Og³oszenie z dnia 2022-11-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00393025/01 - Og³oszenie z dnia 2022-10-14
- 2022/BZP 00419901/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-02
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji tlenów medycznych oraz przebudowa i rozbudowa instalacji sieci tlenowej w zwi±zku z Covid-19
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓ£ OPIEKI ZDROWOTNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444598
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 29 Listopada 57
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ustrzyki Dolne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: 13 461 1028
1.5.8.) Numer faksu: 13 476 91 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-ustrzyki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz-ustrzyki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://spzoz-ustrzyki.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stacji tlenów medycznych oraz przebudowa i rozbudowa instalacji sieci tlenowej w zwi±zku z Covid-192.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-abcaaf7f-4b99-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00445577
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00110547/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Modernizacja stacji tlenów medycznych oraz przebudowa i rozbudowa instalacji sieci tlenowej w zwi±zku z Covid-19
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00393025/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.1.6.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 508637,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ pierwsza obejmuje :• Wykonanie sieci tranzytowej tlenu medycznego w przestrzeni piwnic istniej±cego budynku ³ó¿kowego wraz z centraln± rozprê¿alnia butlow± tlenu medycznego przystosowan± do wspó³pracy ze zbiornikiem ciek³ego tlenu i sieci± umo¿lwiaj±c± zasilanie tlenu nowobudowanego bloku operacyjnego. Min wydajno¶æ automatycznej tablicy redukcyjnej tlenu medycznego 300 m3/h
• Towarzysz±ce roboty budowlane tj. kapitalny remont pomieszczenia o powierzchni 20 m² (wymiana ok³adziny posadzki na p³ytki – 30x30 cm, wykonanie nowych tynków(g³adzi) na ¶cianach, gruntowanie i dwukrotne malowanie, wykonanie sufitów podwieszanych z p³ytami z w³ókien mineralnych, sufity z rastrami 60x120 cm oraz wykonanie nowej instalacji elektrycznej.
• Próby, badania, uruchomienia
• Wykonanie projektu
Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ prace projektowe zgodnie z wymaganiami Inwestora przedstawionymi w Programie Funkcjonalno - U¿ytkowym zwanym dalej PFU, stanowi±cym za³±cznik nr 7 i 7a do SWZ, który opisuje wymagania i oczekiwania Zamawiaj±cego stawiane przedmiotowej inwestycji i dostosowaniu ca³o¶ci do obowi±zuj±cych przepisów.
Wykonawca wy³oniony w drodze przetargu zobowi±zany jest do :
• urz±dzenia i zagospodarowanie placu i zaplecza budowy,
• zapewnienia we w³asnym zakresie zasilania w energiê elektryczn± oraz dostawê wody technologicznej i spo¿ywczej, a tak¿e mo¿liwo¶æ podgrzewania napojów i posi³ków,
• utrzymania zaplecza budowy,
• przywrócenia terenu do stanu pierwotnego w miejscach nie przewidzianych pod roboty inwestycyjne a zajêtych w trakcie robót,
• usuniêcia zaistnia³ych kolizji w trakcie realizacji,
Gwarancja - Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesiêcy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51000000-9 - Us³ugi instalowania (z wyj±tkiem oprogramowania komputerowego)
45000000-7 - Roboty budowlane
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 140957,02 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ druga obejmuje:• Wykonanie nowych pionów zasilaj±cych instalacji tlenu pró¿ni oraz sprê¿onego medycznego od piwnicy do 5 piêtra w czê¶ci istniej±cej budynku g³ównego wraz ze strefowymi skrzynkami zaworowo-sygnalizacyjnymi na ka¿dej kondygnacji umo¿liwiaj±cymi przysz³o¶ciow± rozbudowê instalacji gazów medycznych na ka¿dym z oddzia³ów
• Wykonanie rozprowadzeñ natynkowej instalacji tlenu medycznego od strefowych skrzynek zaworowo-sygnalizacyjnych na danej kondygnacji do punktów poboru tlenu na salach ³ó¿kowych i gabinetach zabiegowych zgodnie z wytycznymi Zamawiaj±cego w ³±cznej ilo¶ci 56 szt. punktów poboru.
• Wykonanie projektu
Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ prace projektowe zgodnie z wymaganiami Inwestora przedstawionymi w Programie Funkcjonalno - U¿ytkowym zwanym dalej PFU, stanowi±cym za³±cznik nr 7 i 7a do SWZ, który opisuje wymagania i oczekiwania Zamawiaj±cego stawiane przedmiotowej inwestycji i dostosowaniu ca³o¶ci do obowi±zuj±cych przepisów
Wykonawca wy³oniony w drodze przetargu zobowi±zany jest do :
• urz±dzenia i zagospodarowanie placu i zaplecza budowy,
• zapewnienia we w³asnym zakresie zasilania w energiê elektryczn± oraz dostawê wody technologicznej i spo¿ywczej, a tak¿e mo¿liwo¶æ podgrzewania napojów i posi³ków,
• utrzymania zaplecza budowy,
• przywrócenia terenu do stanu pierwotnego w miejscach nie przewidzianych pod roboty inwestycyjne a zajêtych w trakcie robót,
• usuniêcia zaistnia³ych kolizji w trakcie realizacji
Gwarancja - Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesiêcy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 51000000-9 - Us³ugi instalowania (z wyj±tkiem oprogramowania komputerowego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 367680,68 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 140957,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 140957,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140957,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CREO Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133082998
7.3.3) Ulica: K. Baczyñskiego 9a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-210
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 140957,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-14Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 367680,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 367680,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367680,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CREO Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133082998
7.3.3) Ulica: K. Baczyñskiego 9a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-210
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 367680,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-14PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kancelarii le¶nictwa Babsk
- ,,Modernizacja dróg na terenie gminy Osiek Jasielski"
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALEM US£UGOWYM W PARTERZE, GARA¯EM PODZIEMNYM, PZT, MURAMI OPOROWYMI I NIEZBÊDN¡ INFRASTRUKTUR¡ TECHNICZN¡ MOÑKI, ul. KO¦CIELNA
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBÊDN¡ INFRASTRUKTUR¡ TECHNICZN¡ dz. nr geod. 1256, obrêb 0044 Suchowola, gmina Suchowola, powiat sokólski
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania p.n. ,, PSARY droga dojazdowa do gruntów rolnych,,
- Utworzenie 21 nowych miejsc opieki nad dzieæmi do lat 3 w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w ramach nowej instytucji ¿³obka pod adresem: Raciechowice 197, 32-415 Raciechowice.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.