eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRDW w Lublinie z/s w Bychawie: Dostawa piasku



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Dostawa piasku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.lublin.dzp@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Dostawa piasku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59fb6943-3fc1-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054425/44/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 RDW w Lublinie z/s w Bychawie Dostawa piasku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370204/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R.ST.372.34.2022.ik

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 78550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje dostawę piasku do wykonania mieszanki piaskowo – solnej (łącznie z załadunkiem, transportem i rozładunkiem) w ilości 2 400 Mg, w tym na:
- plac składowy Obwód Drogowy w m. Krzczonów – 1 000 Mg,
- plac składowy Obwód Drogowy w m. Bełżycach – 1 000 Mg,
- plac składowy Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie – 400 Mg.
2. Zakres dostaw obejmuje:
Dostarczany piasek (przeznaczony do zimowego utrzymania dróg) powinien być dobrej jakości i posiadać uziarnienie od 0,1 do 1 mm, nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak trawa, szczątki korzeni, konarów, ziemia, ił, glina, torf, itp. oraz powinien posiadać aktualne orzeczenie o jego przydatności wystawione przez laboratorium nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem dostawy.
3. Dostarczany piasek musi spełniać wymagania normy PN-B-11113/1996 – Kruszywa mineralne oraz warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1960 z dnia 2005 r. z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
4. Cena ofertowa piasku obejmuje koszt piasku oraz jego załadunku, transportu, ważenia i rozładunku.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania kontroli organoleptycznej wybranych partii dostaw celem sprawdzenia, czy dostarczany piasek spełnia zakładane wymagania, W przypadku zakwestionowania partii dostawy, Zamawiający przy udziale przedstawiciela Wykonawcy będzie pobierał 2 próbki dostarczonego piasku o masie 6 kg każda z przeznaczeniem dla każdej ze stron oraz sporządzi protokół z dostawy. Połowa piasku z próbki pozostającej u Zamawiającego – w razie wątpliwości co do jego jakości – zostanie przekazana do Laboratorium Drogowego celem zbadania spełnienia wymagań normy PN-B-11113 oraz warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 /Dz. U. Nr 230 poz. 1960 z 2005 r.,
a druga połowa pozostawiona będzie u Kierownika Obwodu Drogowego do czasu otrzymania wyników badań.
6. W przypadku wyników badań potwierdzających nie spełnienie w/w wymogów ze względu na zanieczyszczenia organiczne, zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału z placu składowego Zamawiającego na własny koszt i dostarczenia piasku wolnego od wad w terminie 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
7. Dostarczenie trzech partii piasku nie spełniającego w/w wymogów spowoduje wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego w terminie natychmiastowym, nie dając Wykonawcy podstaw dochodzenia roszczeń z tego tytułu.
8. Wykonawca zapewni dokonanie ważenia każdej partii dostawy. Ważenie winno zostać dokonane w obecności przedstawiciela Zamawiającego i będzie stanowiło podstawę do wydania dowodu Wz, sporządzenia protokołu odbioru dostawy i wystawienia faktury. Koszty ważenia ponosi Wykonawca.
9. Wraz dostawą Wykonawca dostarczy aktualne orzeczenie o przydatności materiału
do zimowego utrzymania dróg, które potwierdzi jego zgodność z wymogami, o których mowa w pkt. 2.
10. Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne środki transportowe, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Przeds. Transportowo - Handlowo - Usługowe „ROLBUD” i Kopalnia Piasku Roman Madejek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7170007737

7.3.3) Ulica: Godów 1

7.3.4) Miejscowość: Chodel

7.3.5) Kod pocztowy: 24-350

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.