Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00390893/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji wyjazdów w ramach zajęć prowadzonych poza Ośrodkiem Wychowania Przedszkolnego dla uczestników projektu pn.,, Nowe perspektywy dla edukacji przedszkolnej w Gminie Raków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 1
1.5.2.) Miejscowość: Raków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-035
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d053390-37aa-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji wyjazdów w ramach zajęć prowadzonych poza Ośrodkiem Wychowania Przedszkolnego dla uczestników projektu pn.,, Nowe perspektywy dla edukacji przedszkolnej w Gminie Raków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d053390-37aa-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RFB.3034.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Organizacja wyjazdów w ramach zajęć poza Ośrodkiem Wychowania Przedszkolnego dla dzieci w wieku przedszkolnym z Przedszkola Gminnego w RakowieWykonawca zorganizuje i zapewni obsługę logistyczną 20 wyjazdów w ramach zajęć dla podopiecznych Przedszkola Gminnego w Rakowie Usługa będzie polegała na zapewnieniu transportu, kierowcy oraz biletów wstępu do poszczególnych miejsc organizowanych wycieczek, jeżeli bilety są wymagane.
W ramach realizacji zadania, Wykonawca wykona usługę polegająca na organizacji następujących wyjazdów:
5 wyjazdów do ZOO Leśne Zacisze
W ramach wyjazdów Wykonawca zapewni dla każdego z uczestników projektu: bilet wstępu oraz przejazd autokarem z miejsca zbiórki (lokalizacja: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rakowie , ul. Łagowska 25; 26-035 Raków) do miejsca docelowego oraz w drogę powrotną do miejsca zbiórki.
5 wyjazdów do Teatru ,,Kubuś”w Kielcach
W ramach wyjazdów Wykonawca zapewni dla każdego z uczestników projektu: bilet wstępu do teatru ,, Kubuś” na terenie Kielc oraz przejazd autokarem z miejsca zbiórki (lokalizacja: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rakowie , ul. Łagowska 25; 26-035 Raków) do miejsca docelowego oraz w drogę powrotną do miejsca zbiórki.
5 wyjazdów do Straży Pożarnej w Kielcach
W ramach wyjazdów Wykonawca zapewni dla każdego z uczestników projektu: bilet wstępu (o ile taki będzie wymagany) oraz przejazd autokarem z miejsca zbiórki (lokalizacja: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rakowie , ul. Łagowska 25; 26-035 Raków) do miejsca docelowego oraz w drogę powrotną do miejsca zbiórki.
5 wyjazdów do Nadleśnictwa Łagów
W ramach wyjazdów Wykonawca zapewni dla każdego z uczestników projektu: bilet wstępu (o ile taki będzie wymagany) oraz przejazd autokarem z miejsca zbiórki (lokalizacja: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rakowie , ul. Łagowska 25; 26-035 Raków) do miejsca docelowego oraz w drogę powrotną do miejsca zbiórki.
Wykonawca zobowiązany jest w okresie realizacji niniejszej Części 1 postępowania do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu realizowanych wyjazdów w danym roku, w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy w roku 2024 oraz w terminie do dnia 30 stycznia 2025 roku w roku 2025.
a) Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zapewni:
transport z miejsca zbiórki do celu wycieczki, w trakcie realizowanej wycieczki i z powrotem do miejsca zbiórki, przy czym przewóz powinien zostać zrealizowany sprawnym technicznie pojazdem, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022 ze zm.), z ważną polisą OC, przeznaczony do przewozu osób, wyposażony w klimatyzację,
kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami,
rezerwację i zakup biletów wstępu do odwiedzanych miejsc, obiektów lub atrakcji
ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w zakresie każdego z wyjazdów,
poniesienie innych, niewymienionych powyżej kosztów, pozostających w bezpośrednim związku z realizacją przedmiotu umowy.
- miejscem zbiórki będzie Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rakowie, ul. Łagowska 25; 26-035 Raków
Wycieczki obejmujące niniejszą część będą odbywać się nie częściej niż jedna na tydzień (tj. w dniach od poniedziałku do piątku).
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.5.) Wartość części: 44300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Organizacja wyjazdów w ramach zajęć poza Ośrodkiem Wychowania Przedszkolnego dla dzieci w wieku przedszkolnym z Oddziału Przedszkolnego w Szumsku)Wykonawca zorganizuje i zapewni obsługę logistyczną 17 wyjazdów w ramach zajęć dla podopiecznych Oddziału Przedszkolnego Gminnego w Szumsku. Usługa będzie polegała na zapewnieniu transportu, kierowcy oraz biletów wstępu do poszczególnych miejsc organizowanych wycieczek, jeżeli bilety są wymagane.
