Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00349137/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Dzierążni, Marianowie, Sancygniowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIAŁOSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009768
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skalbmierska 5
1.5.2.) Miejscowość: Działoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.rady@dzialoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84ab71c1-21b5-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Dzierążni, Marianowie, Sancygniowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84ab71c1-21b5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104967/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Dzierążni, Marianowie, Sancygniowie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Świetlice środowiskowe w Działoszycach Twoją szansą na lepsze życie”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349137
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - PWD DZIERĄŻNIA:Zadanie nr 1 Zakup art. spożywczych na przygotowanie drobnego poczęstunku dla dzieci na zajęciach grupowych (sok, mus owocowy, serek waniliowy, jogurt owocowy, masło orzechowe, dżem, nutella, pieczywo w opakowaniu, kisiel, drożdżówki) dla 45 Uczestników Projektu / 45 dzieci do świetlicy w Dzierążni”;
Zadanie nr 2 „Zakup artykułów spożywczych na warsztaty kulinarne wg preferencji żywieniowych i potrzeb dla 45 UP / 45 dzieci do świetlicy w Dzierążni”
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15612500-6 - Produkty piekarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15131130-5 - Wędliny
15811500-1 - Pieczywo gotowe
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 145580,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - PWD SANCYGNIÓW:Zadanie nr 3 Zakup art. spożywczych na przygotowanie drobnego poczęstunku dla dzieci na zajęciach grupowych (sok, mus owocowy, serek waniliowy, jogurt owocowy, masło orzechowe, dżem, nutella, pieczywo w opakowaniu, kisiel, drożdżówki) dla 25 Uczestników Projektu / 25 dzieci do świetlicy w Sancygniowie”;
ZADANIE nr 4 „Zakup artykułów spożywczych na warsztaty kulinarne wg preferencji żywieniowych i potrzeb 25 dzieci do świetlicy w Sancygniowie”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15612500-6 - Produkty piekarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15131130-5 - Wędliny
15811500-1 - Pieczywo gotowe
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 84981,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - PWD MARIANÓW:Zadanie nr 5 „Zakup art. spożywczych na przygotowanie drobnego poczęstunku dla 15 dzieci na zajęciach grupowych (sok, mus owocowy, serek waniliowy, jogurt owocowy, masło orzechowe, dżem, nutella, pieczywo w opakowaniu, kisiel, drożdżówki) dla 15 Uczestników Projektu / 15 dzieci do świetlicy w Marianowie”;
Zadanie nr 6 „Zakup artykułów spożywczych na warsztaty kulinarne wg preferencji żywieniowych i potrzeb 15 dzieci do świetlicy w Marianowie”
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15612500-6 - Produkty piekarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15131130-5 - Wędliny
15811500-1 - Pieczywo gotowe
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 60610,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161488,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163847,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161488,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Paweł" Paweł Gąłkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6621822859
7.3.4) Miejscowość: Działoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 28-440
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "PAWEŁ" Paweł Gątkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "PAWEŁ" Paweł Gątkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161488,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93417,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208948,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93417,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHUT ROMARIO Raś Mariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6591137974
7.3.4) Miejscowość: Pałecznica
7.3.5) Kod pocztowy: 32-109
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowo-Transportowa "ROMARIO" Mariusz Raś
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowo-Transportowa "ROMARIO" Mariusz Raś
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93417,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66118,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66765,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66118,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Paweł" Paweł Gąłkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6621822859
7.3.4) Miejscowość: Działoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 28-440
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "PAWEŁ" Paweł Gątkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "PAWEŁ" Paweł Gątkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66118,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Gostyninie
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie z podziałem na 9 części
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 99 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 5 im. Jasia i Małgosi w Wałczu, w 2025 r.
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku na I półrocze 2025 r.
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego oraz wędlin wieprzowych na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Legnickim Polu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.