eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna"Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARŻYSKO-KAMIENNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.skarzysko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skarzysko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6634540c-27d4-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6634540c-27d4-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049336/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Aktywna Kamienna Etap IV – modernizacja placu im. A. Biernackiego przy ul. Franciszkańskiej

1.1.7 Bór bezpiecznie, zdrowo i rozrywkowo – budowa mini amfiteatru

1.1.8 ActivePARK os. Piłsudskiego (III)

1.1.9 Bernatka OdNowa II – rozbudowa strefy relaksu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364838

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Aktywna Kamienna Etap IV – modernizacja placu im. A. Biernackiego przy ul. Franciszkańskiej”
Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Przygotowanie podłoża pod montaż urządzeń zabawowych;
b) Rekultywacja terenu (demontaż boiska asfaltowego wraz z koszami do koszykówki, demontaż kostki brukowej wokół boiska oraz demontaż starych płyt chodnikowych na terenie inwestycji);
c) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Zestaw Sprawnościowy – 1 komplet;
d) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Zjazd Linowy – 1 komplet;
e) Dostawa i montaż elementów małej architektury ławki parkowe – 5 szt.;
f) Dostawa i montaż elementu małej architektury kosze na śmieci – 5 szt.

Zamawiający dopuszcza urządzenia zabawowe równoważne przy zachowaniu minimalnych wymagań określonych w PFU również dot. to wymaganych prawem norm, atestów, certyfikatów – Zamawiający dopuszcza tu ich równoważność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 78987,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Bór bezpiecznie, zdrowo i rozrywkowo – budowa mini amfiteatru”
Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Budowa mini amfiteatru wraz z pomieszczeniem gospodarczym
b) Przygotowanie podłoża pod budowę, utwardzenie nawierzchni pod mini amfiteatr z płyt betonowych;
c) Dostawa montaż lamp oświetleniowych – 3 komplety;
d) Wykonanie instalacji elektrycznej wraz ze skrzynką rozdzielczą.

Zamawiający dopuszcza elementy małej architektury równoważne przy zachowaniu minimalnych wymagań określonych w PFU również dot. to wymaganych prawem norm, atestów , certyfikatów – Zamawiający dopuszcza tu ich równoważność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 70569,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: „ActivePARK os. Piłsudskiego (III)”
Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Przygotowanie terenu pod inwestycje – demontaż płyt chodnikowych o pow. około 88 m2;
b) Budowa chodnika z kostki brukowej bez fazowej o pow. 231 m2 ;
c) Przygotowanie podłoża pod montaż urządzeń zabawowych;
d) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Huśtawka podwójna z siedziskiem płaskim i bocianim gniazdem – 1 komplet;
e) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Karuzela tarczowa z siedziskiem w formie półki – 1 komplet;
f) Dostawa montaż urządzenia zabawowego Karuzela wisząca potrójna – 1 komplet;
g) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Stożek wspinaczkowy – 1 komplet;
h) Wykonanie ogrodzenia wraz z furtką z paneli – pow. 52 mb;
i) Przygotowanie ternu pod nasadzenia nasadzenia – pow. 24 m2;
j) Dostawa i montaż elementów małej architektury ławki parkowe – 3 szt.;
k) Dostawa i montaż elementów małej architektury kosze na śmieci – 2 szt.

Zamawiający dopuszcza urządzenia zabawowe równoważne przy zachowaniu minimalnych wymagań określonych w PFU również dot. to wymaganych prawem norm, atestów, certyfikatów – Zamawiający dopuszcza tu ich równoważność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 75056,09 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: „Bernatka OdNowa II – rozbudowa strefy relaksu”
Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Modernizacja plaży - wymiana nawierzchni o pow. 780 m2 ;
b) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Huśtawka podwójna i bocianim gniazdem – 1 komplet;
c) Dostawa montaż urządzenia zabawowego Karuzela platforma – 1 komplet;
d) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Karuzela pojedyncza – 1 komplet;
e) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Bujak Statek 1 szt.;
f) Dostawa i montaż elementów małej architektury ławki półokrągłe betonowe – 2 szt.;
g) Dostawa i montaż elementów małej architektury kosze na śmieci 50 L – 4 szt.;
h) Dostawa i montaż elementów małej architektury kosze na śmieci 70 L – 2 szt.;
i) Budowa 6 miejsc postojowych dla aut osobowych, w tym 1 miejsce dla osób niepełnosprawnych.

Zamawiający dopuszcza urządzenia zabawowe równoważne przy zachowaniu minimalnych wymagań określonych w PFU również dot. to wymaganych prawem norm, atestów, certyfikatów – Zamawiający dopuszcza tu ich równoważność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 72513,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217746,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS SC L.KRUPA P.KRUPA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290154801

7.3.3) Ulica: Kościuszki 1

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-110

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.