Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00362984/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zabytkowego budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Dziwnowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dziwnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Dziwnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-420
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@dziwnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziwnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dziwnow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zabytkowego budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Dziwnowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-561b4ce1-28a1-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020567/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont zabytkowego budynku (OPS) w Dziwnowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362984
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 184776,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I WYKONANIE HYDROIZOLACJI WTÓRNYCH BUDYNKU OPS W DZIWNOWIEPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie hydroizolacji wtórnych ścian i posadzek przyziemia wraz z wykonaniem wentylacji pomieszczeń budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Dziwnowie, przy ul. Małej 3, na działce nr 321/3 obręb Dziwnów. Dodatkowo wykonać należy obsypkę drenażu opaskowego, a w razie konieczności rur drenażu i systemu zbierania wody. Dokumentacja projektowa zawiera zastosowanie rekuperatorów w pomieszczeniu archiwum, które należy zasilić z istniejącego obwodu zasilającego gniazda kablem podtynkowym 3x1,5 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ, stanowiącym jej integralną część.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac remontowych w miesiącach lipiec - sierpień tylko w pomieszczeniu archiwum, klatce schodowej oraz prac na zewnątrz. Prace konieczne do wykonania w pomieszczeniach Straży Miejskiej należy przewidzieć od miesiąca września.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 65906,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II WYMIANA STOLARKI W BUDYNKU OPS W DZIWNOWIEWymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Dziwnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ, stanowiącym jej integralną część.
Szczegółowy zakres robót obejmuje:
a) dokładny pomiar okien i drzwi przed ich wykonaniem oraz zamontowaniem;
b) dokładny pomiar parapetów wewnętrznych przed ich wykonaniem i zamontowaniem;
c) demontaż istniejących drzwi i okien wraz z parapetem wewnętrznym;
d) wymiana drzwi zgodnie z załączonym zestawieniem stolarki drzwiowej;
e) wymiana okien wraz z parapetem wewnętrznym z konglomeratu zgodnie z załączonym zestawieniem stolarki okiennej;
f) naprawa uszkodzonych tynków wewnętrznych i zewnętrznych wraz z pomalowaniem;
g) zabezpieczenie mebli oraz wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach, w których wykonywane będą roboty;
h) wywóz gruzu i zdemontowanej stolarki.
Okna muszą spełniać minimalne warunki:
• system profili PCV klasa A – minimum pięciokomorowy, biały o głębokości profila min. 70 mm z uszczelkami fabrycznie wprowadzonymi do profilu;
• nawiewniki powietrza higrosterowane wbudowane w ramiak okienny lub co najmniej wykonanie osobnych nawiewników;
• szyby zespolone izolacyjne, klejone 4x16x4 mm połączone;
• współczynnik przenikania ciepła dla okna U(max) = 0,9 [W/m2*K];
• okucia obwiedniowe umożliwiające dwukierunkowe otwieranie, rozwieranie i uchylne oraz mikrowentylację przynajmniej w jednym skrzydle, klamki umieszczone na odpowiedniej wysokości umożliwiającej prawidłowe funkcjonowanie.
• podział okna oraz drzwi na skrzydła musi być zachowany zgodnie ze stanem istniejącym oraz załączonym zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej.
Harmonogram prac należy przedstawić Zamawiającemu. Z uwagi na funkcjonowanie obiektu (budynek urzędu oraz mieszkanie) należy zapanować prace w sposób niekolidujący z wykonywaną pracą.
UWAGA!
Zamawiający informuje, że:
1) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej należy wycenić odrębnie dla każdej z trzech kondygnacji budynku (przyziemie, parter, poddasze);
2) Zamawiający w przypadku braku środków finansowych może zrezygnować z wymiany stolarki okiennej i drzwiowej na poszczególnych kondygnacjach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 65906,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 28.06.2024 r. do godziny 10:00, nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 28.06.2024 r. do godziny 10:00, nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI DZIWNÓW
- "ZORGANIZOWANIE I OBSŁUGA SEZONOWEJ STREFY PŁATNEGO PARKOWANIA I PŁATNYCH PARKINGACH MIEJSKICH NA TERENIE GMINY DZIWNÓW"
- Dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiornika na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o. o. w Dziwnowie
- Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK wraz z budową Spin Ramp na skateparku w Dziwnowie
więcej: przetargi DZIWNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.