Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00170746/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
- 2022/BZP 00179332/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-26
- 2022/BZP 00320839/01 - Wynik z dnia 2022-08-25
- 2022/BZP 00437199/01 - Wynik z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM INFORMATYKI RESORTU FINANSÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142636274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-601
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.CIRF@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cirf.gov.pl/start
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/cirf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi infrastruktury teleinformatycznej dla scentralizowanych systemów informatycznych Resortu Finansów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db6767e8-d2c5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00097979/42/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług medycyny pracy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170746/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/15/22/HOJL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 508574 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Wrocławiu4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 36070 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Kielcach4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 14147,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Łodzi4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 24732 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Szczecinie4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 32535 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Rzeszowie4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 23760,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Katowicach4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 30520,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Bielsko Białej, Częstochowie4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 17296,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Zielonej Górze4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 15360,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Lublinie4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 26239,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Olsztynie4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 14335,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Gdańsku4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 24139,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Warszawie4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 71580,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Bydgoszczy4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 24595,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Krakowie4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 34450,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Poznaniu4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 42970 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Opolu4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 11852,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Białymstoku4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 18813,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne dla pracowników w Radomiu4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 33331,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne i psychologiczne dla pracowników kwalifikowanych ochrony fizycznej CIRF w Radomiu4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 11850,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części 4 Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 27.06.2022 r. pismem nr CIRF.DZ1.272.30.2022.HOJL.46. Wykonawca do dnia 19.10.2022 r. nie przystąpił do zawarcia umowy. Zamawiający w dniu 19.10.2022 r. poinformował
Wykonawcę, iż zawarcie umowy nastąpi w dniu 25.10.2022 r., wzywając jednocześnie umocowanych przedstawicieli Wykonawcy do przekazania umowy podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym zawierającej komplet wymaganych załączników w nieprzekraczalnym terminie do
24.10.2022 r. Wykonawca nie dopełnił we wskazanym terminie powyższych formalności, co należy potraktować jako odmowa podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 7 Ustawy, unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Części 4, ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19085 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19085 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19085 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części 15 Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 20.06.2022 r., pismem nr CIRF.DZ1.272.30.2022.HOJL.19. Wykonawca do dnia
08.11.2022 r. nie przystąpił do zawarcia umowy. Zamawiający w dniu 08.11.2022 r. poinformował Wykonawcę, iż zawarcie umowy nastąpi w dniu 16.11.2022 r., wzywając jednocześnie umocowanych
przedstawicieli Wykonawcy do przekazania umowy podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym zawierającej komplet wymaganych załączników w nieprzekraczalnym terminie do 15.11.2022 r. Wykonawca nie dopełnił we wskazanym terminie powyższych formalności, co należy potraktować jako odmowa podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 7 Ustawy, unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Części 15, ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25928 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25928 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25928 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Modernizacja łazienek wraz z infrastrukturą towarzyszącą w PSP nr 25
- TERMOMODERNIZACJA DACHÓW BUDYNKÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY AMFITEATR w Radomiu
- Remont instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchni i zapleczy kuchennych oraz wentylacji sanitariatów w budynku nr 99 - Kasyno Wojskowe
- Remont lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia oraz klatki schodowej i sanitariatów w budynku zarządzanym przez Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu.
- Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 24/2025
- Usługi społeczne na usługi opiekuńcze oraz asystenckie dla osób potrzebujących wsparcia - zamówienie z podziałem na dwie części
- Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy obejmujących badania profilaktyczne i konsultacyjne lekarskie strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie.
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.