Zamawiający we własnym zakresie zapewni opiekę wymaganą obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, nad uczestnikami projektu w drodze na wyjazd, podczas pobytu w wybranym miejscu wycieczki oraz w drodze powrotnej z wyjazdu.
W ramach realizacji zadania, Wykonawca wykona usługę polegająca na organizacji następujących wyjazdów:
4 wyjazdy do Kina ,,Helios” w Kielcach
W ramach wyjazdów Wykonawca zapewni dla każdego z uczestników projektu: bilet wstępu oraz przejazd autokarem z miejsca zbiórki (lokalizacja: Szkoła Podstawowa w Szumsku, Szumsko 42B; 26-035 Raków) do miejsca docelowego oraz w drogę powrotną do miejsca zbiórki.
4 wyjazdy do teatru ,,Kubuś”w Kielcach
W ramach wyjazdów Wykonawca zapewni dla każdego z uczestników projektu: bilet wstępu do teatru ,, Kubuś” na terenie Kielc oraz przejazd autokarem z miejsca zbiórki (lokalizacja: Szkoła Podstawowa w Szumsku, Szumsko 42B; 26-035 Raków) do miejsca docelowego oraz w drogę powrotną do miejsca zbiórki.
4 wyjazdy na Basen w Staszowie
W ramach wyjazdów Wykonawca zapewni dla każdego z uczestników projektu: bilet wstępu (o ile taki będzie wymagany) oraz przejazd autokarem z miejsca zbiórki (lokalizacja: Szkoła Podstawowa w Szumsku, Szumsko 42B; 26-035 Raków) do miejsca docelowego oraz w drogę powrotną do miejsca zbiórki.
1 wyjazd do Filharmonii w Kielcach
W ramach wyjazdów Wykonawca zapewni dla każdego z uczestników projektu: bilet wstępu (o ile taki będzie wymagany) oraz przejazd autokarem z miejsca zbiórki (lokalizacja: Podstawowa w Szumsku, Szumsko 42B; 26-035 Raków) do miejsca docelowego oraz w drogę powrotną do miejsca zbiórki.
4 wyjazdy na Pasiekę
W ramach wyjazdów Wykonawca zapewni dla każdego z uczestników projektu: bilet wstępu (o ile taki będzie wymagany) oraz przejazd autokarem z miejsca zbiórki (lokalizacja: Szkoła Podstawowa w Szumsku, Szumsko 42B; 26-035 Raków) do miejsca docelowego oraz w drogę powrotną do miejsca zbiórki.
Wykonawca zobowiązany jest w okresie realizacji niniejszej Części 2 postępowania do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu realizowanych wyjazdów w danym roku, w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy w roku 2024 oraz w terminie do dnia 30 stycznia 2025 roku w roku 2025.
a) Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zapewni:
transport z miejsca zbiórki do celu wycieczki, w trakcie realizowanej wycieczki i z powrotem do miejsca zbiórki, przy czym przewóz powinien zostać zrealizowany sprawnym technicznie pojazdem, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022 ze zm.), z ważną polisą OC, przeznaczony do przewozu osób, wyposażony w klimatyzację,
kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami,
rezerwację i zakup biletów wstępu do odwiedzanych miejsc, obiektów lub atrakcji
ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w zakresie każdego z wyjazdów,
poniesienie innych, niewymienionych powyżej kosztów, pozostających w bezpośrednim związku z realizacją przedmiotu umowy.
- miejscem zbiórki będzie: Szkoła Podstawowa w Szumsku, Szumsko 42B; 26-035 Raków
Wycieczki obejmujące niniejszą część będą odbywać się nie częściej niż jedna na tydzień (tj. w dniach od poniedziałku do piątku).
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.5.) Wartość części: 21372,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Turystyczne Tu i Tam Paweł Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388291258
7.3.3) Ulica: Ul. Czarnieckiego 13/11
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Turystyczne Tu i Tam Paweł Nowakowski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Turystyczne Tu i Tam Paweł Nowakowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38528,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Turystyczne Tu i Tam Paweł Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388291258
7.3.3) Ulica: Ul. Czarnieckiego 13/11
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Turystyczne Tu i Tam Paweł Nowakowski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Turystyczne Tu i Tam Paweł Nowakowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI RAKÓW
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Raków w 2025 roku
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
więcej: przetargi RAKÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.