Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00372102/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt plaży w Salnie wraz z infrastrukturą drogową. Projekt plaży w Salnie – fundusz sołecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koronowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.tobolewska@um.koronowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt plaży w Salnie wraz z infrastrukturą drogową. Projekt plaży w Salnie – fundusz sołecki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c1fb792-40a5-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024434/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Projekt plaży w Salnie wraz z infrastrukturą drogową. Projekt plaży w Salnie – fundusz sołecki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372102/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.41.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie I – projekt pomostu pływającego na działce nr 5 obręb Salno, gmina Koronowo, obejmuje:• Utworzenie modelu 3D oraz wizualizacji;
• Plantowanie terenu oraz ewentualne uzupełnienie piasku w miejscach mocowania pomostu;
• Pogłębienie kąpieliska;
• Karczowanie trzciny oraz brzegu po prawej i lewej stronie (do działki nr 7/3);
• Sporządzenie aktualnej mapy do celów projektowych lub odbitki mapy zasadniczej obejmującej swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia wg lokalnych wymagań;
• Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy lub celu publicznego;
• Sporządzenie opinii geotechnicznej;
• Opracowanie dokumentacji projektowej branży architektoniczno – budowlanej;
• Uzyskanie stosownych pozwoleń (zgłoszenie, pozwolenie na budowę) w tym pozwolenia wodnoprawnego;
• We wskazanej lokalizacji należy zaprojektować i wykonać pomost rekreacyjny w kształcie litery T. W/w obiekt ma spełniać funkcję spacerową, wypoczynkową, widokową oraz kąpielową;
• Wymiary pomostu w części równoległej do linii brzegowej – 10,00 m x 4,80 m (pływający);
• Wymiary pomostu w części prostopadłej do linii brzegowej – 20,00 m x 3,00 m (pływający) + trap zawiasowy 5,0 m x 2,0 m;
• Całkowita długość pomostu – 35,00 m (łącznie z trapem);
• Szerokość pomostu – 3,00 m i 4,80 m;
• Sugerowany materiał z którego należy zaprojektować wykonanie pokładu pomostu to deska kompozytowa pełna w kolorze brązowym;
• Sugerowany materiał z którego należy zaprojektować wykonanie ramy nośnej pomostu to kształtowniki stalowe;
• Sugerowany materiał z którego należy zaprojektować wykonanie podłużnic do montażu podkładu to legary z WPC lub profili aluminiowych. Przekroje i rozstaw dostosować do wymagań producenta desek będących pokryciem pokładu pomostów;
• Kotwienie pomostu do dna łańcuchami do martwych kotwic betonowych ułożonych na dnie;
• Barierki;
• Do wykonania pomostu pływającego Zamawiający dopuszcza tylko rozwiązania systemowe. Projekt należy dostosować wykonawczo do rozwiązań i zaleceń producenta wybranego systemu pomostów pływających. Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie może dokonać zmian podstawowych wymagań dotyczących danych charakterystycznych materiałów oraz sposobu ich wykończenia;
• Zamawiający nie dysponuje aktualną mapą głębokości wody w zbiorniku.
Dla w/w działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 48900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie II – projekt zagospodarowania plaży (działki nr 6 i 7/3 obręb Salno, gmina Koronowo), obejmuje:• Wstępny projekt zagospodarowania terenu;
• Dobór elementów małej architektury;
• Koncepcję nawierzchni;
• Koncepcję zieleni;
• Utworzenie modelu 3D, wizualizację;
• Posadowienie 7 szt. ławek miejskich w obrębie plaży oraz ścieżki;
• Usytuowanie 15 szt. koszy ulicznych o poj. 60l w obrębie plaży oraz ścieżki;
• Posadowienie dwóch stojaków na rowery (każdy na 6 sztuk);
• Stacje ładowania/naprawy dla rowerów (do rozważenia lokalizacja w obrębie plaży);
• Posadowienie paleniska do ogniska oraz dwóch wiat o powierzchni do 35 m2 wraz ze stołami i ławkami;
• Urządzenie dwóch niezależnych zejść na plażę (w tym jedno dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością);
• Nawierzchnię trawiastą (przy samym kąpielisku piasek);
• Oczyszczenie terenu (w tym samosiejek drzew na skarpie);
• Tablicę regulaminową;
• Tablicę „Teren niestrzeżony”;
• Zagospodarowanie ścieżki (wysypanie kamyszkiem oraz oczyszczenie terenu) wraz z ławkami i koszami (w kierunku do działki nr 2).
Dla przedmiotowych działek nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie III – projekt przebudowy drogi wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi (działka nr 30, część działki nr 2, część działki nr 208 obręb Salno, gmina Koronowo), obejmuje:• Przebudowę drogi gminnej wewnętrznej działki ewid. nr 30, 2, 208 w miejscowości Salno, gmina Koronowo wraz z utwardzeniem terenu w sześciu uzgodnionych lokalizacjach oraz oświetleniem;
• Odcinek o długości ok. 800 mb;
• Szerokość drogi dostosowana maksymalnie do szerokości pasa drogowego;
• Wszystkie zjazdy na drogi wewnętrzne oraz na przyległe działki;
• Utwardzenie terenu w sześciu wskazanych lokalizacjach (z przeznaczeniem na postój);
• Przyłącze prądu w miejscu postoju umożliwiające podłączenie się przez użytkowników – np. food truck;
• Uzgodnienie zjazdów na drogi gminne z odpowiednimi organami;
• Uzgodnienie zjazdu na drogę wojewódzką (DW243) z odpowiednimi organami;
• W drodze znajduje się sieć wodociągowa oraz energii elektrycznej;
• Odwodnienie nawierzchni drogi, wykonanie kanalizacji deszczowej (sposób rozwiązania odwodnienia drogi należy ustalić na etapie projektu);
• Przepust drogowy w ciągu drogi;
• Zaprojektowana w technologii zaproponowanej przez projektanta. Po uzyskaniu akceptacji rozwiązań na etapie projektu koncepcyjnego propozycja rozwiązania powinna posiadać uzasadnienie ekonomiczne.
Dla przedmiotowych działek nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMOST ISO 2011 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4970090891
7.3.3) Ulica: Sportowa 3
7.3.4) Miejscowość: Sława
7.3.5) Kod pocztowy: 67-410
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PALIGA DESIGN Robert Paliga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670664534
7.3.3) Ulica: Al. Wolności 1
7.3.4) Miejscowość: Koronowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-010
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12 października 2022 roku godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania dla zadania 3 na ww. podstawie prawnej.
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
- Budowa placu zabaw wraz ze strefą fitness na Osiedlu Tuszyny w Koronowie
- Budowa placu zabaw w m. Wtelno
- Budowa placu zabaw w miejscowości Sitowiec
- Wykonanie strefy rekreacji na ul. Spacerowej w Koronowie
- Dostawa artykułów spożywczych
- Renowacja budynku przy ul. Kościuszki 23 w Koronowie
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- "Budowa hybrydowych hydrofitowych oczyszczalni ścieków w osadach służbowych PPN"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.