eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142734982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.co@prezydent.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.co.kprp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d63ec722-02d6-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00248973/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Umowa ramowa na wykonanie robót budowlanych dla wybranych zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach KPRP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301967

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.CO-11/2024

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 22000,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
Część I - region woj. Pomorskiego
- lokalizacja:
• Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, 84-150 Hel.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

4.5.5.) Wartość części: 4107046,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
Część II - region woj. Śląskiego
– lokalizacja:
• Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle – Narodowy Zespół Zabytkowy, 43-460 Wisła;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

4.5.5.) Wartość części: 4119241,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
3) Część III - region woj. Mazowieckiego
- lokalizacja:
• Warszawa ZBK Wiejska (bud. ul. Wiejska 10, ul. Frascati 2, ul. Maszyńskiego 10), 00-902 Warszawa;
• Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, 00-325 Warszawa;
• Rezydencja Belweder, ul. Belwederska 56, 00-594 Warszawa;
• Zespół Rezydencji Belweder Klonowa przy ul. Flory 2 oraz przy ul. Bacciarellego 4, 00-586 Warszawa;
• Archiwum Prezydenta RP wraz z Bazą Transportową i Magazynową przy ul. Augustówka 6, 02-981 Warszawa;
• Rezydencja Prezydenta RP Klarysew, 05-520 Konstancin - Jeziorna;
• Rezydencja Prezydenta RP Promnik, 08-470 Ruda Tarnowska;
• Dworek Prezydenta RP w Ciechocinku – Ośrodek Informacyjno – Edukacyjny, ul. Leśna 1, 87-720 Ciechocinek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

4.5.5.) Wartość części: 13773712,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4634999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4634999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4634999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Infraconnect sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Synergies sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992734777

7.3.3) Ulica: ul. Słonimskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4634999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4650000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4650000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4650000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Infraconnect sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Synergies sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992734777

7.3.3) Ulica: ul. Słonimskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4650000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15900000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15900000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15900000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Infraconnect sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Synergies sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992734777

7.3.3) Ulica: ul. Słonimskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15900000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część I umowa ramowa zawarta z:
1) Twoja Energetyka sp. z o.o. sp. K, ul. Starogardzka 45, 83-010 Straszyn, NIP: 9571098847, na kwotę (w związku z zawarciem umowy ramowej Zamawiający może zawrzeć z Wykonawca umowy wykonawcze na łączoną kwotę) do wysokości 4 107 046,08 zł netto, umowa ramowa zawarta: 01.08.2024 r.
2) MPK Budownictwo sp. z o.o., ul. Falencka 11A, 05-090 Falenty Nowe, NIP: 9591976908, na kwotę (w związku z zawarciem umowy ramowej Zamawiający może zawrzeć z Wykonawca umowy wykonawcze na łączoną kwotę) do wysokości 4 107 046,08 zł netto, umowa ramowa zawarta: 01.08.2024 r.
3) Konsorcjum w składzie: Lider konsorcjum: Infraconnect sp. z o.o., ul. Słonimskiego 1, 50-304 Wrocław, NIP: 8992734777, Partner konsorcjum: Impel Synergies sp. z o.o., ul. Słonimskiego 1, 50-304 Wrocław, NIP: 1132645651, na kwotę (w związku z zawarciem umowy ramowej Zamawiający może zawrzeć z Wykonawca umowy wykonawcze na łączoną kwotę) do wysokości 4 107 046,08 zł netto, umowa ramowa zawarta: 01.08.2024 r.

Część II umowa ramowa zawarta z:
1) MPK Budownictwo sp. z o.o., ul. Falencka 11A, 05-090 Falenty Nowe, NIP: 9591976908, na kwotę (w związku z zawarciem umowy ramowej Zamawiający może zawrzeć z Wykonawca umowy wykonawcze na łączoną kwotę) do wysokości 4 119 241,21 zł netto, umowa ramowa zawarta: 01.08.2024 r.
2) Konsorcjum w składzie: Lider konsorcjum: Infraconnect sp. z o.o., ul. Słonimskiego 1, 50-304 Wrocław, NIP: 8992734777 , Partner konsorcjum: Impel Synergies sp. z o.o., ul. Słonimskiego 1, 50-304 Wrocław, NIP: 1132645651 , na kwotę (w związku z zawarciem umowy ramowej Zamawiający może zawrzeć z Wykonawca umowy wykonawcze na łączoną kwotę) do wysokości 4 119 241,21 zł netto, umowa ramowa zawarta: 01.08.2024 r.

Część III umowa ramowa zawarta z:
1) ADRO s.c. J. Giernatowska A. Giernatowski, ul. Kwiatowa 69, 05-120 Legionowo, NIP: 5361740962, na kwotę (w związku z zawarciem umowy ramowej Zamawiający może zawrzeć z Wykonawca umowy wykonawcze na łączoną kwotę) do wysokości 13 773 712,71 zł netto, umowa ramowa zawarta: 01.08.2024 r.
2) MPK Budownictwo sp. z o.o., ul. Falencka 11A, 05-090 Falenty Nowe, NIP: 9591976908, na kwotę (w związku z zawarciem umowy ramowej Zamawiający może zawrzeć z Wykonawca umowy wykonawcze na łączoną kwotę) do wysokości 13 773 712,71 zł netto, umowa ramowa zawarta: 01.08.2024 r.
3) Konsorcjum w składzie: Lider konsorcjum: Infraconnect sp. z o.o., ul. Słonimskiego 1, 50-304 Wrocław, NIP: 8992734777, Partner konsorcjum: Impel Synergies sp. z o.o., ul. Słonimskiego 1, 50-304 Wrocław, NIP: 1132645651; na kwotę (w związku z zawarciem umowy ramowej Zamawiający może zawrzeć z Wykonawca umowy wykonawcze na łączoną kwotę) do wysokości 13 773 712,71 zł netto, umowa ramowa zawarta: 01.08.2024 r.
4) Mat-Bud Sebastian Matuszak, ul. Orla 13, 63-720 Koźmin Wielkopolski, NIP: 6211661463, na kwotę (w związku z zawarciem umowy ramowej Zamawiający może zawrzeć z Wykonawca umowy wykonawcze na łączoną kwotę) do wysokości 13 773 712,71 zł netto, umowa ramowa zawarta: 01.08.2024 r.
5) KLIM-SPAW sp. z o.o., ul. Powsińska 48, 02-903 Warszawa, NIP: 5213318898, na kwotę (w związku z zawarciem umowy ramowej Zamawiający może zawrzeć z Wykonawca umowy wykonawcze na łączoną kwotę) do wysokości 13 773 712,71 zł netto, umowa ramowa zawarta: 01.08.2024 r.
6) A-Projekt sp. z o.o., ul. Sarmacka 5G, 02-972 Warszawa, NIP: 9512353775, na kwotę (w związku z zawarciem umowy ramowej Zamawiający może zawrzeć z Wykonawca umowy wykonawcze na łączoną kwotę) do wysokości 13 773 712,71 zł netto, umowa ramowa zawarta: 01.08.2024 r.
7) 022 Investments sp. z o.o., ul. Modlińska 164, 03-170 Warszawa, NIP: 5242911802, na kwotę (w związku z zawarciem umowy ramowej Zamawiający może zawrzeć z Wykonawca umowy wykonawcze na łączoną kwotę) do wysokości 13 773 712,71 zł netto, umowa ramowa zawarta: 01.08.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.