Og³oszenie z dnia 2024-08-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00455320/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ubezpieczenie komunikacyjne 8 autobusów Zwi±zku Powiatowo-Gminnego Grodziskie Przewozy Autobusowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Powiatowo-Gminny Grodziskie Przewozy Autobusowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389450569
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ko¶ciuszki 32a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gpa.grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gpa.grodzisk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Przewozy Autobusowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie komunikacyjne 8 autobusów Zwi±zku Powiatowo-Gminnego Grodziskie Przewozy Autobusowe.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-29b9a9a5-7e6c-4e13-8a8f-46875e73f724
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00445937
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9639563.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/963956
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera Rozdz XIII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zwi±zek Powiatowo-Gminny Grodziskie Przewozy Autobusowe, ul. Ko¶ciuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki;
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, kontakt: p. Marek Wie¿bicki tel. 22 300 85 22, 22 300 85 23;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania 4 dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania str. 4 w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GPA.272.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia stanowi ubezpieczenie komunikacyjne 8 autobusów Zwi±zku Powiatowo-Gminnego Grodziskie Przewozy Autobusowe.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 2 do SWZ oraz Za³±cznik nr 2a – Wykaz pojazdów, stanowi±cy jej integraln± czê¶æ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych
66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 441 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji w ci±gu okresu ubezpieczeniowego. Przedmiotem prawa opcji mo¿e byæ zg³oszenie do ubezpieczenia nowych pojazdów po cenach jakie Wykonawca okre¶li³ w ofercie. Us³uga doubezpieczenia objêta prawem opcji nie mo¿e przekroczyæ 50 % podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia.Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e on, ale nie musi skorzystaæ. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie z tego tytu³u. Warunkiem uruchomienia opcji jest z³o¿enie Wykonawcy przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiaj±cy uprawniony jest do z³o¿enia takiego o¶wiadczenia do koñca okresu obowi±zywania niniejszej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Kryteria oceny ofert
a. Cena ofertowa – 60%
b. Klauzule fakultatywne – 40%
1.2. Sposób obliczenia warto¶ci punktowej oferty.
1.2.1. Warto¶æ punktowa kryterium nr 1. – „cena ofertowa” obliczona wed³ug wzoru:
Cena najni¿sza x 100 x 60 %
-----------------------------------
cena oferty badanej
1.2.2 KLAUZULE oceniane bêd± nastêpuj±co:
Poszczególne klauzule otrzymaj± poni¿sz± punktacjê zgodnie z tabel± :
1 2 3
Klauzule Akceptujemy w tre¶ci opisanej w SWZ
TAK/NIE
(wskazaæ w³a¶ciw± odpowied¼) Ilo¶æ
punktów
Klauzula pokrycia kosztów odtworzenia po szkodzie tablic i znaków rejestracyjnych 6
Klauzula wynagrodzenia rzeczoznawców i ekspertów 11
Klauzula Sta³ej Sumy Ubezpieczenia
17
Zakres ubezpieczenia obejmuje zniszczenie lub uszkodzenie ogumienia 6
RAZEM PUNKTY KLAUZULE 40
a) Klauzula przyjêta w ca³o¶ci w tre¶ci opisanej w SWZ otrzyma liczbê punktów spo¶ród wskazanych odpowiednio w Za³±czniku nr 1 do SWZ - „FORMULARZ OFERTOWY” dla danej klauzuli (zaznaczona odpowied¼ „TAK” w kolumnie „2” - „akceptujemy w tre¶ci opisanej w SWZ”),
b) Ka¿da klauzula odrzucona w ca³o¶ci nie otrzyma punktów (zaznaczona odpowied¼ „NIE” b±d¼ brak zaznaczenia w kolumnie „2” - „akceptujemy w tre¶ci opisanej w SWZ”)
1.3. Punkty w poszczególnych kryteriach bêd± wyliczane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
1.4. Wykonawca uzyska ³±czn± liczbê punktów wynikaj±c± z sumy punktów kryteriów nr 1.1..; tj. sumê punktów wyliczonych zgodnie pkt. 1.2.1 i 1.2.2 powy¿ej.
1.5. Maksymalna ³±czna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ oferta wynosi 100 pkt.
1.6. Liczba punktów uzyskanych w kryterium Klauzule fakultatywne, tj. za poszczególne klauzule sumuje siê (Sob)
1.7. Ka¿da oferta w kryterium Klauzule fakultatywne otrzyma ocenê wyliczon± wed³ug wzoru:
gdzie:
Sob – suma punktów oferty badanej
S max - suma punktów z oferty , która uzyska³a najwiêcej punktów obliczanych zgodnie z pkt. 1.6 powy¿ej
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
7. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w ust. 6 pkt 2 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e:
a. nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
8. Je¿eli w kraju, w -dalej pkt. 8 SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (je¶li dotyczy);
4) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4 poni¿ej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera za³±cznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/963956
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-14 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
termin wykonania zamówienia: Od momentu rejestracji pojazdów na okres 12 miesiêcy.INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Grodzisk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Dostawa rêkawic diagnostycznych i zabiegowych
- Dostawa wyposa¿enia laboratorium magazynowego w ramach przedsiêwziêcia pn. "Bran¿owe Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie logistyki z siedzib± w Grodzisku Mazowieckim"
- Dostawa sprzêtu medycznego
- "Ustawienie i serwis przeno¶nych kabin sanitarnych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNO¦CI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE GMINY NOWY TOMY¦L W LATACH 2025 - 2026
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialno¶ci cywilnej i pojazdów PT NECKO sp. z o.o."
- Ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Grodzisk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi
- "UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA Czê¶æ I: Ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialno¶ci cywilnej Zamawiaj±cego"
- Ubezpieczenie Maj±tku Powiatu Sieradzkiego
- Us³uga ubezpieczenia maj±tku i interesu maj±tkowego, ubezpieczenie pojazdów oraz ubezpieczenie Nastêpstw Nieszczê¶liwych Wypadków Gminy Piaski i jednostek organizacyjnych.
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.