Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00305250/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wieloobiektowego kompleksu sportowego w miejscowości Przysucha
- Etap III: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Przysucha (ZPI.271.91.2022.MM)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 675 22 19
1.5.8.) Numer faksu: 48 675 21 06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wieloobiektowego kompleksu sportowego w miejscowości Przysucha- Etap III: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Przysucha (ZPI.271.91.2022.MM)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7c7a143-6710-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018388/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Przysucha - Etap III w ramach zadania pn. Budowa wieloobiektowego kompleksu sportowego w miejscowości Przysucha
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający ogłosił 30.08.2022r. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowę boiska wielofunkcyjnego w msc. Przysucha (Nr: ZPI.271.71.2022.MM), w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp). Z uwagi, że w ww. postępowaniu nie złożono żadnej oferty postępowanie zostało unieważnione 16.09.2022r. na podst. art. 255 pkt 1 ustawy Pzp. Dopuszczalność zastosowania w tej sytuacji trybu zamówienia z wolnej ręki wynika z tego, że:
1) w ww. postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta;
2) pierwotne warunki zamówienia, tj. opis przedmiotu zamówienia, termin wykonania zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia z postępowania, podmiotowe środki dowodowe, wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, warunki umowy, (tj. forma wynagrodzenia, warunki zapłaty, wysokość kar umownych, warunki gwarancji, warunki zmiany umowy) – pozostały takie, jak w przeprowadzonym już postępowaniu w trybie konkurencyjnym.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5d2d8089-2893-11ed-a13c-0629f8dcd146
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.91.2022.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 12916780,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 916105,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w Przysusze (Etap III w ramach zadania pn. Budowa wieloobiektowego kompleksu sportowego w miejscowości Przysucha), przywoływanych w dalszej części jako Inwestycja. Zadanie jest współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej „Mazowsze dla sportu 2022”.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi część planowanej inwestycji na budowę wieloobiektowego kompleksu sportowego, wyposażonego m.in.: w zaplecze sanitarno-techniczne, boisko z nawierzchnią z trawy naturalnej oraz infrastrukturę lekkoatletyczną spełniającą wymogi w zakresie uzyskania akredytacji Polskiego Związku Lekkoatletycznego. Boisko wielofunkcyjne objęte niniejszym zamówieniem uzupełni w/w infrastrukturę. W związku z powyższym prace budowlane wykonane w ramach niniejszego zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową przygotowaną dla całego przedsięwzięcia dotyczącego wieloobiektowego kompleksu sportowego. Oznacza to, że spośród dokumentów stanowiących dokumentację techniczną opracowaną na potrzeby budowy wieloobiektowego kompleksu sportowego, Wykonawca zobowiązany jest wybrać i uwzględnić w wycenie oferty te części opisu przedmiotu zamówienia, które dotyczą budowy boiska wielofunkcyjnego w ramach niniejszego postępowania.
3. Lokalizacja Inwestycji: Inwestycja objęta niniejszym zamówieniem zlokalizowana jest w północno - wschodniej części miejscowości Przysucha (powiat przysuski, województwo mazowieckie) - ul. Radomska 29, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto, obręb: 0001 Przysucha; działki nr ewid.: 408/54.
