eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OgrodzieniecGmina Ogrodzieniec pięknieje - inwestycje w infrastrukturę turystyczną, sportową i kulturalną



Ogłoszenie z dnia 2024-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Gmina Ogrodzieniec pięknieje – inwestycje w infrastrukturę turystyczną, sportową i kulturalną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a956ef86-9581-4d47-9d6b-2a768ded45b0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Gmina Ogrodzieniec pięknieje – inwestycje w infrastrukturę turystyczną, sportową i kulturalną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a956ef86-9581-4d47-9d6b-2a768ded45b0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068220/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Gmina Ogrodzieniec pięknieje - inwestycje w infrastrukturę turystyczną, sportową i kulturalną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409014

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4295153,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Pogram Inicjatyw Strategicznych:
a) Wykonanie zewnętrznej windy osobowej z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych jak również dla osób ze szczególnymi potrzebami przy SPZOZ w Ogrodzieńcu;
b) Rewitalizacja skweru przy figurze Świętego Jana Nepomucena;
c) Zagospodarowanie Placu Piłsudskiego w Ogrodzieńcu – etap II;
d) Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-wypoczynkowego „Krępa” poprzez dostawę:
• betonowego stołu do tenisa stołowego z siatką stałą (do wkopania) o wymiarach zewnętrznych min. 1520 x 2740 mm, wys. min. 760 mm – głębokość wkopania min. 460 mm;
• betonowego zewnętrznego stołu (wolnostojący) do gry w piłkarzyki o wymiarach stołu min. 125 x 140 cm, wys. min. 94,50cm;
• betonowego stołu do gry w szachy/chińczyka z 4 krzesełkami z oparciem o wymiarze 200 x 200 x 81 cm – wym. blatu: 90 x 90 cm, wym. krzesełka: 40 x 40 cm, wys. 44 cm;
• 2 szt. jurty o następujących parametrach:
– powierzchnia: 45-50m2;
– konstrukcja drewniana;
– drzwi, termiczne z progiem aluminiowym lub dębowym;
– poszycie z tkaniny wodoodpornej;
– docieplenie jurty o współczynniku lambda 0,036;
– okno tarasowe dwuskrzydłowe 200x160cm;
– okno tarasowe jednoskrzydłowe 200x90cm;
– system kominowy z piecem na drewno dostosowany do wielkości jurty;
– moduł łazienkowy z antresolą;
– instalacja wod-kan dla modułu łazienkowego;
– instalacja elektryczna;
• 1 pawilon sanitarny (kontener WC) składający się z dwóch pomieszczeń z osobnymi wejściami z możliwością podłączenia do zbiornika na nieczystości ciekłe, zawierający:
– wc kompakt x 2 szt.
– kabina prysznicowa z brodzikiem x 2 szt.
– umywalka z szafka x 2 szt.
– pisuar x 1 szt.
WYKONANIE:
• Poszycie ścian i dachu – płyta warstwowa rdzeń poliuretan gr. 80 mm
• Kompletna instalacja elektryczna włącznie z ogrzewaniem (500W) i podgrzewaczami wody 11 kW (2 szt.);
• Drzwi techniczne zewnętrzne 900 mm x 2000 mm x 2 szt.
• Okna uchylne 600 mm x 400 mm x 2 szt.
• Podłoga wykończona wykładziną.
• Całość kolorystycznie uzgodniona z Zamawiającym w trakcie realizacji.
Uwaga: Zamawiający oczekuje wyłącznie dostawy we wskazane miejsce na terenie Gminy Ogrodzieniec, bez montażu.
2) w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Pogram Inicjatyw Strategicznych oraz „Programu budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich”: budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego w Ryczowie wraz z łącznikiem,
w ramach zadania związanego z budową obiektu sportowego.
a) dofinansowanie w ramach „Programu budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich” obejmuje następujący zakres: dokumentację projektową, zadaszenie łukowe o konstrukcji drewnianej, roboty ziemne, drenaż, fundamenty, pokrycie zadaszenia, instalacje elektryczna i oświetlenie hali, instalację c.o., instalację wentylacji i klimatyzacji, wyposażenie sportowe, strzelnicę laserową, roboty ogólnobudowlane przewidziane podczas modernizacji i zadaszenia boiska wielofunkcyjnego, tablice informacyjną;
b) dofinasowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Pogram Inicjatyw Strategicznych obejmuje następujący zakres: prace rozbiórkowe, nawierzchnia z poliuretanu, zaplecze sanitarno-szatniowe, budowę łącznika pomiędzy zadaszonym boiskiem wielofunkcyjnym a zapleczem socjalnym.
Uwaga: Z uwagi na warunki dofinansowania w ramach „Programu budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich” Zamawiający wymaga dostarczenia w terminie do 26.09.2024 r. prawomocnego pozwolenia na budowę dot. budowy zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego w Ryczowie wraz z łącznikiem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SWZ.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi:
a) na wykonane roboty budowlane, zamontowane materiały i urządzenia: 60 miesięcy liczone od daty odbioru końcowego;
b) na dostarczone urządzenia: 36 miesięcy liczone od daty odbioru końcowego.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. W przypadku użycia w dokumentach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
6. W przypadku, gdy w dokumentach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentach. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Użycie w udostępnionych dokumentach etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9574320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9574320,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.