eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipowaREMONT USZKODZONEGO MURU OPOROWEGO W KORYCIE POTOKU DRĄGOWY.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT USZKODZONEGO MURU OPOROWEGO W KORYCIE POTOKU DRĄGOWY.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 44

1.5.2.) Miejscowość: Lipowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-324

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lipowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-331c167a-339f-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT USZKODZONEGO MURU OPOROWEGO W KORYCIE POTOKU DRĄGOWY.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-331c167a-339f-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392322

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont uszkodzonego muru oporowego w korycie potoku Drągowy.
2. Projekt obejmuje swoim zakresem remont uszkodzonych murów oporowych. Celem opracowania jest wskazanie elementów budowlanych względem których wymagane są prace naprawcze i remontowe z dostosowaniem obiektów do bezpiecznego ich dalszego użytkowania. Zakres opracowania nie obejmuję istniejącego przepustu pod skrzyżowaniem dróg ul. Runa Leśnego i Zielone Wzgórza.
3. Przedmiotem zamówienia jest wyszczególniony w Dokumentacji Projektowej – ETAP 1 – remont muru oporowego o długości 37m.
4. Przedmiotowe istniejące mury oporowe przewidziane do remontu, zlokalizowane są wzdłuż utwardzonej drogi (ul. Runa Leśnego) i stanowią rozgraniczenie pomiędzy potokiem a drogą oraz fragmentarycznie rozgraniczenie pomiędzy potokiem a poboczem drogi ul. Zielone Wzgórza. Istniejąca forma architektoniczna murów jest dostosowana do przebiegu istniejącej drogi a przedmiotowy remont nie wprowadzi żadnych zmian w istniejącej formie i geometrii. Mury oporowe zabudowane wzdłuż drogi są niemalże zlicowane górą z powierzchnią drogi a ich średnia wysokość ponad dno koryta potoku wynosi 1,0m. Szerokość przyległej drogi wynosi na całej jej długości w granicach 3,0m oraz nad przepustem 5,37m. Szerokość koryta potoku wynosi w granicach 1,0m z miejscowym poszerzeniem w obrębie przepustu, do 3.0m.
5. Zakres projektowanego remontu w ramach etapu 1 obejmuje między innymi oczyszczenie wszystkich istniejących elementów betonowych przy konstrukcji murów oporowych i wykonania napraw powłokowych wraz z konserwacją balustrad stalowych i wymianą zużytych technicznie prefabrykowanych murów na nowe.
6. Prace należy wykonać zgodnie z zgłoszonym przez Zamawiającego do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach sposobem prowadzenia działań.
7. Prace należy prowadzić zgodnie z „Katalogiem dobrych praktyk w zakresie robót hydrotechnicznych i prac utrzymaniowych”.
8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór przyrodniczy przez cały okres realizacji zamówienia, polegający na monitorowaniu gatunków chronionych roślin i zwierząt jak również zgodnie z wydanym postanowieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach o braku sprzeciwu, lub z ewentualnymi decyzjami derogacyjnymi uzyskanymi w trakcie prowadzenia robót. W skład nadzoru winna wchodzić osoba posiadająca wykształcenie kierunkowe z dziedziny nauk przyrodniczych w szczególności w zakresie biologii ptaków i biologii ryb. Przed przystąpieniem do wycinki drzew, należy poddać je kontroli na obecność gniazd ptaków.
9. W przypadku stwierdzenia na terenie prowadzonych prac zwierząt będących pod ochroną, lub jeżeli prace skutkowałyby: zniszczeniem, zabiciem, uszkodzeniem osobników, zniszczeniem (choćby nie zajętych) nor, gniazd, tam, utrudnieniem dostępu do schronień, zniszczeniem jaj, skrzeku, kijanek, larw, zniszczeniem, uszczupleniem lub pogorszeniem siedliska, wypłoszeniem z miejsca noclegu, zimowania, rozmnażania, należy wstrzymać pracę i niezwłocznie powiadomić Inspektora nadzoru oraz Zamawiającego.
10. W ww. przypadku, należy w formie raportu wskazać gatunki występujące i zaproponować sposób prowadzenia prac nie naruszający zakazów ochrony gatunkowej (nienaruszających zakazów ochrony gatunkowej). Raport należy przekazać do Zamawiającego niezwłocznie (do 3 dni od stwierdzenia gatunków podlegających ochronie).
11. Od wykonawcy wymaga się bezzwłocznego reagowania w przypadku stwierdzenia obserwowanego lub wysoce prawdopodobnego negatywnego wpływu prac na gatunki i siedliska podlegające ochronie oraz poinformowanie o tym Zamawiającego. W przypadku braku możliwości zmodyfikowania prac w sposób nie naruszający zakazów ochrony gatunkowej, Wykonawca przygotuje materiały do decyzji derogacyjnej zgodnie z dostępnym wzorem na stronie RDOŚ.
12. Wykonawca nadzoru przyrodniczego sporządzi sprawozdanie końcowe z prowadzenia nadzoru przyrodniczego podczas realizacji prac wraz z dokumentacją fotograficzną w ilość 2 egz. w formie papierowej + 1 egz. w formie elektronicznej zapisany na nośniku usb.
13. W przypadku prowadzenia prac w czasie tarła ryb, należy wygrodzić teren. Z wydzielonego obszaru przy udziale użytkownika rybackiego tj. Okręgu PZW Bielsko-Biała należy dokonać odłowu ryb, które nie wypłoszyły się przy wygrodzeniu terenu.
14. Przed przystąpieniem do prowadzenia robót należy powiadomić Zarząd Okręgu PZW Okręg w Bielsku- Białej, podając termin i zakres robót.
15. Lokalizacja: Lipowa, gm. Lipowa, dz. nr ewid. gr: 1194, 1195, 1196 wzdłuż ulicy Runa Leśnego.
16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ – projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, projekt wykonawczy i STWiORB oraz w załączniku nr 8 do SWZ – przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 05.08.2024r. Wykonawca MOSTMARPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą Zarzecze, ul. Piastowska 53, 34-326 Pietrzykowice poinformował Zamawiającego, iż uchyla się od zawarcia umowy. Uchylenie się Wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi zgodnie z przepisem Art. 255 ust.7 Pzp samoistną przesłankę do unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118633,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118633,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118633,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.