eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 289 przy ul. Broniewskiego 99A



Og³oszenie z dnia 2024-08-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 289 przy ul. Broniewskiego 99A

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: S. ¯eromskiego 29

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 289 przy ul. Broniewskiego 99A

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-16dc23b8-f659-4524-95a0-be93a773764a

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00445583

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00030972/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 289 przy ul. Broniewskiego 99A

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne, które musi spe³niaæ komputer Wykonawcy:
• Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer;
• Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
• W³±czona obs³uga JavaScript;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.;
Dopuszczalne wielko¶ci i formaty przesy³anych danych:
• Wielko¶æ pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczaj±ca 2 GB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc;
Kodowanie i czas odbioru danych:
• Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce;
Pozosta³e informacje Rozdzia³ V pkt 20 i 21 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe, by mog³a/móg³ Pani/Pan za³atwiæ
sprawê w Urzêdzie m.st. Warszawy. Mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie bêd± profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzib± w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.
• Na pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a tak¿e o przys³uguj±ce Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzêdzie m.st. Warszawy. Proszê je wys³aæ na adres: iod@um.warszawa.pl.
Dlaczego moje dane s± przetwarzane?
• Wynika to bezpo¶rednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, lub
jest niezbêdne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania w³adzy publicznej. • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach: ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego. • Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe. Je¶li Pani/Pan tego nie zrobi, nie bêdziemy mogli zrealizowaæ Pana/Pani sprawy .
Jak d³ugo bêd± przechowywane moje dane?
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. czas prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafi± do archiwum zak³adowego.
Kto mo¿e mieæ dostêp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególno¶ci:
• podmioty ¶wiadcz±ce na rzecz Urzêdu m.st. Warszawy us³ugi informatyczne, pocztowe; • podmiot Platforma Aukcyjna Marketplanet;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostêpni dane osobowe na podstawie przepisów prawa; Jakie mam prawa w zwi±zku z przetwarzaniem moich danych?
• Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostêpu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. ¿±dania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
• dane nie s± ju¿ niezbêdne do celów, dla których by³y zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wnios³a Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie wystêpuj± nadrzêdne prawnie uzasadnione
podstawy przetwarzania;•Pani/Pana dane przetwarzane s± niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane musz± byæ usuniête, by wywi±zaæ siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisów prawa.
4. ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce przes³anki:
• zaistniej± przyczyny zwi±zane z Pani/Pana szczególn± sytuacj±;
• dane przetwarzane s± w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyj±tkiem sytuacji, w której Administrator wyka¿e istnienie wa¿nych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzêdnych wobec interesów, praw i wolno¶ci osoby, której dane dotycz±, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem
przetwarzaniu w Urzêdzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.
• Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.30.2024.EPI

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” modernizacji budynku Szko³y Podstawowej nr 289 przy ul. Broniewskiego 99A w Warszawie zgodnie z za³o¿eniami Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego opracowanego przez mgr in¿. arch. Tomasza Króla /dalej: PFU/, który stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ. Lokalizacja oraz adres inwestycji: Dzia³ka nr ew. 9 obrêb 7-06-01, Adres: ul. Broniewskiego 99A, 01-876 Warszawa.
Charakterystyczne parametry okre¶laj±ce zakres robót budowlanych:
(tolerancja dla poni¿szych warto¶ci okre¶laj±cych roboty budowlane w zakresie +/- 15%) –powierzchnia pomieszczenia wêz³a cieplnego 50 m2, –szacunkowa ³±czna powierzchnia posadzek do prac naprawczych i odtworzeniowych 200 m2, –szacunkowa ³±czna d³ugo¶æ stalowych przepierzeñ kratowych do usuniêcia 85 mb., –szacunkowa kubatura ogrzewana obiektu ok. 16 500 m3, –szacunkowa ³±czna d³ugo¶æ czê¶ci podposadzkowej instalacji 70 mb., –szacunkowa d³ugo¶æ instalacji zewnêtrznej 150 mb., –liczba studni do wymiany 3 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sporz±dzenie dokumentacji projektowej uwzglêdniaj±cej wytyczne PFU; b) wykonanie robót monta¿owo-budowlanych na podstawie sporz±dzonej dokumentacji projektowej; c) pe³nienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie stosowa³ ni¿ej opisane kryteria.
Oceniane bêd± wy³±cznie oferty nie odrzucone.
Przy ocenie ofert warto¶æ wagowa wyra¿ona w procentach bêdzie wyra¿ona w punktach (1% = 1 pkt). Punkty w ramach kryteriów
oceny ofert przyznane zostan± do 2 miejsca po przecinku (wed³ug zasad matematyki, to znaczy z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po
przecinku).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 36

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby/-ób m³odocianej/-ych, która/e bêdzie/bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia

4.3.6.) Waga: 2,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby/-ób niepe³nosprawnej/-ych, która/e bêdzie/bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia

