Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00224262/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
- 2021/BZP 00229826/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych z funkcją mycia pojemników finansowanej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650228435
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemyska nr 15
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 166212560
1.5.8.) Numer faksu: +48 166215297
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkimjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkimjaroslaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.pgkimjaroslaw.pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych z funkcją mycia pojemników finansowanej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cae20c02-2763-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGKiM-DAP 26.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych z funkcją mycia pojemników finansowanej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
1) Typ podwozia: trzyosiowe w konfiguracji osi 6x2 z osią wleczoną
2) Oś wleczona elektrohydraulicznie skrętna
3) Rozstaw osi 3900 – 4000 mm
4) Maksymalna długość skompletowanego pojazdu 9700 mm
5) Dopuszczalna masa całkowita min. 26 000 kg
6) Minimalna nośność techniczna przedniego zawieszenia min. 8000 kg
7) Minimalna nośność techniczna zawieszenia tylnego wózka min. 21 000 kg
8) Minimalna nośność techniczna osi wleczonej min 8000 kg
9) Zawieszenie przednie – resory paraboliczne, tylne – pneumatyczne
10) Silnik o mocy min. 320 KM i max. momencie obrotowym min. 1600 Nm
11) Norma emisji spalin Euro 6
8) Pojemność skrzyni ładunkowej tj. przestrzeń robocza zbierania śmieci min. 18 m3
9) Objętość kosza zasypowego odwłoka min. 2 m3
10) Ładowność administracyjna pojazdu skompletowanego min 9 ton, przy pustych zbiornikach na wodę instalacji myjącej
1) Instalacja umożliwiająca zbieranie i wywóz odpadów oraz mycie pojemników w trakcie jednego cyklu pracy przy użyciu jednego pojazdu i jednej załogi
2) Mycie pojemników pod wysokim ciśnieniem ponad 100 bar przez głowice obrotowe i dysze
3) W pełni automatyczne działanie, możliwość sterowania manualnego instalacją myjącą
4) Zużycie wody 3 - 4 l na kontener
5) Dwa zbiorniki na czystą wodę łącznie min.. 1.900 l zintegrowane w konstrukcji z zabudową do zbierania odpadów
Warunki leasingu operacyjnego
Umowa leasingu operacyjnego może zostać zawarta na standardowym wzorze umowy stosowanej przez Wykonawcę z zastrzeżeniem następujących postanowień:
1) Okres leasingu: 60 miesięcy.
2) Opłata inicjalna – wstępna w wysokości 10% wartości przedmiotu leasingu netto
3) Wartość końcowa wykupu przedmiotu leasingu przez Zamawiającego w wysokości 1% wartości przedmiotu leasingu netto
4) Opłata manipulacyjna – 0%
5) Liczba rat leasingowych: 59
6) Oprocentowanie leasingu będzie zmienne w całym okresie leasingu oparte na stopie procentowej rynku międzybankowego WIBOR 1M.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1144253,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1144253,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1144253,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejski Fundusz Leasingowy S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657
7.3.3) Ulica: Legnicka 48 bud. C-D
7.3.4) Miejscowość: Wroclaw
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa, gwarancja, serwis , szkolenia - EKOCEL Sp. z o.o. Rekowo Górne 84-123
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1144253,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- "000-601-006 Inwestycje drogowe na terenie dróg wewnętrznych - Przebudowa ul. Kruhel Pełkiński na działkach miejskich - III etap"
- Remont zespołu boisk sportowych - zadanie pod nazwą - "ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej nr 10 - Inspektor Nadzoru.
- Remont zespołu boisk sportowych - zadanie pod nazwą - "ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej nr 4 - Inspektor Nadzoru.
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
- Dostawa warzyw do kuchni szpitalnej - powtórka zadania numer 5 i 14
- Modernizacja systemu grzewczego w budynku dawnego kolegium jezuickiego (plac ks. Piotra Skargi 1)
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa zamiatarki ulicznej używanej wraz z leasingiem"
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego przegubowej zamiatarki chodnikowej z opcją wykupu"
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony oraz samochodu osobowego
- "Zakup minikoparki w formie leasingu operacyjnego"
- Leasing operacyjny na dostawę fabrycznie nowego samochodu dostawczego z podwójną kabiną i z skrzynią
- Zakup średniego pojazdu ratowniczego
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.