Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00436872/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
- 2023/BZP 00518475/01 - Wynik z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa 340 sztuk płyt betonowych drogowych typu MON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE WODOCIĄGI I OCZYSZCZALNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870485618
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 28 lokal 30
1.4.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.4.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.4.7.) Numer telefonu: +48564504901
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mwio@mwio.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwio.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445784
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00436872
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa 340 sztuk fabrycznie nowych płyt betonowych drogowych typu MON, zwanych dalej „towarem”, o następujących właściwościach i parametrach technicznych:
1) wymiary 300 x 150 x 15 cm;
2) wykonane z betonu klasy min. C25/30;
3) wodoszczelność min. W 6;
4) mrozoodporność min. F150,
5) zbrojone podwójnie siatką z prętów min. Ø 8,0 mm, stal klasa A III N, grubość otuliny min. 25 mm, masa zastosowanego zbrojenia min. 5,5 kg/m2;
6) obciążenie maksymalne min. 30 kN/m2;
7) uchwyty przystosowane do zawiesi łańcuchowych.
Dostarczone płyty muszą posiadać krajową deklarację właściwości użytkowych i być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
Warunki Zamówienia:
1) Wykonawca dostarczy towar na swój koszt i ryzyko (transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i swoje ryzyko).
2) Zamawiający zobowiązuje się do przyjęcia dostaw w godz. 7:00 do 14:00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym termin wykonania danej dostawy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, przy czym Zamawiający zastrzega, iż w jednym dniu mogą odbyć się maksymalnie dwa transporty.
3) Wydanie płyt przez Wykonawcę następuje po ich rozładunku w Zakładzie Gospodarki Odpadami w Zakurzewie 39a koło Grudziądza, z uwzględnieniem, że rozładunek dostaw leży po stronie Zamawiającego pod warunkiem odpowiedniego dostosowania transportu – wyładunek ładowarką kołową z widłami od boku naczepy max. po 4 sztuki (płyty ułożone na dystansach umożliwiających wsunięcie wideł pod spód).
4) W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości towaru z postawionymi wymaganiami, w szczególności, co do parametrów technicznych Zamawiający ma prawo zakwestionować jakość dostarczonego towaru i odmówić jego przyjęcia.
5) Na dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia towar Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy od daty dostarczenia/odbioru danej partii towaru, potwierdzonej dokumentem „WZ” wystawionym przez Wykonawcę, podpisanym przez obie strony.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa 340 sztuk fabrycznie nowych płyt betonowych drogowych typu MON, zwanych dalej „towarem”, o następujących właściwościach i parametrach technicznych:
1) wymiary 300 x 150 x 15 cm;
2) wykonane z betonu klasy min. C25/30;
3) wodoszczelność min. W 6;
4) mrozoodporność min. F150,
5) zbrojone podwójnie siatką z prętów min. Ø 8,0 mm, stal klasa A III N, grubość otuliny min. 25 mm, masa zastosowanego zbrojenia min. 5,5 kg/m2;
6) obciążenie maksymalne min. 30 kN/m2;
7) uchwyty przystosowane do zawiesi łańcuchowych.
Dostarczone płyty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
Warunki Zamówienia:
1) Wykonawca dostarczy towar na swój koszt i ryzyko (transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i swoje ryzyko).
2) Zamawiający zobowiązuje się do przyjęcia dostaw w godz. 7:00 do 14:00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym termin wykonania danej dostawy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, przy czym Zamawiający zastrzega, iż w jednym dniu mogą odbyć się maksymalnie dwa transporty.
3) Wydanie płyt przez Wykonawcę następuje po ich rozładunku w Zakładzie Gospodarki Odpadami w Zakurzewie 39a koło Grudziądza, z uwzględnieniem, że rozładunek dostaw leży po stronie Zamawiającego pod warunkiem odpowiedniego dostosowania transportu – wyładunek ładowarką kołową z widłami od boku naczepy max. po 4 sztuki (płyty ułożone na dystansach umożliwiających wsunięcie wideł pod spód).
4) W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości towaru z postawionymi wymaganiami, w szczególności, co do parametrów technicznych Zamawiający ma prawo zakwestionować jakość dostarczonego towaru i odmówić jego przyjęcia.
5) Na dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia towar Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy od daty dostarczenia/odbioru danej partii towaru, potwierdzonej dokumentem „WZ” wystawionym przez Wykonawcę, podpisanym przez obie strony.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia:
1) krajową deklarację właściwości użytkowych dotyczącą oferowanych płyt, która potwierdzi spełnianie wymaganych parametrów;
2) projekt lub/i rysunek oferowanych płyt przedstawiający, m. in. rozmieszczenie i średnice zastosowanego zbrojenia, masę zastosowanego zbrojenia, grubość otuliny.
Po zmianie:
1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia:
1) projekt lub/i rysunek oferowanych płyt przedstawiający, m. in. rozmieszczenie i średnice zastosowanego zbrojenia, masę zastosowanego zbrojenia, grubość otuliny.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1) krajową deklarację właściwości użytkowych dotyczącą oferowanych płyt, która potwierdzi spełnianie wymaganych parametrów;
2) projekt lub/i rysunek oferowanych płyt przedstawiający, m. in. rozmieszczenie i średnice zastosowanego zbrojenia, masę zastosowanego zbrojenia, grubość otuliny.
Po zmianie:
1) projekt lub/i rysunek oferowanych płyt przedstawiający, m. in. rozmieszczenie i średnice zastosowanego zbrojenia, masę zastosowanego zbrojenia, grubość otuliny.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1) Formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
3) Krajową deklarację właściwości użytkowych dotyczącą oferowanych płyt zgodną z postanowieniami Działu IX;
4) Pełnomocnictwo (Pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź kopii – poświadczonej notarialnie – sporządzonej w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę –
o ile upoważnienie to nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów dołączonych do oferty, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 57);
5) Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców - wyłącznie w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, zgodnie z postanowieniami Działu X pkt 3 SWZ;
6) Dokument wadialny, zgodny z postanowieniami Działu XII SWZ.
7) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – wyłącznie w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z postanowieniami Działu X SWZ.
Po zmianie:
1) Formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
3) Pełnomocnictwo (Pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź kopii – poświadczonej notarialnie – sporządzonej w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę –
o ile upoważnienie to nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów dołączonych do oferty, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 57);
4) Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców - wyłącznie w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, zgodnie z postanowieniami Działu X pkt 3 SWZ;
5) Dokument wadialny, zgodny z postanowieniami Działu XII SWZ.
6) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – wyłącznie w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z postanowieniami Działu X SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-10-17 10:00
Po zmianie:
2023-10-23 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-10-17 10:30
Po zmianie:
2023-10-23 10:30
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu.
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział robotyka
- Wykonanie zadania pod nazwą "Rozbudowa monitoringu miejskiego w Grudziądzu".
- Dostawy aparatów EKG
- Usługa zakupu, posadzenia i zabezpieczenia 270 drzew na terenie gminy -miasto Grudziądz.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.