Og³oszenie z dnia 2022-11-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00506764/01 - Wynik z dnia 2022-12-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku publicznej szko³y podstawowej we Wrzosie wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Przytyk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223936
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Zachêta 57
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przytyk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-650
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@przytyk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.przytyk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku publicznej szko³y podstawowej we Wrzosie wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-589a0d51-666e-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00445619
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025062/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.15 Rozbudowa budynku publicznej szko³y podstawowej we Wrzosie wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://przytyk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a w Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem Platformy zakupowej MARKETPLANET znajduj±cej siê pod adresem: https://przytyk.ezamawiAJACY.PL W ZAK£ADCE "KORESPONDENCJA" oraz poczty elektronicznej zamowieniapubliczne@przytyk.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej Marketplanet znajduj±cej siê pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Przytyk, ul. Zachêta 57,
26-650 Przytyk, tel. 48 618 00 95, email: przytyk@przytyk.pl .
1. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Przytyk jest*: Pan Bart³omiej Kida,
kontakt: adres e-mail: bodo.radom@gmail.com,
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa budynku szko³y podstawowej we Wrzosie wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej” numer postêpowania ZP.271.1.19.2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art.275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm. )
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.19.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 2094033,16 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na:
1) Rozbudowie budynku Publicznej Szko³y Podstawowej we Wrzosie wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej na dz. nr 136, o dwie sale przedszkolne oraz o jedn± salê dydaktyczn±, który bêdzie po³±czony ³±cznikiem z istniej±c± szko³±. Ponadto w budynku znajdowaæ siê bêdzie szatnia o pomieszczenia higieniczno-sanitarne. £±cznie w budynku bêdzie mog³o przebywaæ do 81 osób-75 dzieci oraz 5 osób personelu i 1 pracownik biurowy. Obiekt bêdzie parterowy, niepodpiwniczony, przykryty wielospadowym dachem. Poddasze nieu¿ytkowe. £±cznik bêdzie mia³ dach p³aski z attyk±. Dobudowany budynek bêdzie wyposa¿ony w wewnêtrzn± i zewnêtrzn± instalacjê wodno-kanalizacyjn±, CO oraz instalacjê wentylacji mechanicznej. Na dachu zostanie zamontowana instalacja fotowoltaiczna o mocy 22,8 kWp. Infrastruktura bêdzie dostosowana dla osób niepe³nosprawnych z istniej±cego budynku szkolnego istniej±c± pochylni± przy wej¶ciu w budynku sali gimnastycznej.
Parametry budynku wynosz±:
- powierzchnia zabudowy: 448,28 m2,
- powierzchnia wewnêtrzna: 409,55 m2
- powierzchnia u¿ytkowa: 383,05 m2,
- kubatura: 2627,49m2,
- szeroko¶æ budynku: 22,88 m,
- d³ugo¶æ: 28,7m,
- wysoko¶æ: 7,97m w kalenicy.
- Ilo¶æ kondygnacji 1
- klasyfikacja ze wzglêdu na przeznaczenie – ZL II
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na ca³y zakres zamówienia 40%
S - suma 100%
£±czna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G
a) Ofertê, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz±
b) Oferty oceniane bêd± punktowo.
c) £±czna ocena oferty stanowi sumê punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt.
d) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za poszczególne kryteria wed³ug nastêpuj±cych zasad:
2. Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty okre¶lona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymaln± liczbê punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozosta³ym Wykonawcom punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
Oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu bêd± oceniane wed³ug wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej
3. Kryterium – okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na ca³y zakres zamówienia.
Gwarancja zostanie udzielona na rzecz finalnego odbiorcy produktu tj. Zamawiaj±cego i potwierdzona pisemnie, ze wskazaniem nazwy realizowanej inwestycji.
Okres udzielonej przez Wykonawcê gwarancji jako¶ci i rêkojmi na ca³y zakres zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy oraz d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy.
