eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działoszyce"Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Dzierążni, Marianowie, Sancygniowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Dzierążni, Marianowie, Sancygniowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIAŁOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009768

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Skalbmierska 5

1.5.2.) Miejscowość: Działoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.rady@dzialoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84ab71c1-21b5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Dzierążni, Marianowie, Sancygniowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84ab71c1-21b5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104967/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Dzierążni, Marianowie, Sancygniowie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Świetlice środowiskowe w Działoszycach Twoją szansą na lepsze życie”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349137

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - PWD DZIERĄŻNIA:
Zadanie nr 1 Zakup art. spożywczych na przygotowanie drobnego poczęstunku dla dzieci na zajęciach grupowych (sok, mus owocowy, serek waniliowy, jogurt owocowy, masło orzechowe, dżem, nutella, pieczywo w opakowaniu, kisiel, drożdżówki) dla 45 Uczestników Projektu / 45 dzieci do świetlicy w Dzierążni”;

Zadanie nr 2 „Zakup artykułów spożywczych na warsztaty kulinarne wg preferencji żywieniowych i potrzeb dla 45 UP / 45 dzieci do świetlicy w Dzierążni”

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15612500-6 - Produkty piekarskie

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15131130-5 - Wędliny

15811500-1 - Pieczywo gotowe

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 145580,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - PWD SANCYGNIÓW:
Zadanie nr 3 Zakup art. spożywczych na przygotowanie drobnego poczęstunku dla dzieci na zajęciach grupowych (sok, mus owocowy, serek waniliowy, jogurt owocowy, masło orzechowe, dżem, nutella, pieczywo w opakowaniu, kisiel, drożdżówki) dla 25 Uczestników Projektu / 25 dzieci do świetlicy w Sancygniowie”;

ZADANIE nr 4 „Zakup artykułów spożywczych na warsztaty kulinarne wg preferencji żywieniowych i potrzeb 25 dzieci do świetlicy w Sancygniowie”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15612500-6 - Produkty piekarskie

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15131130-5 - Wędliny

15811500-1 - Pieczywo gotowe

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 84981,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III - PWD MARIANÓW:
Zadanie nr 5 „Zakup art. spożywczych na przygotowanie drobnego poczęstunku dla 15 dzieci na zajęciach grupowych (sok, mus owocowy, serek waniliowy, jogurt owocowy, masło orzechowe, dżem, nutella, pieczywo w opakowaniu, kisiel, drożdżówki) dla 15 Uczestników Projektu / 15 dzieci do świetlicy w Marianowie”;

Zadanie nr 6 „Zakup artykułów spożywczych na warsztaty kulinarne wg preferencji żywieniowych i potrzeb 15 dzieci do świetlicy w Marianowie”

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15612500-6 - Produkty piekarskie

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15131130-5 - Wędliny

15811500-1 - Pieczywo gotowe

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 60610,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161488,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163847,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161488,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Paweł" Paweł Gąłkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6621822859

7.3.4) Miejscowość: Działoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 28-440

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161488,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93417,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208948,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93417,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHUT ROMARIO Raś Mariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6591137974

7.3.4) Miejscowość: Pałecznica

7.3.5) Kod pocztowy: 32-109

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93417,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66118,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66765,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66118,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Paweł" Paweł Gąłkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6621822859

7.3.4) Miejscowość: Działoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 28-440

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66118,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.