Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00434993/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biur Powiatowych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARiMR Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Podlaski Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48862156311
1.5.8.) Numer faksu: +48862164513
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podlaski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wspieranie rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w roli akredytowanej agencji płatniczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biur Powiatowych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bf51f63-60f2-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434993/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR10.2619.5.2022.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej orazświadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Hajnówce, ul.
Piłsudskiego 10, 17-200 Hajnówka,
2. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy Prawo energetyczne z 10 kwietnia 1997 r.
(t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) polegającą na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi
przesyłania/dystrybucji energii elektrycznej, realizowanej na podstawie umowy kompleksowej przez okres 24 miesięcy tj: od
01.01.2023 r. 31.12.2024 r.
3. Lokal Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Hajnówce zasilany jest w energię
elektryczną przy użycia przyłącza elektro-energetycznego opomiarowanego licznikiem energii czynnej nr 56431104.
4.
Dane przyłączonego obiektu Biuro Powiatowe
Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Hajnówce
ul. Józefa Piłsudskiego 10, 17-200 Hajnówka
Przeznaczenie obiektu Lokale niemieszkalne
Grupa przyłączeniowa V
Napięcie zasilania 0,4 kV
Moc przyłączeniowa/moc umowna 25 KW/25 Kw
Prognozowane zużycie energii elektrycznej miesięczne/roczne 1.450/17.400
Nr PPE (Punktu Poboru Energii) PL_ZEBB_2005018144_08
Napięcie pomiaru 0,4 kV
Właściciel układu pomiarowego PGE Dystrybucja S.A.
Wartość zabezpieczenia przedlicznikowego 40A
Grupa taryfowa C11
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 105270 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej orazświadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Suwałkach,
ul. Sportowa 22, 16-400 Suwałki.
2. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy Prawo energetyczne z 10 kwietnia 1997 r.
(t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) polegającą na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi
przesyłania/dystrybucji energii elektrycznej, realizowanej na podstawie umowy kompleksowej przez okres 24 miesięcy tj: od
01.01.2023 r. 31.12.2024 r.
3. Lokal Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Suwałkach zasilany jest w energię
elektryczną przy użycia przyłącza elektro-energetycznego opomiarowanego licznikiem energii czynnej nr 72413922.
Dane przyłączonego obiektu Biuro Powiatowe
Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Suwałkach
ul. Sportowa 22, 16-400 Suwałki
Przeznaczenie obiektu Lokale niemieszkalne
Grupa przyłączeniowa V
Napięcie zasilania 0,4 kV
Moc przyłączeniowa/moc umowna 31 KW/31 Kw
Prognozowane zużycie energii elektrycznej miesięczne/roczne 1.920/23.040
Nr PPE (Punktu Poboru Energii) PL_ZEBB_2063039060_09
Napięcie pomiaru 0,4 kV
Właściciel układu pomiarowego PGE Dystrybucja S.A.
Wartość zabezpieczenia przedlicznikowego 50A
Grupa taryfowa C11
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 139392 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części III jest dostawa energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej orazświadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Wysokiem
Mazowieckiem, ul. Ludowa 7, 18-200 Wysokie Mazowieckie.
2. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy Prawo energetyczne z 10 kwietnia 1997 r.
(t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) polegającą na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi
przesyłania/dystrybucji energii elektrycznej, realizowanej na podstawie umowy kompleksowej przez okres 24 miesięcy tj: od 01.01.2023 r. 31.12.2024 r.
3. Lokal Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Wysokiem Mazowieckiem zasilany jest w
energię elektryczną przy użycia przyłącza elektro-energetycznego opomiarowanego licznikiem energii czynnej nr 9356187.
Dane przyłączonego obiektu Biuro Powiatowe
Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
w Wysokiem Mazowieckiem
ul. Ludowa 7, 18-200 Wysokie Mazowieckie
Przeznaczenie obiektu Lokale niemieszkalne
Grupa przyłączeniowa V
Napięcie zasilania 0,4 kV
Moc przyłączeniowa/moc umowna 40 KW/40 Kw
Prognozowane zużycie energii elektrycznej miesięczne/roczne 2.604/31.248
Nr PPE (Punktu Poboru Energii) PL_ZEBB_2013031071_09
Napięcie pomiaru 0,4 kV
Właściciel układu pomiarowego PGE Dystrybucja S.A.
Wartość zabezpieczenia przedlicznikowego 63A
Grupa taryfowa C11
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 189050,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - instalacyjnych adaptacji pomieszczeń dla potrzeb pracowni angiografii hybrydowej - projekt nr PLUA.02.01-IP.01-0023/23
- Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC w ilości szacunkowej 70 Mg
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Łomża
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo-garażowo-warsztatowym oraz PSZOK na działce nr 156 obręb Janowo
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa ortez i produktów ortopedycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAOPATRZENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W NISKU W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- Zakup energii elektrycznej
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie w 2026 roku
- Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Izba Dziecka w Łodzi, ul. Skrzywana 14.
- taśmy transportowe.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.