Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00510678/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-22
- 2022/BZP 00508657/01 - Wynik z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Projektowanie oświetlenia ulicznego dla Gminy Miasta Tarnowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122680121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bernardyńska 24
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 146883100
1.5.8.) Numer faksu: +48 146883115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.piwowarczyk@zdik.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projektowanie oświetlenia ulicznego dla Gminy Miasta Tarnowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70984f20-64c8-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021875/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.60 Projektowanie oświetlenia ulicznego na ul. Bajkowej w Tarnowie w ramach zadania pn.: "Projektowanie oświetlenia ulicznego dla Gminy Miasta Tarnowa"
1.3.61 Projektowanie oświetlenia ulicznego na ul. Zacisznej i Batalionu „Barbara” w Tarnowie w ramach zadania pn.: "Projektowanie oświetlenia ulicznego dla Gminy Miasta Tarnowa"
1.3.62 Projektowanie oświetlenia ulicznego na ul. Komunalnej w Tarnowie w ramach zadania pn.: "Projektowanie oświetlenia ulicznego dla Gminy Miasta Tarnowa"
1.3.63 Projektowanie oświetlenia ulicznego na ul. Łanowej i Łyczków w Tarnowie w ramach zadania pn.: "Projektowanie oświetlenia ulicznego dla Gminy Miasta Tarnowa"
1.3.64 Projektowanie oświetlenia ulicznego na ul. Modelarskiej w Tarnowie w ramach zadania pn.: "Projektowanie oświetlenia ulicznego dla Gminy Miasta Tarnowa"
1.3.65 Projektowanie oświetlenia ulicznego na ul. Racławickiej w Tarnowie w ramach zadania pn.: "Projektowanie oświetlenia ulicznego dla Gminy Miasta Tarnowa"
1.3.66 Projektowanie oświetlenia ulicznego na ul. Sienkiewicza w Tarnowie w ramach zadania pn.: "Projektowanie oświetlenia ulicznego dla Gminy Miasta Tarnowa"
1.3.67 Projektowanie oświetlenia ulicznego na ul. Zamkniętej w Tarnowie w ramach zadania pn.: "Projektowanie oświetlenia ulicznego dla Gminy Miasta Tarnowa"
1.3.68 Projektowanie oświetlenia ulicznego na ul. Zaremby w Tarnowie w ramach zadania pn.: "Projektowanie oświetlenia ulicznego dla Gminy Miasta Tarnowa"
1.3.69 Projektowanie oświetlenia ulicznego na ul. Żurawiej w Tarnowie w ramach zadania pn.: "Projektowanie oświetlenia ulicznego dla Gminy Miasta Tarnowa"
1.3.70 Projektowanie oświetlenia ulicznego na ul. Olgi Boznańskiej w Tarnowie w ramach zadania pn.: "Projektowanie oświetlenia ulicznego dla Gminy Miasta Tarnowa"
1.3.71 Projektowanie oświetlenia ulicznego na ul. Leńka w Tarnowie w ramach zadania pn.: "Projektowanie oświetlenia ulicznego dla Gminy Miasta Tarnowa"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3) Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu, przestrzegać postanowień tego regulaminu.
4) Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5) W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji do jednego pliku archiwum (ZIP/RAR), opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”,zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie (ZDiK w Tarnowie).
2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w ZDiK w Tarnowie pod adresem: iod@zdik.tarnow.pl, telefon: 14 6883100.
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania.
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Pzp.
5) Dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania danych osobowych osoby, której dane dotyczą bez pośrednio przez tą osobę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Osoby, której dane dotyczą posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
− na podstawie art. 16RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Osobom, których dane dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDiK.DZ.271.54.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 12
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowanie oświetlenia na ul. Bajkowej w Tarnowie.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę i wykonania robót budowlanych, w tym:
1) wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500,
2) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla niżej wskazanego zakresu:
a) budowa oświetlenia ulicznego na ulicy - w zależności od części, na którą wykonawca składa ofertę (mapka stanowi załącznik nr 8-19 do SWZ),
b) zabezpieczenie, przełożenie, przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej, wynikające z uzyskanych warunków technicznych od ich użytkowników,
3) sporządzenie opinii geotechnicznej w celu udokumentowania warunków gruntowo-wodnych wraz z wykonaniem badań geologicznych, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji oraz innych wg potrzeb narzuconych na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu,
4) pozyskanie warunków technicznych od gestorów sieci oraz z Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie,
5) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami dokumentów typu: decyzje, pozwolenia, zgody, uzgodnienia, opinie, sprawozdania itp., które są niezbędne do skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
6) wykonanie przedmiarów robót,
7) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
8) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
9) uzgodnienie niezbędnych branż w Zarządzie Dróg i Komunikacji w Tarnowie oraz u pozostałych gestorów właściwych sieci,
10) sporządzenie i złożenie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
11) aktualizację – w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 4 lat od daty ich wykonania.
Pełny zakres zamówienia został określony w projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
Zakres zamówienia jest taki sam dla każdego z zadań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zgodnie z art. 223 ust. 1 Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
2) Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
3) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 Pzp.
4) Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.UWAGA: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla
celów stosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowanie oświetlenia na ul. Zacisznej i Batalionu „Barbara” w Tarnowie.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę i wykonania robót budowlanych, w tym:
1) wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500,
2) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla niżej wskazanego zakresu:
a) budowa oświetlenia ulicznego na ulicy - w zależności od części, na którą wykonawca składa ofertę (mapka stanowi załącznik nr 8-19 do SWZ),
b) zabezpieczenie, przełożenie, przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej, wynikające z uzyskanych warunków technicznych od ich użytkowników,
3) sporządzenie opinii geotechnicznej w celu udokumentowania warunków gruntowo-wodnych wraz z wykonaniem badań geologicznych, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji oraz innych wg potrzeb narzuconych na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu,
4) pozyskanie warunków technicznych od gestorów sieci oraz z Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie,
5) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami dokumentów typu: decyzje, pozwolenia, zgody, uzgodnienia, opinie, sprawozdania itp., które są niezbędne do skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
6) wykonanie przedmiarów robót,
7) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
8) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
9) uzgodnienie niezbędnych branż w Zarządzie Dróg i Komunikacji w Tarnowie oraz u pozostałych gestorów właściwych sieci,
10) sporządzenie i złożenie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
11) aktualizację – w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 4 lat od daty ich wykonania.
Pełny zakres zamówienia został określony w projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
Zakres zamówienia jest taki sam dla każdego z zadań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zgodnie z art. 223 ust. 1 Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
2) Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
3) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 Pzp.
4) Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.UWAGA: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla
celów stosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowanie oświetlenia na ul. Komunalnej w Tarnowie.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę i wykonania robót budowlanych, w tym:
1) wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500,
2) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla niżej wskazanego zakresu:
a) budowa oświetlenia ulicznego na ulicy - w zależności od części, na którą wykonawca składa ofertę (mapka stanowi załącznik nr 8-19 do SWZ),
b) zabezpieczenie, przełożenie, przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej, wynikające z uzyskanych warunków technicznych od ich użytkowników,
3) sporządzenie opinii geotechnicznej w celu udokumentowania warunków gruntowo-wodnych wraz z wykonaniem badań geologicznych, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji oraz innych wg potrzeb narzuconych na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu,
4) pozyskanie warunków technicznych od gestorów sieci oraz z Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie,
5) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami dokumentów typu: decyzje, pozwolenia, zgody, uzgodnienia, opinie, sprawozdania itp., które są niezbędne do skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
6) wykonanie przedmiarów robót,
7) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
8) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
9) uzgodnienie niezbędnych branż w Zarządzie Dróg i Komunikacji w Tarnowie oraz u pozostałych gestorów właściwych sieci,
10) sporządzenie i złożenie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
11) aktualizację – w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 4 lat od daty ich wykonania.
Pełny zakres zamówienia został określony w projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
Zakres zamówienia jest taki sam dla każdego z zadań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zgodnie z art. 223 ust. 1 Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
2) Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
3) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 Pzp.
4) Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.UWAGA: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla
celów stosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowanie oświetlenia na ul. Łanowej i Łyczków w Tarnowie.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę i wykonania robót budowlanych, w tym:
1) wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500,
2) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla niżej wskazanego zakresu:
a) budowa oświetlenia ulicznego na ulicy - w zależności od części, na którą wykonawca składa ofertę (mapka stanowi załącznik nr 8-19 do SWZ),
b) zabezpieczenie, przełożenie, przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej, wynikające z uzyskanych warunków technicznych od ich użytkowników,
3) sporządzenie opinii geotechnicznej w celu udokumentowania warunków gruntowo-wodnych wraz z wykonaniem badań geologicznych, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji oraz innych wg potrzeb narzuconych na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu,
4) pozyskanie warunków technicznych od gestorów sieci oraz z Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie,
5) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami dokumentów typu: decyzje, pozwolenia, zgody, uzgodnienia, opinie, sprawozdania itp., które są niezbędne do skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
6) wykonanie przedmiarów robót,
7) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
8) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
9) uzgodnienie niezbędnych branż w Zarządzie Dróg i Komunikacji w Tarnowie oraz u pozostałych gestorów właściwych sieci,
10) sporządzenie i złożenie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
11) aktualizację – w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 4 lat od daty ich wykonania.
Pełny zakres zamówienia został określony w projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
Zakres zamówienia jest taki sam dla każdego z zadań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zgodnie z art. 223 ust. 1 Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
2) Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
3) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 Pzp.
4) Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.UWAGA: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla
celów stosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowanie oświetlenia na ul. Modelarskiej w Tarnowie.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę i wykonania robót budowlanych, w tym:
1) wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500,
2) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla niżej wskazanego zakresu:
a) budowa oświetlenia ulicznego na ulicy - w zależności od części, na którą wykonawca składa ofertę (mapka stanowi załącznik nr 8-19 do SWZ),
b) zabezpieczenie, przełożenie, przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej, wynikające z uzyskanych warunków technicznych od ich użytkowników,
3) sporządzenie opinii geotechnicznej w celu udokumentowania warunków gruntowo-wodnych wraz z wykonaniem badań geologicznych, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji oraz innych wg potrzeb narzuconych na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu,
4) pozyskanie warunków technicznych od gestorów sieci oraz z Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie,
5) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami dokumentów typu: decyzje, pozwolenia, zgody, uzgodnienia, opinie, sprawozdania itp., które są niezbędne do skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
6) wykonanie przedmiarów robót,
7) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
8) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
9) uzgodnienie niezbędnych branż w Zarządzie Dróg i Komunikacji w Tarnowie oraz u pozostałych gestorów właściwych sieci,
10) sporządzenie i złożenie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
11) aktualizację – w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 4 lat od daty ich wykonania.
Pełny zakres zamówienia został określony w projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
Zakres zamówienia jest taki sam dla każdego z zadań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zgodnie z art. 223 ust. 1 Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
2) Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
3) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 Pzp.
4) Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.UWAGA: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla
celów stosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowanie oświetlenia na ul. Racławickiej w Tarnowie.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę i wykonania robót budowlanych, w tym:
1) wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500,
2) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla niżej wskazanego zakresu:
a) budowa oświetlenia ulicznego na ulicy - w zależności od części, na którą wykonawca składa ofertę (mapka stanowi załącznik nr 8-19 do SWZ),
b) zabezpieczenie, przełożenie, przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej, wynikające z uzyskanych warunków technicznych od ich użytkowników,
3) sporządzenie opinii geotechnicznej w celu udokumentowania warunków gruntowo-wodnych wraz z wykonaniem badań geologicznych, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji oraz innych wg potrzeb narzuconych na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu,
4) pozyskanie warunków technicznych od gestorów sieci oraz z Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie,
5) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami dokumentów typu: decyzje, pozwolenia, zgody, uzgodnienia, opinie, sprawozdania itp., które są niezbędne do skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
6) wykonanie przedmiarów robót,
7) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
8) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
9) uzgodnienie niezbędnych branż w Zarządzie Dróg i Komunikacji w Tarnowie oraz u pozostałych gestorów właściwych sieci,
10) sporządzenie i złożenie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
11) aktualizację – w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 4 lat od daty ich wykonania.
