jś

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 49999,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „RDW w Chełmie. Usługi związane z oczyszczeniem separatorów” polegającego na:
- wykonaniu przeglądu eksploatacyjnego separatorów substancji ropopochodnych i osadników zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich:
a) Nr 846 relacji Małochwiej Duży – Wojsławice – Teratyn w ilości 10 szt.,
b) Nr 838 relacji Głębokie – Dorohucza – Trawniki – Fajsławice w ilości 2 szt.,
c) Nr 829 relacji Łucka – Łęczna – Biskupice w ilości 1 szt.,
d) Nr 841 relacji Cyców – Wierzbica – Staw w ilości 1 szt.,
dla określenia stopnia zanieczyszczenia instalacji odpadami i konieczności ich czyszczenia, a także w celu oceny poprawności pracy całej instalacji,
- czyszczeniu separatorów substancji ropopochodnych i osadników, odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych powstających w wyniku czyszczenia.
2. Lokalizacja urządzeń objętych zamówieniem:
- DW 846, km 0+462 SL, miejscowość Małochwiej Duży
- DW 846, km 1+935 SL, miejscowość Małochwiej Duży
- DW 846, km 1+990 SL, miejscowość Małochwiej Duży
- DW 846, km 2+587 SL, miejscowość Małochwiej Duży
- DW 846, km 3+170 SL, miejscowość Małochwiej Duży
- DW 846, km 3+212 SL, miejscowość Małochwiej Duży
- DW 846, km 3+585 SL, miejscowość Małochwiej Duży
- DW 846, km 3+855 SL, miejscowość Małochwiej Duży
- DW 846, km 3+864 SL, miejscowość Małochwiej Duży
- DW 846, km 12+110 SP, miejscowość Kraśniczyn
- DW 838, km 18+650 SP, most na rzece Wieprz
- DW 838, km 18+870 SP, most na rzece Wieprz
- DW 829, km 23+890 SP, most na rzece Wieprz
- DW 841, km 0+666 SL, miejscowość Cyców
3. Usługę należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia według wskazanych lokalizacji w sposób gwarantujący należytą jakość.
4. Ze względu na charakter usług, prace muszą być prowadzone zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, zarówno w zakresie oznakowania jak i wykonywania poszczególnych czynności roboczych oraz stosowanych środków ochrony osobistej i ostrzegawczej pracowników.
5. Roboty należy zorganizować i prowadzić w sposób zapewniający jak najmniejsze utrudnienia w ruchu pojazdów na drodze. W przypadku wystąpienia utrudnień należy wyznaczyć do kierowania ruchem osoby przeszkolone i posiadające odpowiednie zaświadczenia.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia wykonywanych usług zgodnie z przepisami dotyczącymi organizacji ruchu na drogach wojewódzkich na podstawie Uproszczonego projektu organizacji ruchu dostarczonego przez Zamawiającego.
7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone uczestnikom ruchu drogowego oraz osobom trzecim powstałe wskutek prowadzonych prac.
8. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, specjalistycznymi samochodami serwisowymi do czyszczenia separatorów oraz doświadczoną kadrą techniczną gwarantującą sprawne i profesjonalne wykonanie prac.
9. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt wodę, energię elektryczną i inne niezbędne rzeczy i środki do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24156,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43121,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24156,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAN24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7133099432

7.3.3) Ulica: ul. Ziemska 86

7.3.4) Miejscowość: Marysin

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24156,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z art. 239 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.
Wybrana oferta otrzymała 10,00 pkt.
W ramach zamówienia zostanie wykonany przegląd eksploatacyjny separatorów substancji ropopochodnych i osadników za cenę 1.476,00 zł brutto (w tym VAT 23%) oraz czyszczenie separatorów substancji ropopochodnych i osadników za cenę 22.680,00 zł brutto (w tym VAT 8%).

Cena złożonej oferty nie przewyższa środków, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.