Zamawiaj±cy w tym kryterium przydzieli punktacjê wed³ug poni¿szego wzoru:
Lp. Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na ca³y zakres zamówienia Ilo¶æ punktów
1. 36 m-cy 0
2. 48 m-cy 20
3. 60 m-cy 40
1 pkt = 1%
UWAGA!
Wykonawca okre¶li czas trwania gwarancji w jednym z powy¿szych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji i rêkojmi w innym terminie bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiaj±cego, jako niezgodnej z tre¶ci± SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje ¿adnego terminu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ zaoferowa³ minimalny tj. 36 m-cy od dnia podpisania umowy.
4. Uzyskana z wyliczenia ilo¶æ punktów zostanie ostatecznie ustalona z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokr±gleñ matematycznych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a)do¶wiadczenie wykonawcy:
1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich 5 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedn± robotê budowlan± która :
- polega³a na budowie, rozbudowie, remoncie lub przebudowie budynku kubaturowego
- mia³a warto¶æ minimum 1 500 000,00 z³ brutto
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedn± robotê rozumie jedn± wykonan± robotê budowlan± w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. Do wykazu robót nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj±
lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego
realizacji:
- kierownik budowy (koordynator projektu) posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej
- kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji wodoci±gowych i kanalizacyjnych
- kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych
- kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 20 000,00 z³. (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 04.01.2023 r.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu
b) gwarancjach bakowych
c) gwarancjach ubezpieczeniowych
d) porêczeniach udzielanych przez pomioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu, nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego 43 9115 0002 0070 0700 0055 0002 BSRz w Radomiu O/Przytyk z dopiskiem: „Rozbudowa budynku publicznej szko³y podstawowej we Wrzosie wraz
z monta¿em instalacji fotowoltaicznej”
5. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
6. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci elektronicznej i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy) wraz ze wskazaniem siedziby,
b) beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego) wraz ze wskazaniem siedziby – Beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Gmina Przytyk,
c) gwaranta/porêczyciela,
d) numer i nazwa postêpowania,
e) kwotê gwarancji/porêczenia,
f) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia, nie krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, ¿e pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ, w którym up³ywa termin sk³adania ofert)
g) jednoznaczne zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia ca³ej kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, nieodwo³alnie na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
h) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium okre¶lone w ustawie Pzp,
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
8. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.1. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 pzp w szczególno¶ci w zakresie:
a) wyst±pienia wyj±tkowych okoliczno¶ci, niezale¿nych od stron umowy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy, a wp³ywaj± na jej realizacjê;
b) zmiany podwykonawców, których udzia³ w realizacji przedmiotu umowy zaakceptowa³ Zamawiaj±cy;
c) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu prac;
d) zmiany ilo¶ci prac;
e) rezygnacji z wykonania czê¶ci prac;
f) zmianê wynagrodzenia
i)projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-06 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://przytyk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-06 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-04
INNE PRZETARGI PRZYTYK
- Budowa drogi gminnej nr 350901W Wrzos - Jab³onna
- Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Kaszewska Wola
- Budowa dróg gminnych wewnêtrznych ulic: Jana Kochanowskiego, Miko³aja Reja, Henryka Sienkiewicza, Marii Konopnickiej w miejscowo¶ci Przytyk - etap V"
wiêcej: przetargi PRZYTYK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku szko³y w Niwiskach"
- Odbudowa placówek o¶wiatowych w L±dku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 - modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowym przy Szkole Podstawowej nr 1 w L±dku-Zdroju
- "Przebudowa i remont g³ównego dachu oraz remont stropu w budynku Szko³y Podstawowej nr 6 w Policach"
- Budowa ³±cznika przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach
- "Wyg³uszenie ci±gów komunikacyjnych w budynku A-2 oraz na II piêtrze ³±cznika Szko³y Podstawowej nr 8 w Policach, wraz z robotami towarzysz±cymi".
- Budowa Szko³y Podstawowej w Gdañsku- Uje¶cisku.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.