Pełny zakres zamówienia został określony w projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
Zakres zamówienia jest taki sam dla każdego z zadań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zgodnie z art. 223 ust. 1 Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
2) Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
3) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 Pzp.
4) Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.UWAGA: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla
celów stosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowanie oświetlenia na ul. Sienkiewicza w Tarnowie.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę i wykonania robót budowlanych, w tym:
1) wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500,
2) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla niżej wskazanego zakresu:
a) budowa oświetlenia ulicznego na ulicy - w zależności od części, na którą wykonawca składa ofertę (mapka stanowi załącznik nr 8-19 do SWZ),
b) zabezpieczenie, przełożenie, przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej, wynikające z uzyskanych warunków technicznych od ich użytkowników,
3) sporządzenie opinii geotechnicznej w celu udokumentowania warunków gruntowo-wodnych wraz z wykonaniem badań geologicznych, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji oraz innych wg potrzeb narzuconych na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu,
4) pozyskanie warunków technicznych od gestorów sieci oraz z Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie,
5) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami dokumentów typu: decyzje, pozwolenia, zgody, uzgodnienia, opinie, sprawozdania itp., które są niezbędne do skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
6) wykonanie przedmiarów robót,
7) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
8) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
9) uzgodnienie niezbędnych branż w Zarządzie Dróg i Komunikacji w Tarnowie oraz u pozostałych gestorów właściwych sieci,
10) sporządzenie i złożenie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
11) aktualizację – w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 4 lat od daty ich wykonania.
Pełny zakres zamówienia został określony w projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
Zakres zamówienia jest taki sam dla każdego z zadań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zgodnie z art. 223 ust. 1 Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
2) Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
3) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 Pzp.
4) Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.UWAGA: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla
celów stosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowanie oświetlenia na ul. Zamkniętej w Tarnowie.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę i wykonania robót budowlanych, w tym:
1) wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500,
2) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla niżej wskazanego zakresu:
a) budowa oświetlenia ulicznego na ulicy - w zależności od części, na którą wykonawca składa ofertę (mapka stanowi załącznik nr 8-19 do SWZ),
b) zabezpieczenie, przełożenie, przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej, wynikające z uzyskanych warunków technicznych od ich użytkowników,
3) sporządzenie opinii geotechnicznej w celu udokumentowania warunków gruntowo-wodnych wraz z wykonaniem badań geologicznych, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji oraz innych wg potrzeb narzuconych na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu,
4) pozyskanie warunków technicznych od gestorów sieci oraz z Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie,
5) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami dokumentów typu: decyzje, pozwolenia, zgody, uzgodnienia, opinie, sprawozdania itp., które są niezbędne do skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
6) wykonanie przedmiarów robót,
7) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
8) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
9) uzgodnienie niezbędnych branż w Zarządzie Dróg i Komunikacji w Tarnowie oraz u pozostałych gestorów właściwych sieci,
10) sporządzenie i złożenie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
11) aktualizację – w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 4 lat od daty ich wykonania.
Pełny zakres zamówienia został określony w projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
Zakres zamówienia jest taki sam dla każdego z zadań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zgodnie z art. 223 ust. 1 Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
2) Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
3) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 Pzp.
4) Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.UWAGA: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla
celów stosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowanie oświetlenia na ul. Zaremby w Tarnowie.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę i wykonania robót budowlanych, w tym:
1) wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500,
2) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla niżej wskazanego zakresu:
a) budowa oświetlenia ulicznego na ulicy - w zależności od części, na którą wykonawca składa ofertę (mapka stanowi załącznik nr 8-19 do SWZ),
b) zabezpieczenie, przełożenie, przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej, wynikające z uzyskanych warunków technicznych od ich użytkowników,
3) sporządzenie opinii geotechnicznej w celu udokumentowania warunków gruntowo-wodnych wraz z wykonaniem badań geologicznych, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji oraz innych wg potrzeb narzuconych na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu,
4) pozyskanie warunków technicznych od gestorów sieci oraz z Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie,
5) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami dokumentów typu: decyzje, pozwolenia, zgody, uzgodnienia, opinie, sprawozdania itp., które są niezbędne do skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
6) wykonanie przedmiarów robót,
7) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
8) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
9) uzgodnienie niezbędnych branż w Zarządzie Dróg i Komunikacji w Tarnowie oraz u pozostałych gestorów właściwych sieci,
10) sporządzenie i złożenie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
11) aktualizację – w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 4 lat od daty ich wykonania.