4. Opis stanu istniejącego Na działce od strony Tarnowskiej znajduje się budynek klubowy. Wschodnią część terenu obejmuje boisko piłkarskie z trybuną. Większą część działki zajmują obszary trawiaste o charakterze rekreacyjnym. Teren ten jest ogrodzony z możliwym wejściem/wjazdem z ul. Radomskiej, ul. Tarnowskiej i ul. Polnej. Wokół terenu obszar jest zurbanizowany poprzez liczną zabudowę usługową i jednorodzinną. W ciągach ulic i na terenach zielonych przebiegają urządzenia infrastruktury podziemnej: wodociągi, kanalizacje, przewody energetyczne i urządzenia telekomunikacji.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) budowę wielofunkcyjnego boiska z nawierzchnią sztuczną - poliuretanową (w tym wykonanie odwodnienia, podbudowy oraz nawierzchni), umożliwiające grę w:
a) piłkę ręczną (zaprojektowano pole gry boiska do piłki ręcznej o wymiarach: 20 x 40 m, linie o szerokości 5 cm w kolorze białym; boisko wyposażone w bramki do piłki ręcznej);
b) koszykówkę (w kierunku poprzecznym zaprojektowano dwa boiska do koszykówki o polu gry: 15 x 22 m, linie o szerokości 5 cm w kolorze żółtym; boiska wyposażone w kosze do koszykówki);
c) siatkówkę (w kierunku poprzecznym zaprojektowano dwa boiska do siatkówki o polu gry: 9 x 18 m, linie o szerokości 5 cm w kolorze białym; boisko wyposażone w zestawy do siatkówki);
d) tenisa (w centralnej części boiska zaprojektowano kort do tenisa o polu gry: 10,97 x 23,77 m, linie o szerokości 5 cm w kolorze niebieskim; boisko wyposażone w zestaw do tenisa);
2) dostawę i montaż piłkochwytów o wys. 6 m, otaczających boisko ze wszystkich stron;
3) dostawę i montaż wyposażenia boisk w zakresie odpowiedniego sprzętu (m.in. bramki, kosze do koszykówki, siatki, itp.);
4) dostawę i montaż stojaka na rowery (1 szt.) umożliwiającego zaparkowanie jednorazowo w urządzeniu pięciu rowerów;
6. Ze względu na kolizję sieci i przyłączy zlokalizowanych na działce, na której zlokalizowana jest Inwestycja objęta niniejszym zamówieniem z projektowanym boiskiem należy je przebudować, zdemontować lub zaślepić, w szczególności:
a) przebudować istniejącą kanalizację sanitarną (trasa przebudowy zgodnie z cz. instalacyjną projektu oraz rysunkiem Z_01);
b) zabezpieczyć istniejące sieci rurami osłonowymi (zgodnie z cz. instalacyjną projektu oraz rysunkiem Z_01);
c) zlikwidować kabel ziemny operatora sieci Orange wyłączony z eksploatacji (zgodnie z cz. instalacyjną projektu wykonawczego oraz rysunkiem Z_01).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie instalacji sanitarnych oraz elektrycznych zawiera dokumentacja projektowa w branży sanitarnej oraz dokumentacja projektowa w branży elektrycznej stanowiąca załącznik nr 9 do Zaproszenia do negocjacji.
7. Drzewa kolidujące z Inwestycją przeznaczono do wycinki zgodnie z inwentaryzacją zieleni. Należy wykonać nasadzenia zgodnie z decyzją o wycince.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis stanu istniejącego oraz ogólne zamierzenia projektowe określa załącznik nr 9 do Zaproszenia do negocjacji.
9. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami Zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
1) organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy;
2) przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego;
3) likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
10. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót bezwzględne pierwszeństwo należy przyznać projektowi budowlanemu.
11. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik 8 do Zaproszenia do negocjacji.
12. Przedmiar robót zawarty w załączniku nr 9 do Zaproszenia do negocjacji, nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. W trakcie realizacji zamówienia przedmiar nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentami zawartymi w załączniku nr 9 do Zaproszenia do negocjacji, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 284 ustawy Pzp.
13. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia.
14. Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia oraz zapoznał się z dokumentami zawartymi w załączniku nr 9 do Zaproszenia do negocjacji. Termin wyznaczenia wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym, przed upływem terminu składania ofert, telefonicznie – Wydział Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji (tel. (48) 675 28 23 wew. 123).
15. Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, aktualnie obowiązującymi polskimi normami, a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów.
16. Kosztorys ofertowy Zaproszenia do negocjacji - składany przez Wykonawcę zaproszonego do podpisania umowy, w ramach formalności, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy - sporządzony w oparciu o przedmiar, pełnić będzie jedynie funkcję informacyjną, a obowiązującą ceną oferty jest ryczałt obejmujący wykonanie całości przedmiotu zamówienia określonego w Zaproszenia do negocjacji.
17. Zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j.: Dz.U. 2021 poz. 2351 ze zm.), Wykonawca, tak na etapie sporządzania oferty, jak i podczas realizacji przedmiotowego zamówienia, powinien przestrzegać podstawowej zasady, że w ramach wykonawstwa budowlanego można wykorzystywać tylko te materiały budowlane dostępne na rynku, które są dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Zamawiający nie oczekuje od Wykonawcy przedłożenia stosownych certyfikatów bądź innych dokumentów tej wagi w ofercie, niemniej na etapie realizacji przedmiotowego zamówienia, zastrzega prawo żądania takich dokumentów, przed zastosowaniem tych materiałów.
18. Ewentualne użycie w Zaproszeniu do negocjacji przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania rozwiązania równoważne, tj. inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Dróżdż "DRO-MAR"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7962497473
7.3.3) Ulica: Próżna 5/25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-107
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.