Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00398180/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Budowa budynku warsztatowo-garażowego w Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej- etap I"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1ac3b9e-3a94-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Budowa budynku warsztatowo-garażowego w Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej- etap I"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1ac3b9e-3a94-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050452/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Wykonanie budynku magazynowo - warsztatowego RDW Stalowa Wola - Etap I – nadzór inwestorski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398180
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WA/52/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji budowy budynku warsztatowo-garażowego, budowy zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikami retencyjnymi, budowy przyłącza wodociągowego, przebudowy siei gazowej, rozbiórki budynku warsztatowo-garażowego z wiatą na działkach nr ew. 13/44, 13/43, 1/10 położonych w Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej (obręb nr ew. 003- Centrum, jednostka ew. 181801_1 Stalowa Wola).
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
Komplet dokumentacji dotyczącej inwestycji, nad którą sprawowana będzie funkcja „Inspektora Nadzoru” znajduje się pod poniższym linkiem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eea76a46-1421-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Lach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8651403909
7.3.3) Ulica: 39A
7.3.4) Miejscowość: Szyperki
7.3.5) Kod pocztowy: 37-405
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa 120 sztuk zapór - rękawów przeciwpowodziowych
- Dostawa sprzętu komputerowego
- DOSTAWA I MONTAŻ SZATNI SAMOOBSŁUGOWYCH W BUDYNKACH SĄDÓW APELACJI RZESZOWSKIEJ
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem adaptera do mikroskopu odwróconego umożliwiającego podłączenie kamery fotograficznej
- Dostawa drukarek 3D wraz z dodatkowymi urządzeniami
- Sprzedaż i dostarczenie krzeseł laboratoryjnych dla Instytutu Inżynierii Materiałowej
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ul. Staromłyńskiej w Wejherowie - etap 1B, etap 2 i etap 3
- Zabezpieczenie skarp średniowiecznego grodziska w Gródku - historycznego Grodu Wołyń nad Huczwą
- Sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: Budowa oświetlenia ulic w różnych dzielnicach Miasta Gdańska, program Jaśniejszy Gdańsk EDYCJA 2024 Etap I
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy, przebudowy budynku nr 21 w miejscowości Dunajek (remiza OSP)
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- "Uporządkowanie terenu zabytkowych carskich fortów w Piątnicy wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.