eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzSukcesywna dostawa 340 sztuk płyt betonowych drogowych typu MON



Ogłoszenie z dnia 2023-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa 340 sztuk płyt betonowych drogowych typu MON

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE WODOCIĄGI I OCZYSZCZALNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870485618

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 28 lokal 30

1.4.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.4.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.4.7.) Numer telefonu: +48564504901

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mwio@mwio.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwio.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445784

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00436872

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa 340 sztuk fabrycznie nowych płyt betonowych drogowych typu MON, zwanych dalej „towarem”, o następujących właściwościach i parametrach technicznych:
1) wymiary 300 x 150 x 15 cm;
2) wykonane z betonu klasy min. C25/30;
3) wodoszczelność min. W 6;
4) mrozoodporność min. F150,
5) zbrojone podwójnie siatką z prętów min. Ø 8,0 mm, stal klasa A III N, grubość otuliny min. 25 mm, masa zastosowanego zbrojenia min. 5,5 kg/m2;
6) obciążenie maksymalne min. 30 kN/m2;
7) uchwyty przystosowane do zawiesi łańcuchowych.
Dostarczone płyty muszą posiadać krajową deklarację właściwości użytkowych i być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
Warunki Zamówienia:
1) Wykonawca dostarczy towar na swój koszt i ryzyko (transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i swoje ryzyko).
2) Zamawiający zobowiązuje się do przyjęcia dostaw w godz. 7:00 do 14:00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym termin wykonania danej dostawy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, przy czym Zamawiający zastrzega, iż w jednym dniu mogą odbyć się maksymalnie dwa transporty.
3) Wydanie płyt przez Wykonawcę następuje po ich rozładunku w Zakładzie Gospodarki Odpadami w Zakurzewie 39a koło Grudziądza, z uwzględnieniem, że rozładunek dostaw leży po stronie Zamawiającego pod warunkiem odpowiedniego dostosowania transportu – wyładunek ładowarką kołową z widłami od boku naczepy max. po 4 sztuki (płyty ułożone na dystansach umożliwiających wsunięcie wideł pod spód).
4) W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości towaru z postawionymi wymaganiami, w szczególności, co do parametrów technicznych Zamawiający ma prawo zakwestionować jakość dostarczonego towaru i odmówić jego przyjęcia.
5) Na dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia towar Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy od daty dostarczenia/odbioru danej partii towaru, potwierdzonej dokumentem „WZ” wystawionym przez Wykonawcę, podpisanym przez obie strony.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa 340 sztuk fabrycznie nowych płyt betonowych drogowych typu MON, zwanych dalej „towarem”, o następujących właściwościach i parametrach technicznych:
1) wymiary 300 x 150 x 15 cm;
2) wykonane z betonu klasy min. C25/30;
3) wodoszczelność min. W 6;
4) mrozoodporność min. F150,
5) zbrojone podwójnie siatką z prętów min. Ø 8,0 mm, stal klasa A III N, grubość otuliny min. 25 mm, masa zastosowanego zbrojenia min. 5,5 kg/m2;
6) obciążenie maksymalne min. 30 kN/m2;
7) uchwyty przystosowane do zawiesi łańcuchowych.
Dostarczone płyty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
Warunki Zamówienia:
1) Wykonawca dostarczy towar na swój koszt i ryzyko (transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i swoje ryzyko).
2) Zamawiający zobowiązuje się do przyjęcia dostaw w godz. 7:00 do 14:00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym termin wykonania danej dostawy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, przy czym Zamawiający zastrzega, iż w jednym dniu mogą odbyć się maksymalnie dwa transporty.
3) Wydanie płyt przez Wykonawcę następuje po ich rozładunku w Zakładzie Gospodarki Odpadami w Zakurzewie 39a koło Grudziądza, z uwzględnieniem, że rozładunek dostaw leży po stronie Zamawiającego pod warunkiem odpowiedniego dostosowania transportu – wyładunek ładowarką kołową z widłami od boku naczepy max. po 4 sztuki (płyty ułożone na dystansach umożliwiających wsunięcie wideł pod spód).
4) W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości towaru z postawionymi wymaganiami, w szczególności, co do parametrów technicznych Zamawiający ma prawo zakwestionować jakość dostarczonego towaru i odmówić jego przyjęcia.
5) Na dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia towar Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy od daty dostarczenia/odbioru danej partii towaru, potwierdzonej dokumentem „WZ” wystawionym przez Wykonawcę, podpisanym przez obie strony.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia:
1) krajową deklarację właściwości użytkowych dotyczącą oferowanych płyt, która potwierdzi spełnianie wymaganych parametrów;
2) projekt lub/i rysunek oferowanych płyt przedstawiający, m. in. rozmieszczenie i średnice zastosowanego zbrojenia, masę zastosowanego zbrojenia, grubość otuliny.

Po zmianie:
1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia:
1) projekt lub/i rysunek oferowanych płyt przedstawiający, m. in. rozmieszczenie i średnice zastosowanego zbrojenia, masę zastosowanego zbrojenia, grubość otuliny.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
1) krajową deklarację właściwości użytkowych dotyczącą oferowanych płyt, która potwierdzi spełnianie wymaganych parametrów;
2) projekt lub/i rysunek oferowanych płyt przedstawiający, m. in. rozmieszczenie i średnice zastosowanego zbrojenia, masę zastosowanego zbrojenia, grubość otuliny.

Po zmianie:
1) projekt lub/i rysunek oferowanych płyt przedstawiający, m. in. rozmieszczenie i średnice zastosowanego zbrojenia, masę zastosowanego zbrojenia, grubość otuliny.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
1) Formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
3) Krajową deklarację właściwości użytkowych dotyczącą oferowanych płyt zgodną z postanowieniami Działu IX;
4) Pełnomocnictwo (Pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź kopii – poświadczonej notarialnie – sporządzonej w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę –
o ile upoważnienie to nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów dołączonych do oferty, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 57);
5) Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców - wyłącznie w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, zgodnie z postanowieniami Działu X pkt 3 SWZ;
6) Dokument wadialny, zgodny z postanowieniami Działu XII SWZ.
7) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – wyłącznie w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z postanowieniami Działu X SWZ.

Po zmianie:
1) Formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
3) Pełnomocnictwo (Pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź kopii – poświadczonej notarialnie – sporządzonej w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę –
o ile upoważnienie to nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów dołączonych do oferty, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 57);
4) Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców - wyłącznie w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, zgodnie z postanowieniami Działu X pkt 3 SWZ;
5) Dokument wadialny, zgodny z postanowieniami Działu XII SWZ.
6) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – wyłącznie w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z postanowieniami Działu X SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-10-17 10:00

Po zmianie:
2023-10-23 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-10-17 10:30

Po zmianie:
2023-10-23 10:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.