eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM ORAZ PRZESY£EK KURIERSKICH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH W 2023 ROKU



Og³oszenie z dnia 2022-11-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM ORAZ PRZESY£EK KURIERSKICH NA POTRZEBY
STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH W 2023 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Gliwicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254985

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zygmunta Starego 17

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.starostwo.gliwice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM ORAZ PRZESY£EK KURIERSKICH NA POTRZEBY
STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH W 2023 ROKU

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-76a338f2-6692-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00445787

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00011738/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pocztowym w obrocie krajowym i zagranicznym oraz przesy³ek kurierskich na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gliwicach w 2023 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/bipkod/15293041

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, pisemnie, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej dostêpnych za po¶rednictwem miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê z Wykonawcami, w tym przesy³anie informacji, dokumentów lub o¶wiadczeñ za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres: /pzgliwice/skrytka lub przetargi@starostwo.gliwice.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP, TED lub ID postêpowania).
7. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê z Wykonawcami, w tym przesy³anie informacji, dokumentów lub o¶wiadczeñ za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres: /pzgliwice/skrytka lub przetargi@starostwo.gliwice.pl.
8. Pozosta³e informacje:
a) dostêpne formaty danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xls, .odt, .ods; .xps; plik archiwum danych: .zip, .7z, .rar.
b) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej wynosi: w przypadku miniPortalu - 150 MB; w przypadku poczty elektronicznej 500 MB. Zamawiaj±cy zwraca równie¿ uwagê, i¿ maksymalny rozmiar pliku do podpisania podpisem zaufanym wynosi 10MB.
9. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu i zobowi±zuje siê korzystaj±c z tego narzêdzia przestrzegaæ postanowieñ tego Regulaminu.
10. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11. Zamawiaj±cy nie odpowiada za wyja¶nienia udzielane Wykonawcom przez inne osoby i instytucje nieuprawnione do bezpo¶redniego kontaktowania siê z Wykonawcami, ni¿ wymienione w niniejszej specyfikacji.
12. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): dot. osób bêd±cych:
• Wykonawcami – osobami fizycznymi,
• Wykonawcami – osobami fizycznymi prowadz±cymi dzia³alno¶æ gospodarcz±
• pe³nomocnikami Wykonawców,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gliwicki z siedzib± w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 17;
 w sprawach zwi±zanych z Pana/Pani danymi osobowymi nale¿y kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, tel. 32 231 96 86, e-mail: iod@starostwo.gliwice.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej „ustawa Pzp”) w celu zwi±zanym z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nr WIF.RZPO.272.00021.2022 oraz zawarcia i realizacji umowy;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w szczególno¶ci w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a tak¿e firma LTC Sp. z o.o. z Wielunia oraz Kancelaria Prawna COMESTOR Radca Prawny Ireneusz ¯ar³ok z Mys³owic;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z przepisów prawa, tj. Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, a tak¿e przepisów szczególnych;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 Pani/Pana dane nie bêd± przekazywane odbiorcy w pañstwie trzecim lub organizacji miêdzynarodowej;
 posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00021.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz przesy³ek kurierskich na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gliwicach w 2023 roku.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 7 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

64120000-3 - Us³ugi kurierskie

60000000-8 - Us³ugi transportowe (z wy³±czeniem transportu odpadów)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie jedynego kryterium ceny.
Zamawiaj±cy okre¶la kryterium ceny jako jedyne z uwagi na okre¶lenie w opisie przedmiotu zamówienia wymagañ jako¶ciowych odnosz±cych siê do g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia. Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ przedmiot zamówienia jest ustandaryzowany, okre¶lony przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego, zatem wymagania odnosz±ce siê do jako¶ci zamawianego produktu s± to¿same dla wszystkich wykonawców.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

- Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci polegaj±cej na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2022, poz. 896, 1933,2042).
- Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunku:
a) Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje nale¿ycie jedn± (1) us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych na kwotê minimum 150 000,00 PLN (w przypadku wykonywania i nie zakoñczenia jeszcze us³ugi, Wykonawca zobowi±zany jest podaæ na jak± warto¶æ, do momentu up³ywu terminu sk³adania ofert, umowa zosta³a wykonana. Warto¶æ ta bêdzie brana pod uwagê do oceny spe³nienia warunku).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w zakresie braku podstaw wykluczenia - o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp (oraz art. 125 ust. 5 ustawy pzp – w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotu trzeciego) – o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 2A do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - w zakresie potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
• wykaz us³ug, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 4 do SWZ.
• aktualny dokument potwierdzaj±cy dokonanie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2022r. poz. 896, 1933, 2042).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca sk³ada wype³niony dokument – ZA£¡CZNIK NR 5 do SWZ. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby winno potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
− zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
− sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
− czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia przewidziane wzglêdem Wykonawcy oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) przedstawia o¶wiadczenie podmiotu trzeciego, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – ZA£¡CZNIK NR 5 do SWZ, oraz
b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. 2 pkt 1), na wezwanie Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ Wykonawcy do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa ust. 1 pkt 1), dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:
c) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – w przypadku ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
e) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. 8 ust. 7 – w przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie,
3. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej zobowi±zani bêd± do z³o¿enia Zamawiaj±cemu przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego – kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

37. Klauzule waloryzacyjne
1. Ceny jednostkowe przewidziane w ofercie Wykonawcy mog± ulec zmianie w sytuacji, gdy poziom zmiany ceny materia³ów u¿ytych przez Wykonawcê do realizacji zlecanych us³ug lub kosztów zwi±zanych z ich wykonaniem przekroczy poziom 20% w stosunku do cen materia³ów i kosztów bazowych stanowi±cych podstawê sporz±dzenia oferty Wykonawcy.
2. W sytuacji, o której mowa w ust. 1, Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu zestawienie obrazuj±ce zwiêkszenie cen materia³ów lub kosztów, potwierdzaj±ce ich wzrost o wskazany wska¼nik.
3. Zmiana cen jednostkowych zostanie dokonana od nastêpnego miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym potwierdzone zostanie przez Zamawiaj±cego spe³nienie warunku przekroczenia wska¼nika, o którym mowa w ust. 1. Zmiana nast±pi w oparciu o ostatni ¶rednioroczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em (lecz nie wiêcej ni¿ o po³owê tego wska¼nika), opublikowany w Komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego sprzed wyst±pienia zmiany, o której mowa w ust. 1.
4. Zmiana cen jednostkowych Wykonawcy nie bêdzie nastêpowaæ czê¶ciej, ni¿ co 6 miesiêcy. Je¿eli w danym okresie zostanie przekroczony poziom wzrostu, o którym mowa w ust. 1, zmiana cen jednostkowych bêdzie dokonana po up³ywie 6 miesiêcy od ostatniej zmiany.
5. Maksymalna wysoko¶æ zmiany cen jednostkowych dokonanych w trakcie obowi±zywania umowy na podstawie zapisów niniejszego paragrafu nie mo¿e przekroczyæ 25%.
6. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z tre¶ci± niniejszego paragrafu, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy, je¿eli ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce warunki:
a. przedmiotem umowy s± roboty budowlane, dostawy lub us³ugi;
b. okres obowi±zywania umowy przekracza 6 miesiêcy.
Projekt istotnych postanowieñ umowy wraz z warunkami jej zmiany zawiera ZA£¡CZNIK nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty (wraz z wymaganymi za³±cznikami) nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem miniPortalu.Inny sposób z³o¿enia oferty jest niedopuszczalny.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-28 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Podstawy wykluczenia stosowane w postêpowaniu:
1) z art. 108 ust. 1 ustawy pzp (obligatoryjne).
2) z art. 109 ust. 1 ustawy pzp (przes³anki fakultatywne). Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê:
- w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury (art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp),
3) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.