4.3.6.) Waga: 2,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) dotycz±cej do¶wiadczenia Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykonali (zakoñczyli):
a) co najmniej jedn± robotê budowlan± (zadanie), o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³ brutto, obejmuj±c± w swoim zakresie wykonanie wêz³a cieplnego;
b) co najmniej jedn± robotê budowlan± (zadanie) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³ brutto, obejmuj±c± w swoim zakresie wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej.
Uwaga:
Mo¿liwe jest ³±czenie do¶wiadczenia w ramach jednej umowy w zakresie warunków (bran¿) okre¶lonych w lit. a) i b) pod warunkiem zachowania wymogu co do warto¶ci okre¶lonych dla ka¿dego ww. warunku (bran¿y), tj. Wykonawca mo¿e wykazaæ siê spe³nieniem warunku poprzez wykazanie siê do¶wiadczeniem w ramach jednej umowy, która obejmuje wykonanie robót budowlanych okre¶lonych w lit. a) i b) o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 750 000,00 z³. brutto, z tym, ¿e zastrzega siê zachowanie wymogu co do warto¶ci okre¶lonych dla lit. a) i b) tj. dla robót okre¶lonych dla lit. a) nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³. brutto, a dla lit. b) nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³. brutto.
W sytuacji, gdy Wykonawca wyka¿e siê na potwierdzenie powy¿szych warunków robot±/ami budowlan±/mi wykonan±/nych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w wymaganych warunkami kwotach, tj. dla warunku okre¶lonego w lit. a) nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³otych brutto i dla warunku okre¶lonego w lit. b) nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³otych brutto - Wykonawca nie mo¿e uwzglêdniæ w powy¿szych kwotach kosztów wykonania dokumentacji projektowej.
2) dotycz±cej osób:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane lub odpowiednie, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - z uwzglêdnieniem aktualnie obowi±zuj±cych przepisów - w szczególno¶ci co najmniej jedn± osob±:
a) do sprawowania funkcji kierownika robót, tj. posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie;
b) do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych, tj. posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych co najmniej w ograniczonym zakresie;
c) do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, tj. posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych co najmniej w ograniczonym zakresie;
d) do sprawowania funkcji projektanta, tj. posiadaj±cego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych co najmniej w ograniczonym zakresie;
e) do sprawowania funkcji projektanta, tj. posiadaj±cego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych co najmniej w ograniczonym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie (sporz±dzone wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 6 do SWZ – o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w pkt 15.1, 15.2, 15.3 SWZ, na poni¿szych zasadach:
a) sk³ada Wykonawca;
b) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z tych Wykonawców;
c) w przypadku polegania na zdolno¶ciach zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z w³asnym o¶wiadczeniem, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz robót budowlanych (sporz±dzony wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 8 do SWZ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±cza dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) Wykaz osób (sporz±dzony wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 7 do SWZ skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug oraz kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwi±zania nieodpowiadaj±ce wprost normom referencyjnym opisanym w PFU (stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ) Zamawiaj±cy wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc±
przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie PFU.
UWAGA!
W formularzu pn. „Uszczegó³owienie Formularza ofertowego”, o którym mowa w pkt 26.1. SWZ, Zamawiaj±cy wymaga wskazania przez Wykonawcê – czy oferuje rozwi±zania nieodpowiadaj±ce wprost normom referencyjnym opisanym w PFU.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art.58 ustawy. W my¶l art.117 ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 15.1, 15.2, 15.3 SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt
26.2.4 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza wstêpnie
brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z tych
Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj±, pod rygorem niewa¿no¶ci, formy pisemnej w postaci aneksu do umowy i musz± byæ akceptowane przez obie Strony.
2. Umowa mo¿e zostaæ zmieniona w przypadkach okre¶lonych w art. 455 Pzp, a tak¿e w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci przedstawionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) konieczno¶ci zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczenia (roboty zamienne niepowoduj±ce rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu okre¶lonego w SWZ oraz wynikaj±cego z tre¶ci oferty), w szczególno¶ci:
a) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
b) konieczno¶ci zmiany materia³ów lub urz±dzeñ, w sytuacji ich niedostêpno¶ci na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów b±d¼ urz±dzeñ.
Przypadki opisane powy¿ej musz± byæ sprawdzone i potwierdzone przez Inspektora nadzoru inwestorskiego lub upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego;
2) zmiany zakresu czê¶ci zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcom;
3) zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy dotycz±cej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu – pod warunkiem, ¿e Wykonawca wyka¿e, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia oraz i¿ brak jest podstaw wykluczenia tego Podwykonawcy (w tym celu przedstawi o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp oraz je¿eli dotyczy – dokumenty, o których mowa w § 5 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy, w zakresie w jakim by³y ¿±dane w SWZ);
4) zmiany Podwykonawcy lub udzia³u Podwykonawcy w realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okoliczno¶ciami za zgod± Zamawiaj±cego lub Prowadz±cego postêpowanie w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci;
c.d. Pe³ny rodzaj i zakresu zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y zawarte w § 17 projektowanych
postanowieñ umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem systemu informatycznego, pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-18

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW c.d. informacji:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania, na podstawie
art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy PZP, a tak¿e na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13.04.2022 r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 t.j.).
2. OSOBA uprawniona do komunikowania siê z Wykonawcami:
Ewa Pietrzak - G³ówny specjalista w Wydziale Zamówieñ Publicznych, tel.: 22 443 48 22 3.
3. SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Okres realizacji zamówienia:
Zamawiaj±cy wymaga aby przedmiot zamówienia zosta³ zrealizowany w terminie 360 dni od dnia podpisania umowy, z zastrze¿eniem, i¿:
- termin wykonania koncepcji projektowej, wynosi 30 dni od dnia podpisania umowy,
- termin wykonania dokumentacji projektowej, wynosi 90 dni od dnia podpisania umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.