eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoWymiana windy towarowej w kuchni SP ZOZ w Brzesku



Ogłoszenie z dnia 2024-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana windy towarowej w kuchni SP ZOZ w Brzesku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 68

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 66 21 437

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spzoz-brzesko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a347f1ba-09aa-4171-b269-7de9691c640f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana windy towarowej w kuchni SP ZOZ w Brzesku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a347f1ba-09aa-4171-b269-7de9691c640f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041927/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.26 Wymiana Windy towarowej w kochni SP ZOZ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413902

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-33/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 92800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn. „Wymiana windy towarowej w kuchni SP ZOZ w Brzesku” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, 32-800 Brzesko, ul. Kościuszki 68.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 i wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę 1 windy towarowej do przewozu produktów spożywczych zainstalowanych w budynku „D” (w kuchni szpitalnej). Obecne windy towarowe wymagają wymiany ze względu na częste awarie spowodowane długotrwałym okresem użytkowania i zużyciem technicznym. Windy są użytkowane nieprzerwanie od 1982 r.
Obecnie zamontowane dźwigi towarowe zamontowane są w wewnętrznym szybie budynku w pobliżu klatki schodowej. Obsługują 2 kondygnacje od poziomu „-1” do poziomu „-2”. Windy posiadają drzwi przystankowe otwierane dwustronnie. Wymianie podlega winda D7 – Prawa.
Wewnętrzne wymiary poszczególnych szybów:
- winda D6 - 1550x1250 mm,
- winda D7 - 1550x1250 mm.
Maszynownia wind D6 i D7 znajduje się w szybie nad windami. Szczegółowe dane techniczne istniejących wind zawiera „Tabela z danymi technicznymi wind kuchennych”. – Załącznik nr 1a do nin. SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest wymiana 1 windy towarowej do przewozu żywności z demontażem dźwigu istniejącego oraz z całkowitą wymianą wszystkich urządzeń maszynowni w tym: napędów, wciągarek, zawieszeń linowych, przeciwwag, prowadnic, automatyki, wyświetlaczy i wszystkich pozostałych urządzeń niezbędnych do prawidłowej eksploatacji wind wraz pracami modernizacyjnymi w obrębie szybów (usytułowanych obok siebie); w takim zakresie by spełniały one wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte w niniejszym opracowaniu. Zakres koniecznych do wykonania przy wymianie dźwigu robót budowlanych i instalacyjnych wynikać będzie z obowiązujących przepisów prawa oraz przyjętego przez Wykonawcę sposobu wymiany dźwigu, gwarantującego osiągniecie celu zamówienia;
Na poziomie „ -1” windy przelotowe (dwustronnie otwierane), na poziomie „-2” windy otwierane jednostronnie.
Wykonawca winien dostosować windę oraz obszar wokół do standardów dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami.
Uwaga: Przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego sprawdzenia wymiarów szybów. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o wszelkich poczynionych ustaleniach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art.255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Kwota na sfinansowanie zamówienia tj. 114 144,00 brutto . Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę przeznaczoną a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W zawiązku z tym zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art.255 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.