Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00427396/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W WIERUSZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730973217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Wieruszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 627836062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdwieruszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdwieruszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip-pzd.powiat-wieruszowski.pl/bipkod/308576601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogi powiatowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup koparki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-519b596e-5d22-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037526/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup koparki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427396/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZD.ZP.3211/6/2022/UL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 189966,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia zakup oraz dostawa do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Wieruszowie w miejscowości Polesie, woj. łódzkie używanej koparki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
1) Wymagane parametry koparki:
1. Rok produkcji: min. 2009,
2. Moc silnika: min. 80 kW,
3. Motogodziny: max. 12.000,0 (motogodziny stanowią kryterium oceny ofert),
4. Rodzaj paliwa: diesel,
5. Waga: od 12,5 – 15,0 ton,
6. Szerokość: max 2,60 m,
7. Podwozie: kołowe, napęd 4x4, 4 koła skrętne,
8. Ramię: 3 razy łamane, skrętne na boki,
9. Zasiąg ramienia: min. 8,0 m,
10. Głębokość kopania: min. 4,5 m,
11. Promień zachodzenia tyłu nadwozia: max. 1,60 m,
12. Prędkość max: min. 25,0 km/h,
2) Wymagane minimalne wyposażenie:
1. łyżka do kopania 50 cm (plus lub minus 10 cm),
2. łyżka do kopania 80 cm (plus lub minus 10 cm)
3. łyżka załadunkowa (otwierana hydraulicznie),
4. szybkozłącze,
5. dodatkowa linia hydrauliczna,
6. ogrzewanie,
7. lemiesz (pług),
8. automatyczna stabilizacja osi,
9. pełen obrót kabiny,
10. sterowanie joystick,
11. centralne smarowanie,
12. skrętne obie osie,
3. Dodatkowe (fakultatywne) wyposażenie:
1. klimatyzacja (klimatyzacja stanowi kryterium oceny),
2. widły (widły stanowią kryterium oceny ofert),
3. łyżka skarpowa (łyżka skarpowa stanowi kryterium oceny ofert),
4) Spełnianie poniższych wymagań:
Koparka musi:
1. być sprawna w 100%,
2. posiadać w pełni sprawne oświetlenie,
3. być bez wycieków płynów eksploatacyjnych,
4. być bez luzów w układzie zawieszenia, kierowniczym,
5. posiadać w pełni sprawne wszystkie mechanizmy,
6. posiadać w pełni sprawny układ hamulcowy,
7. posiadać szczelne wszystkie układy, m.in. wydechowy, paliwowy, pneumatyczny, hydrauliczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Każda z ofert została złożona w sposób nieprawidłowy, tj. bez wymaganych podpisów elektronicznych. W ocenie Zamawiającego zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 226 ust. 1 pkt 3 i pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, skutkujące odrzuceniem przedmiotowych ofert. Z uwagi na to, że są to jedyne oferty złożone w prowadzonym postępowaniu, to ich odrzucenie skutkuje unieważnieniem postępowania.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.