Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00347182/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
- 2024/BZP 00367241/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-14
- 2024/BZP 00372328/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 70 kW wraz z niezbędną infrastrukturą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Budownictwa Ludowego – Park Etnograficzny w Olsztynku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 23
1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 519 21 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumolsztynek.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumolsztynek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d85ef6d-1f53-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 70 kW wraz z niezbędną infrastrukturą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d85ef6d-1f53-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081295/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 70 kW wraz z niezbędną infrastrukturą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347182
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MBL-AG.261.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 416198,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 70 kW wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznego w Olsztynku obejmująca w szczególności:
1) budowę i montaż linii kablowych,
2) posadowienie fundamentów prefabrykowanych,
3) montaż złączy kablowych nn,
4) wykonanie robót budowlano-montażowych paneli fotowoltaicznych,
5) instalację falowników,
6) wykonanie robót w zakresie układania przewodów podziemnych, montażu rozdzielnic sterowniczych, ogrodzenia,
7) wykonanie pomiarów i prób pomontażowych.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zwana dalej także STWiOR, oraz przedmiar robót – załączniki nr 5.1 – 5.6, 6 oraz 7 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia za wykonanie zamówienia, zawarte w przedmiarze robót opisy poszczególnych pozycji są dla wykonawców wiążące, jednakże podane przy tych pozycjach wyliczenia stanowią jedynie materiał poglądowy. Oznacza to, iż wykonawcy w związku z wynagrodzeniem ryczałtowym muszą przeanalizować te wyliczenia w taki sposób, aby w cenie oferty uwzględnić: całkowitą wielkość każdej pozycji zawartej w przedmiarze robót, wszelkie obowiązki związane z wykonaniem poszczególnych pozycji przedmiarowych oraz wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania całości zamówienia.
3. Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji zamówienia muszą być nowe, tj. z datą produkcji co najmniej 2023 r., nieużywane, w gatunkach na bieżąco produkowanych, posiadać wymagane prawem deklaracje, certyfikaty zgodności i oznakowanie, muszą odpowiadać obowiązującym w Polsce normom oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) i ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213). Należy stosować urządzenia, do których części zamienne są dostępne. Wszystkie zastosowane moduły muszą być od tego samego producenta, o jednakowych parametrach i muszą pochodzić z jednej serii producenta.
4. Wykonawca przed rozpoczęciem montażu paneli fotowoltaicznych dostarczy zamawiającemu listę numerów seryjnych tych paneli oraz wyniki badań flesh-test lub opcjonalnie adres strony internetowej, na której będzie można zweryfikować osobno flash-test dla każdego panelu. Montaż paneli rozpocznie się po weryfikacji przez zamawiającego flash-test. Dodatkowo zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dostarczonych urządzeń, w szczególności paneli fotowoltaicznych, w zakresie zgodności ich faktycznych parametrów ze złożoną ofertą. Sprawdzenia dokona wskazane przez zamawiającego wyspecjalizowane laboratorium. W przypadku stwierdzenia błędów lub usterek w dostarczonych urządzeń, uzyskania parametrów pracy innych niż wskazane w dołączonych do oferty kartach urządzeń, bądź dostarczenia urządzeń gorszych od zaoferowanych, koszt weryfikacji urządzeń będzie obciążał wykonawcę.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres:
1) panele fotowoltaiczne – 15 lat,
2) falownik – 10 lat,
3) na wykonane roboty budowlane oraz prace montażowe, w tym pozostałe elementy instalacji fotowoltaicznej, użyte materiały, wyroby oraz dostarczone i zamontowane urządzenia inne niż wymienione w pkt 1 i 2 – 5 lat,
4) wydajność liniowa – 30 lat.
6. Wykonawca przystąpi do usunięcia wad, jakie wystąpią w wykonanym przedmiocie zamówienia w okresie gwarancji, w maksymalnym terminie 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia wady wykonawcy przez zamawiającego.
7. W ramach gwarancji, przez okres 5 lat, wykonawca wykona raz w roku bezpłatne przeglądy gwarancyjne zamontowanej instalacji fotowoltaicznej wraz z ewentualnymi naprawami gwarancyjnymi. Przeglądy wykonane zostaną przez wykwalifikowane osoby posiadające stosowne uprawnienia i doświadczenie. Z każdego przeglądu sporządzony zostanie protokół, który przekazany zostanie zamawiającemu w maksymalnym terminie 3 dni roboczych licząc od dnia wykonania przeglądu. Terminy przeglądów będą uzgadniane z zamawiającym.
8. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45251100-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy elektrowni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45232220-0 - Roboty budowlane w zakresie podstacji
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357807,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357807,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOL-INVESTIA Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393954710
7.3.3) Ulica: Różnowo 438
7.3.4) Miejscowość: Dywity
7.3.5) Kod pocztowy: 11-001
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357807,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa węzła przesiadkowego w Czempiniu
- Budowa instalacji fotowoltaicznej dla SP ZOZ w Łęcznej
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków dla miejscowości Zdanów w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - III powt.
- "Dostawa stanowisk dydaktycznych do badań: prototypów mikroturbin wiatrowych, silnika cieplnego i pompy ciepła dla Politechniki Łódzkiej".
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Boczkach Chełmońskich"
- PRACE ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA PRACOWNI OZE W RAMACH PROJEKTU "POPRAWA JAKOŚCI INFRASTRUKTURY EDUKACJI ZAWODOWEJ W MIEŚCIE KONIN CELEM DOSTOSOWANIA DO POTRZEB REGIONALNEGO RYNKU PRACY"
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.