eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceDostawa pomocy medycznych



Ogłoszenie z dnia 2024-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256431935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uws.edupl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uws-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ccb48fa-d419-48e1-9236-185105e6a0a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00414009/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Dostawa pomocy medycznych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421288

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.36.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8214,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotów objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (zadań):
1) Zadanie nr 1 – „Dostawa pipet automatycznych”
2) Zadanie nr 2 - „Dostawa stetoskopów i ciśnieniomierzy”
Pomoce medyczne których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach,
Przedmiot umowy obejmuje dostarczenie i wniesienie pomocy do wskazanych przez Zamawiającego miejsc na ternie miasta Siedlce- Instytut Nauk Biologicznych ul. Prusa 14, 08-110 Siedlce

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 7401,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotów objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 niniejszej SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (zadań):
1) Zadanie nr 1 – „Dostawa pipet automatycznych”
2) Zadanie nr 2 - „Dostawa stetoskopów i ciśnieniomierzy”
3. Pomoce medyczne których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach,
4. Przedmiot umowy obejmuje dostarczenie i wniesienie pomocy do wskazanych przez Zamawiającego miejsc na ternie miasta Siedlce- Instytut Nauk Biologicznych ul. Prusa 14, 08-110 Siedlce

4.5.3.) Główny kod CPV: 38423100-7 - Ciśnieniomierze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji

4.5.5.) Wartość części: 813,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7265,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7265,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7265,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272355435

7.3.3) Ulica: ul. Polna 21,

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7265,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowych postępowaniu wpłynęła jedna oferta, CZARMED Łukasz Czarnecki, ul. Kolejowa 21, 95 - 020 Bedoń Przykościelny, NIP 773-233-15-91 Cena oferty wynosi zł brutto 2.212,70 zł przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 1.000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Postępowanie zostaje unieważnione z braku środków.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2212,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2212,70 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.