eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³otówDostawa aparatu USG z trzema g³owicami na potrzeby SOR - postêpowanie powtórzone



Og³oszenie z dnia 2022-11-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatu USG z trzema g³owicami na potrzeby SOR - postêpowanie powtórzone

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300009

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.zlotow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: szpital.zlotow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatu USG z trzema g³owicami na potrzeby SOR - postêpowanie powtórzone

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-df671a1f-671a-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00445653

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00094655/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.12 Aparat USG mobilny, aparat USG z g³owic± do ECHO

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim w formie elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow 3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ”: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow na stronie danego postêpowania. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmujê siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „wy¶lij” wiadomo¶ci”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶ci zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. 4. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji za po¶rednictwem udostêpnionego kana³u. Wyja¶nienia tre¶ci specyfikacji oraz jej ewentualne zmiany bêd± dokonywane zgodnie z art. 284 ustawy p.z.p. Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami, b±d¼ informacje o dokonaniu zmiany specyfikacji, Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie w sekcji „Komunikaty”

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie, ul. Szpitalna 28, 77-400 Z³otów;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: Pan Mariusz Troczyñski, kontakt: tel. 67 263 22 33 wew. 565, e-mail: m.troczynski@szpital.zlotow.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P. Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P. Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 27A/ZP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa aparatu USG z trzema g³owicami na potrzeby SOR - postêpowanie powtórzone.
Pierwotne postêpowanie by³o prowadzone pod nazw± „Dostawa aparatów USG na potrzeby Szpitala Powiatowego im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie – czê¶æ 2” nr postêpowania 27/ZP/2022. Powtórzono postêpowanie w zakresie czê¶ci 2 - Aparat USG z trzema g³owicami na potrzeby SOR.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60 %;
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium „Cena brutto oferty” maksymaln± liczbê punktów, tj. 60 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najni¿sz± cen± brutto, natomiast pozosta³e oferty otrzymaj± punkty wynikaj±ce z przeliczeñ arytmetycznych, zgodnie z poni¿szym wzorem:
najni¿sza zaoferowana cena brutto oferty
C = --------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty ocenianej
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzglêdniaæ koszty wytworzenia przedmiotu zamówienia, zapakowania, ubezpieczenia, dostarczenia do siedziby Zamawiaj±cego.

Kryterium nr 2 - Termin realizacji (T) – waga kryterium 20 %;
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium nr 2 – „Termin realizacji” maksymaln± liczbê punktów, tj. 20 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia tj.:
Lp. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (ilo¶æ dni kalendarzowych) Liczba punktów do uzyskania
1 Od 1 do 7 dni 20 pkt
2 Od 8 do 14 dni 10 pkt
3 Od 15 do 21 dni 5 pkt
Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia mo¿e wynie¶æ 21 dni.
W przypadku braku wskazania w ofercie terminu realizacji przedmiotu zamówienia albo wskazania innego terminu ni¿ w tabeli powy¿ej Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e zaoferowany zosta³ najd³u¿szy termin realizacji, czyli 21 dni i Wykonawcy przyznane zostanie 5 punktów za to kryterium.

Kryterium nr 3 – Czas reakcji serwisu (SR) – waga kryterium 20 %;
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium nr 3 – „Czas reakcji serwisu” maksymaln± liczbê punktów, tj. 20 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy czas reakcji serwisu tj.:
Lp. Czas reakcji serwisu (ilo¶æ godzin licz±c od momentu zg³oszenia) Liczba punktów do uzyskania
1 Do 24 h 20 pkt
2 Do 48 h 10 pkt
Maksymalny czas reakcji serwisu mo¿e wynie¶æ 48 h, licz±c od momentu zg³oszenia (nie wliczaj±c godzin zawartych w dniach ustawowo wolnych od pracy).
W przypadku braku wskazania w ofercie czasu reakcji serwisu albo wskazania innego czasu ni¿ w tabeli powy¿ej Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e zaoferowany zosta³ najd³u¿szy czas reakcji, czyli 48 h i Wykonawcy przyznane zostanie 10 punktów za to kryterium.

Suma punktów uzyskana przez ofertê Wykonawcy „S” obliczana wg wzoru: S = C+T+SR

Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w wyniku oceny wed³ug w/w kryteriów wynosi 100 punktów. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert. Pozosta³ym ofertom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty. Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki lub z wiêksz± dok³adno¶ci±, je¶li bêdzie to konieczne.
2. Obowi±zuje nastêpuj±cy sposób obliczenia warto¶ci brutto w formularzu ofertowym: (cena netto x stawka vat = warto¶æ VAT; cena netto + warto¶æ vat = cena brutto). Przy ustalaniu ceny nale¿y stosowaæ zaokr±glenia liczb do dwóch miejsc po przecinku na ka¿dym etapie przeliczania, je¿eli cena jest wynikiem dokonanych wyliczeñ to powinna byæ zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasad±: je¿eli trzecia liczba po przecinku jest równa piêæ lub wiêcej to zaokr±glenie „w górê”, je¿eli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza ni¿ 5 to cena bêdzie zaokr±glona „w dó³”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
O¶wiadczenie wykonawcy, o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835) – za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania Zamawiaj±cego opisane w SWZ, posiada ¶wiadectwa dopuszczaj±ce do obrotu na terenie RP oraz zobowi±zanie, ¿e na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego przedstawi dokumenty potwierdzaj±ce to o¶wiadczenie.
2. Karty techniczne, katalogi, foldery lub inne materia³y producenta lub dystrybutora - dokumentuj±ce i potwierdzaj±ce zgodno¶æ parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiaj±cego opisanymi w za³±czniku nr 2 do SWZ. W razie braku dokumentów w jêzyku polskim, Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia dokumentów wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania Zamawiaj±cego opisane w SWZ, posiada ¶wiadectwa dopuszczaj±ce do obrotu na terenie RP oraz zobowi±zanie, ¿e na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego przedstawi dokumenty potwierdzaj±ce to o¶wiadczenie.
2. Karty techniczne, katalogi, foldery lub inne materia³y producenta lub dystrybutora - dokumentuj±ce i potwierdzaj±ce zgodno¶æ parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiaj±cego opisanymi w za³±czniku nr 2 do SWZ. W razie braku dokumentów w jêzyku polskim, Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia dokumentów wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy)
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Niezale¿nie od tre¶ci art. 455 p.z.p., Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w razie wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany nazwy i innych danych Stron Umowy, w przypadku zmiany tych danych,
2) zmiany oferowanego sprzêtu na sprzêt o parametrach nie gorszych ni¿ oferowany w przypadku wycofania oferowanego sprzêtu z rynku, wstrzymania produkcji, w cenie nie wy¿szej ni¿ oferowana,
3) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug – przez odpowiedni± zmianê wynagrodzenia brutto Wykonawcy. Strony s± zobowi±zane do niezw³ocznego zawarcia odpowiedniego aneksu w przypadku wyst±pienia zmiany stawki podatku od towarów i us³ug.
2. Zmiany okre¶lone w punkcie poprzedzaj±cym nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci nie mog± skutkowaæ niekorzystn± dla niego zmianê warto¶ci Umowy.
3. Wniosek o dokonanie zmiany Umowy nale¿y przed³o¿yæ na pi¶mie, a okoliczno¶ci mog±ce stanowiæ podstawê zmiany Umowy powinny byæ uzasadnione i w miarê mo¿liwo¶ci równie¿ udokumentowane przez Wykonawcê.
4. Wszelkie zmiany Umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-28 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-28 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.