Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403718/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie żłobka w ramach realizacji zadania pn. Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Jeżewo - Żłobek w Laskowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świecka 12
1.5.2.) Miejscowość: Jeżewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-131
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 180 25
1.5.8.) Numer faksu: 52 52 281 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jezewo.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jezewo.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8204691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie żłobka w ramach realizacji zadania pn. Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Jeżewo - Żłobek w Laskowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-515a27ab-56eb-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006338/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wyposażenie żłobka w ramach realizacji zadania pn. Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Jeżewo - Żłobek w Laskowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Maluch+" 2022-2029 W ramach realizacji zadania pn. Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Jeżewo - Żłobek w Laskowicach2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRiB.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie żłobka w ramach realizacji zadania pn. „Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Jeżewo – Żłobek w Laskowicach”, który znajduję się w nowo utworzonej placówce przy ul. Mickiewicza 3 w miejscowości Laskowice. Zakres wyposażania obejmuje artykuły:
- wypoczynkowe – m. in. materace do łóżeczek, pościel, kanapy i fotele, pufy;
- sanitarne – m. in. podajniki na mydło i papier toaletowy, nocniczki, wózek do sprzątania, odkurzacz;
- kuchenne – m. in. lodówka, mikrofalówka, zastawa stołowa dla dzieci;
- zabawki – m. in. klocki, samochody, lalki, zjeżdżalnie, domki.
Ponadto zostaną zakupione pomoce do prowadzenia zajęć opiekuńczo – wychowawczych m. in. sprzęt IT.
Postępowanie realizowane jest w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+” 2022-2029.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w dalszej części SWZ, w szczególności w:
1) W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, w którym wykazano elementy składowe wyposażenia żłobka;
2) W projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109431,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294955,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109431,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-193-34-48
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109431,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Część 1: Sprzedaż i dostawa mebli kuchennych na III piętrze siedziby KOWR w Poznaniu. Część 2: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Malińcu Część 3: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
- Dostawa sprzętu komputerowego sygnatura sprawy 2-W-D-11-2024
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.