eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinŚwiadczenie usługi specjalistycznego transportu sanitarnego (całodobowo przez 7 dni w tygodniu) na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi specjalistycznego transportu sanitarnego (całodobowo przez 7 dni w tygodniu) na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019046

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Abramowicka 2

1.4.2.) Miejscowość: Lublin

1.4.3.) Kod pocztowy: 20-442

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@snzoz.lublin.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.snzoz.lublin.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446210

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00438086

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
- kopię aktualnego wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 799 )
- kopię dokumentów (wraz z dowodem zapłaty składki) potwierdzających posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (polisa musi być ważna przez cały okres obowiązywania umowy) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującej odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, na kwotę minimum 200.000,00 zł., zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale XVII pkt 1.3) SWZ.
- Wykazu pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca w treści wykazu winien podać dla każdego wymaganego ambulansu: markę, numer rejestracyjny, typ karetki, podstawę dysponowania – dotyczy warunku określonego w Rozdziale XVII pkt 1.4) SWZ
Do wykazu należy dołączyć:
- Kopię zezwolenia ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 (Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla wszystkich pojazdów wskazanych w wykazie, o którym mowa w Rozdziale XVII pkt 1.4) SWZ

Po zmianie:
- kopię aktualnego wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 799 )
- kopię dokumentów (wraz z dowodem zapłaty składki) potwierdzających posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującej odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, na kwotę minimum 200.000,00 zł., zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale XVII pkt 1.3) SWZ.
- Wykazu pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca w treści wykazu winien podać dla każdego wymaganego ambulansu: markę, numer rejestracyjny, typ karetki, podstawę dysponowania – dotyczy warunku określonego w Rozdziale XVII pkt 1.4) SWZ
Do wykazu należy dołączyć:
- Kopię zezwolenia ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 (Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla wszystkich pojazdów wskazanych w wykazie, o którym mowa w Rozdziale XVII pkt 1.4) SWZ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) formularz oferty (systemowy). Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu;
2) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, o braku podstaw wykluczenia z postępowania i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu– załącznik nr 1 do SWZ;
3) Wykaz pojazdów Wykonawcy. -załącznik nr 4 do SWZ
4) W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby umocowane lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy;

Po zmianie:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) formularz oferty (systemowy). Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu;
2) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, o braku podstaw wykluczenia z postępowania i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu– załącznik nr 1 do SWZ;
4) W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby umocowane lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy;

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-08-08 08:00

Po zmianie:
2024-08-09 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-08-08 08:15

Po zmianie:
2024-08-09 08:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-09-06

Po zmianie:
2024-09-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.