Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00426340/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa trzech samochodów typu mikrobus przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla potrzeb mieszkańców Domów Pomocy Społecznej prowadzonych przez Powiat Gorlicki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Gorlicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Biecka 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatgorlicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorlicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatgorlicki/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa trzech samochodów typu mikrobus przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla potrzeb mieszkańców Domów Pomocy Społecznej prowadzonych przez Powiat Gorlicki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65f8cdaf-c094-42dc-8062-d9f55e2687dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426340
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 508400,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dostawa samochodu 9-cio osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Michalusa 14 w GorlicachPrzedmiotem niniejszej części zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu typu mikrobus 9-cio miejscowego, dostosowanego do przewozu (jednocześnie) 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla potrzeb mieszkańców Domów Pomocy Społecznej .
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
34114400-3 - Minibusy
4.5.5.) Wartość części: 169466,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dostawa samochodu 9-cio osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sienkiewicza 30 w GorlicachPrzedmiotem niniejszej części zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu typu mikrobus 9-cio miejscowego, dostosowanego do przewozu (jednocześnie) 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla potrzeb mieszkańców Domów Pomocy Społecznej .
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
34114400-3 - Minibusy
4.5.5.) Wartość części: 169466,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Dostawa samochodu 9-cio osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w KlimkówcePrzedmiotem niniejszej części zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu typu mikrobus 9-cio miejscowego, dostosowanego do przewozu (jednocześnie) 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla potrzeb mieszkańców Domów Pomocy Społecznej .
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
34114400-3 - Minibusy
4.5.5.) Wartość części: 169466,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO SPEKTRUM Sp.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793091382
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 24
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-570
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO SPEKTRUM Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793091382
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 24
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-570
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO SPEKTRUM Spz.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793091382
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 24
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-570
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Dostawa płynów infuzyjnych - II postępowanie
- Dostawa mleka, śmietany i produktów mleczarskich.
- REMONT DROGI GMINNEJ NR 270287K (UL. GAJOWEJ) W KM OD 0+003,50 DO KM 0+695,00 W MIEJSCOWOŚCI GORLICE - MIASTO GORLICE I REMONT UL. GAJOWEJ - SKRZYŻOWANIE W MIEJSCOWOŚCI GORLICE
- Remont odcinka drogi gminnej rolniczej "Dudówka" na działkach 891/9, 1601/2 i 1600/2 w Dominikowicach
- Budowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1489K Sękowa - Rozdziele
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu operacyjnego
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 3 części zamówienia
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Gminy Tarnów
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Gminy-Miasto Płock
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.