eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceZimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2023-2024



Ogłoszenie z dnia 2023-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2023-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390688630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdp.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5aac5bcf-6298-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Drogi publiczne powiatowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2023-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5aac5bcf-6298-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043855/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428251

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDP.254.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: REJON GRĘBOCICE
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr: 1001D, 1013D, 1127D, 1128D, 1130D, 1131D, 1133D, 1134D, 1136D, 1201D, 1202D – zgodnie z załącznikiem nr 13 do SWZ. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: 61.833 m.
Usługę należy wykonać przy użyciu środków transportowych Wykonawcy tj. samochód ciężarowy o ładowności min. 5 Mg lub ciągnika rolniczego o mocy min 100 KM, wyposażonego w pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu oraz piaskarkę (min. P-1). Załadunek środków uszorstniających na placu składowania Wykonawcy powinien odbywać się przy pomocy ładowarki.
Usługa wykonywana będzie na bieżąco - zgodnie z poleceniami Zamawiającego.
Wykonawca zadania ma obowiązek zapewnienia utwardzonego placu składowania na terenie Gminy Grębocice, na który zostanie przewieziony materiał w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Do Wykonawcy należy odpowiednie utrzymanie placu składowania oraz ładowanie materiału na środki transportowe. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć zmagazynowany na placu materiał przed wypłukiwaniem soli (np. plandeka, zadaszenie). Okresową dostawę materiału na plac zapewni Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 243000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: REJON POLKOWICE - RADWANICE
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr: 1016D, 1125D, 1129D, 1135D, 1136D, 1141D, 1143D, 1148D, 1169D, D1 – zgodnie z załącznikiem nr 13 do SWZ. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: 53.379 m.
Usługę należy wykonać przy użyciu środków transportowych Wykonawcy tj. samochód ciężarowy o ładowności min. 5 Mg lub ciągnika rolniczego o mocy min 100 KM, wyposażonego w pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu oraz piaskarkę (min. P-1). Załadunek środków uszorstniających na placu składowania Wykonawcy powinien odbywać się przy pomocy ładowarki.
Usługa wykonywana będzie na bieżąco - zgodnie z poleceniami Zamawiającego.
Wykonawca zadania ma obowiązek zapewnienia utwardzonego placu składowania na terenie Gminy Polkowice, na który zostanie przewieziony materiał w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Do Wykonawcy należy odpowiednie utrzymanie placu składowania oraz ładowanie materiału na środki transportowe. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć zmagazynowany na placu materiał przed wypłukiwaniem soli (np. plandeka, zadaszenie). Okresową dostawę materiału na plac zapewni Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 198000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: REJON GAWORZYCE
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr: 1018D, 1024D, 1050D, 1151D, 1153D, 1158D, 1185D – zgodnie z załącznikiem nr 13 do SWZ.
Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: 26.886 m.
Usługę należy wykonać przy użyciu środków transportowych Wykonawcy tj. samochód ciężarowy o ładowności min. 5 Mg lub ciągnika rolniczego o mocy min 100 KM, wyposażonego w pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu oraz piaskarkę (min. P-1). Załadunek środków uszorstniających na placu składowania Wykonawcy powinien odbywać się przy pomocy ładowarki.
Usługa wykonywana będzie na bieżąco - zgodnie z poleceniami Zamawiającego.
Wykonawca zadania ma obowiązek zapewnienia utwardzonego placu składowania na terenie Gminy Chocianów lub Radwanice, lub Polkowice, na który zostanie przewieziony materiał w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Do Wykonawcy należy odpowiednie utrzymanie placu składowania oraz ładowanie materiału na środki transportowe. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć zmagazynowany na placu materiał przed wypłukiwaniem soli (np. plandeka, zadaszenie). Okresową dostawę materiału na plac zapewni Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 158000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: REJON CHOCIANÓW
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr: 1124D, 1126D, 1037D, 1138D, 1154D, 1155D, 1176D, 1177D, 1178D, 1219D, 1234D, 2272D – zgodnie z załącznikiem nr 13 do SWZ. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: 58.530 m.
Usługę należy wykonać przy użyciu środków transportowych Wykonawcy tj. samochód ciężarowy o ładowności min. 5 Mg lub ciągnika rolniczego o mocy min 100 KM, wyposażonego w pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu oraz piaskarkę (min. P-1). Załadunek środków uszorstniających na placu składowania Wykonawcy powinien odbywać się przy pomocy ładowarki.
Usługa wykonywana będzie na bieżąco - zgodnie z poleceniami Zamawiającego.
Wykonawca zadania ma obowiązek zapewnienia utwardzonego placu składowania na terenie Gminy Chocianów lub Radwanice, lub Polkowice, na który zostanie przewieziony materiał w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Do Wykonawcy należy odpowiednie utrzymanie placu składowania oraz ładowanie materiału na środki transportowe. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć zmagazynowany na placu materiał przed wypłukiwaniem soli (np. plandeka, zadaszenie). Okresową dostawę materiału na plac zapewni Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 198000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5: piasek
Zamówienie polega na wykonaniu usługi polegającej na wymieszaniu piasku (400 Mg) i soli (100 Mg) na placu Zamawiającego w Przemkowie z przemieszczeniem i pryzmowaniem pod wiaty Zamawiającego (do 100 m) oraz załadunku mieszanki piaskowo-solnej w ilości ok. 1.200 Mg za pomocą koparko-ładowarki o pojemności łyżki co najmniej 2 m3 na samochody samowyładowcze Wykonawcy wraz z transportem na place składowania.
Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie samochodów ciężarowych (samowyładowczych) o ładowności min. 25 ton każdy oraz koparko-ładowarki o pojemności łyżki co najmniej 2 m3, wraz z osobami obsługującymi pojazdy i sprzęt (kierowcy, operator).
Zamawiający przewiduje wykonanie usługi w czterech odrębnych terminach.
Załadunek mieszanki piaskowo - solnej odbędzie się na terenie bazy technicznej Zamawiającego tj. w Przemkowie, ul. Fabryczna 16. Transport solanki z bazy technicznej Zamawiającego na poszczególne place składowania (maksymalnie cztery place – na terenie gminy Grębocice, gminie Chocianów, gminie Radwanice lub Polkowice oraz gminie Gaworzyce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 93000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.”.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.