Pełny zakres zamówienia został określony w projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
Zakres zamówienia jest taki sam dla każdego z zadań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zgodnie z art. 223 ust. 1 Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
2) Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
3) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 Pzp.
4) Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.UWAGA: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla
celów stosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowanie oświetlenia na ul. Żurawiej w Tarnowie.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę i wykonania robót budowlanych, w tym:
1) wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500,
2) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla niżej wskazanego zakresu:
a) budowa oświetlenia ulicznego na ulicy - w zależności od części, na którą wykonawca składa ofertę (mapka stanowi załącznik nr 8-19 do SWZ),
b) zabezpieczenie, przełożenie, przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej, wynikające z uzyskanych warunków technicznych od ich użytkowników,
3) sporządzenie opinii geotechnicznej w celu udokumentowania warunków gruntowo-wodnych wraz z wykonaniem badań geologicznych, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji oraz innych wg potrzeb narzuconych na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu,
4) pozyskanie warunków technicznych od gestorów sieci oraz z Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie,
5) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami dokumentów typu: decyzje, pozwolenia, zgody, uzgodnienia, opinie, sprawozdania itp., które są niezbędne do skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
6) wykonanie przedmiarów robót,
7) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
8) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
9) uzgodnienie niezbędnych branż w Zarządzie Dróg i Komunikacji w Tarnowie oraz u pozostałych gestorów właściwych sieci,
10) sporządzenie i złożenie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
11) aktualizację – w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 4 lat od daty ich wykonania.
Pełny zakres zamówienia został określony w projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
Zakres zamówienia jest taki sam dla każdego z zadań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zgodnie z art. 223 ust. 1 Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
2) Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
3) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 Pzp.
4) Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.UWAGA: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla
celów stosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowanie oświetlenia na ul. Olgi Boznańskiej w Tarnowie.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę i wykonania robót budowlanych, w tym:
1) wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500,
2) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla niżej wskazanego zakresu:
a) budowa oświetlenia ulicznego na ulicy - w zależności od części, na którą wykonawca składa ofertę (mapka stanowi załącznik nr 8-19 do SWZ),
b) zabezpieczenie, przełożenie, przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej, wynikające z uzyskanych warunków technicznych od ich użytkowników,
3) sporządzenie opinii geotechnicznej w celu udokumentowania warunków gruntowo-wodnych wraz z wykonaniem badań geologicznych, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji oraz innych wg potrzeb narzuconych na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu,
4) pozyskanie warunków technicznych od gestorów sieci oraz z Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie,
5) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami dokumentów typu: decyzje, pozwolenia, zgody, uzgodnienia, opinie, sprawozdania itp., które są niezbędne do skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
6) wykonanie przedmiarów robót,
7) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
8) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
9) uzgodnienie niezbędnych branż w Zarządzie Dróg i Komunikacji w Tarnowie oraz u pozostałych gestorów właściwych sieci,
10) sporządzenie i złożenie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
11) aktualizację – w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 4 lat od daty ich wykonania.
Pełny zakres zamówienia został określony w projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
Zakres zamówienia jest taki sam dla każdego z zadań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zgodnie z art. 223 ust. 1 Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
2) Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
3) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 Pzp.
4) Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.UWAGA: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla
celów stosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowanie oświetlenia na ul. Leńka w Tarnowie.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę i wykonania robót budowlanych, w tym:
1) wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500,
2) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla niżej wskazanego zakresu:
a) budowa oświetlenia ulicznego na ulicy - w zależności od części, na którą wykonawca składa ofertę (mapka stanowi załącznik nr 8-19 do SWZ),
b) zabezpieczenie, przełożenie, przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej, wynikające z uzyskanych warunków technicznych od ich użytkowników,
3) sporządzenie opinii geotechnicznej w celu udokumentowania warunków gruntowo-wodnych wraz z wykonaniem badań geologicznych, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji oraz innych wg potrzeb narzuconych na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu,
4) pozyskanie warunków technicznych od gestorów sieci oraz z Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie,
5) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami dokumentów typu: decyzje, pozwolenia, zgody, uzgodnienia, opinie, sprawozdania itp., które są niezbędne do skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
6) wykonanie przedmiarów robót,
7) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
8) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
9) uzgodnienie niezbędnych branż w Zarządzie Dróg i Komunikacji w Tarnowie oraz u pozostałych gestorów właściwych sieci,
10) sporządzenie i złożenie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
11) aktualizację – w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 4 lat od daty ich wykonania.
Pełny zakres zamówienia został określony w projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
Zakres zamówienia jest taki sam dla każdego z zadań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zgodnie z art. 223 ust. 1 Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
2) Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
3) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 Pzp.
4) Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.UWAGA: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla
celów stosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Bez względu na liczbę zadań, na które wykonawca składa ofertę za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w projektowaniu w powyższej specjalności – tj. wykonała co najmniej 1 dokumentację projektową dotyczącą budowy, przebudowy lub rozbudowy oświetlenia ulicznego/drogowego – osoba ta będzie pełniła funkcję projektanta w specjalności elektrycznej.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunek zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w następujący sposób: wykonawcy mogą wspólnie spełnić warunek.
Osoba zdolna do wykonania zamówienia, tj. posiadająca prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie musi posiadać wymagane uprawnienia do projektowania określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych oraz musi być zrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa lub musi spełniać warunki, o których mowa w art. 12a Prawa budowlanego, czyli być osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniać wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa dotyczące świadczenia usług transgranicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający odstępuje od wymagania przedmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (według załącznika nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 11 pkt 5 lit. e SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do
występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (ust. 11 pkt 5 lit. a SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia – każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Oznacza to, iż:
a) oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie o spełnieniu warunków złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (ust. 11 pkt 5 lit. g SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7) Dopuszcza się aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z poniższym zastrzeżeniem. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów zamawiającego, co oznacza że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp, tj.: działania lub zaniechania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia.
8) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (w zakresie określonym w art. 455 Pzp) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Tarnów
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-29 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wymagany termin wykonania zamówienia: 15 tygodni od dnia podpisania umowy (dot. każdej części zamówienia).2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 lat rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru (zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 2 do SWZ) - dot. każdego zadania, z zastrzeżeniem zapisu w ust. 17 pkt 8 SWZ. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% łącznego wynagrodzenia umownego (dot. każdego zadania).
4. Ilekroć w ogłoszeniu użyto skrótu "SWZ", należy przez to rozumieć Specyfikację warunków zamówienia.
5. Ilekroć w ogłoszeniu użyto skrótu "Pzp", należy przez to rozumieć ustawę Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający nadmienia, iż z uwagi na techniczny brak możliwości wskazania w treści ogłoszenia wszystkich informacji na temat zamówienia (zbyt mała liczba znaków możliwych do wpisania) – w ogłoszeniu zostały zawarte odniesienia do treści SWZ zamieszczonej na stronie: (https://miniportal.uzp.gov.pl), na której znajduje się komplet niezbędnych informacji w tym przedmiocie.
7. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) – zwanej dalej Specustawą, w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 Specustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie Pzp. Na podstawie art. 7 ust. 1 Specustawy, z postępowania wyklucza się:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Specustawy;
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Specustawy;
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Specustawy. Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 Specustawy, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Pełnienie dyżuru pogotowia technicznego dla budynków zarządzanych przez ZUM - 1; ZUM - 2; ZUM - 3
- Konserwacje, drobne prace remontowe, oraz usuwanie drobnych usterek w lokalach użytkowych zarządzanych przez MZB
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
- Konserwacje, drobne prace remontowe, oraz usuwanie drobnych usterek dla budynków zarządzanych przez ZUM - 1; ZUM - 2; ZUM - 3
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miasta Tarnowa w 2025 r.
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Załęskiej od ul. Rzecha do końca Zakładu Karnego z niezbędną infrastrukturą, uzyskaniem decyzji ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.