eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OzorkówStworzenie lepszych warunków do uprawiania sportu w Ozorkowie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Stworzenie lepszych warunków do uprawiania sportu w Ozorkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wigury 1

1.5.2.) Miejscowość: Ozorków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d673b38b-296f-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stworzenie lepszych warunków do uprawiania sportu w Ozorkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d673b38b-296f-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033213/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Stworzenie lepszych warunków do uprawiania sportu w Ozorkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365948

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WE.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4796747,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania inwestycyjnego pn.: „Stworzenie lepszych warunków do uprawiania sportu w Ozorkowie” w ramach którego należy przebudować boisko sportowe przy ul. Łęczyckiej 1 w Ozorkowie, wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgód, pozwoleń, decyzji, jak i wszelkich prac budowlanych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
1) W ramach zadania Nr 1 „zaprojektuj” – należy opracować dokumentację budowlaną (projekt budowlany i techniczny), zwaną również „dokumentacją techniczną” lub „dokumentacją projektową” i uzyskać w imieniu Zamawiającego wymagane decyzje, tzn. pozwolenie na budowę (jeśli wymagane) lub zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, decyzję środowiskową i pozwolenie wodno-prawne (jeśli będą wymagane) zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz inne niezbędne decyzje w toku realizacji.
Wartość zadania nr 1 (każdej z części) nie może przekraczać 3% wartości danej części zamówienia, dla której oferta jest złożona.
Przedmiot zamówienia obejmuje: „zaprojektuj i wybuduj” tj.: w szczególności:
- zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego boiska do piłki nożnej, obejmujących m. in.: wykonanie instalacji systemu odwodnienia płyty boiska, wykonanie instalacji automatycznego nawadniania płyty boiska, wykonanie studni głębinowej do podlewania boiska, wykonanie instalacji okablowania pod przyszłe oświetlenia boiska, wykonanie warstw nowej płyty boiska z nawierzchnią trawiastą (trawa z rolki), montaż na dwóch krótszych bokach boiska piłkochwytów, montaż wyposażenia stałego boiska (bramki), montaż 2 zadaszonych wiat dla zawodników, wykonanie ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej, montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery).
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanego Projektu budowlanego.
Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego, a przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na rzecz Zamawiającego decyzje administracyjne umożliwiające rozpoczęcie i realizację robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 2695934,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania inwestycyjnego pn.: „Stworzenie lepszych warunków do uprawiania sportu w Ozorkowie” w ramach którego należy zmodernizować boisko przy Szkole Podstawowej nr 2 w Ozorkowie (przy ul. Lotniczej 1) oraz kort tenisowy przy Hali Sportowej CSIR „Wodnik” przy ul. Traugutta 2 w Ozorkowie, wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgód, pozwoleń, decyzji, jak i wszelkich prac budowlanych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
1) W ramach zadania Nr 1 „zaprojektuj” – należy opracować dokumentację budowlaną (projekt budowlany i techniczny), zwaną również „dokumentacją techniczną” lub „dokumentacją projektową” i uzyskać w imieniu Zamawiającego wymagane decyzje, tzn. pozwolenie na budowę (jeśli wymagane) lub zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, decyzję środowiskową i pozwolenie wodno-prawne (jeśli będą wymagane) zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz inne niezbędne decyzje w toku realizacji.
Wartość zadania nr 1 (każdej z części) nie może przekraczać 3% wartości danej części zamówienia, dla której oferta jest złożona.
Przedmiot zamówienia obejmuje: „zaprojektuj i wybuduj” tj.: w szczególności:
- zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego boiska o nawierzchni asfaltowej, obejmujących m. in.: przygotowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej (frezowanie, uzupełnienie ubytków), wykonanie podbudowy na poszerzeniach boiska, wykonanie warstw nowej płyty boiska z nawierzchnią poliuretanową, wytyczenie linii projektowanych boisk, montaż piłkochwytów, montaż wyposażenia stałego boisk, wykonanie ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej, montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery).
- zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego kortu tenisowego o nawierzchni asfaltowej, obejmujących m. in.: rozbiórkę istniejącej nawierzchni z podbudową, demontaż istniejących piłkochwytów, wykonanie nowej podbudowy pod płytę kortu, wykonanie warstw nowej płyty kortu z nawierzchnią z trawy syntetycznej, wytyczenie linii projektowanych kortu, montaż piłkochwytów, montaż wyposażenia stałego kortu, montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery).
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanego Projektu budowlanego.
Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego, a przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na rzecz Zamawiającego decyzje administracyjne umożliwiające rozpoczęcie i realizację robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 806829,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania inwestycyjnego pn.: „Stworzenie lepszych warunków do uprawiania sportu w Ozorkowie” w ramach którego należy wybudować drogę pieszo – rowerową na odcinku od ul. Starzyńskiego w Ozorkowie do zalewu Starówka wraz infrastrukturą towarzyszącą, w tym zakupem i montażem kontenera socjalnego na terenie plaży, wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgód, pozwoleń, decyzji, jak i wszelkich prac budowlanych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
1) W ramach zadania Nr 1 „zaprojektuj” – należy opracować dokumentację budowlaną (projekt budowlany i techniczny), zwaną również „dokumentacją techniczną” lub „dokumentacją projektową” i uzyskać w imieniu Zamawiającego wymagane decyzje, tzn. pozwolenie na budowę (jeśli wymagane) lub zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, decyzję środowiskową i pozwolenie wodno-prawne (jeśli będą wymagane) zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz inne niezbędne decyzje w toku realizacji.
Wartość zadania nr 1 (każdej z części) nie może przekraczać 3% wartości danej części zamówienia, dla której oferta jest złożona.
Przedmiot zamówienia obejmuje: „zaprojektuj i wybuduj” tj.: w szczególności:
- zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi pieszo – rowerowej na odcinku od ul. Starzyńskiego w Ozorkowie do zalewu Starówka wraz infrastrukturą towarzyszącą, w tym zakupem i montażem kontenera socjalnego na terenie plaży. Prace obejmują m. in.: oczyszczenie terenu inwestycji z zakrzaczenia, wycinkę drzew kolidujących z projektowaną drogą pieszo - rowerową wraz z ich wywozem, demontaż istniejącej infrastruktury tramwajowej, korytowanie wraz z wywozem powstałego materiału, wykonanie podbudowy drogi pieszo-rowerowej, profilowanie podłoża, regulację wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej, zabezpieczenie rurami osłonowymi infrastruktury podziemnej, wykonanie obrzeży betonowych jako zakończenie drogi pieszo-rowerowej, wykonanie nawierzchni: z kostki betonowej gr. 8 cm, z kompozytów (na moście tramwajowym); z kruszywa mineralnego, wyrównanie terenu zielonego poprzez nawiezienie czarnoziemu i obsianie trawą, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, montaż elementów małej architektury.

W przypadku konieczności wykonania drogi pieszo – rowerowej na gruntach nienależących do Gminy Miasto Ozorków, należy przewidzieć uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRiD).

- zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na montażu kontenera socjalnego na terenie plaży przy zalewie miejskim, obejmujących m. in.: montaż kontenera socjalnego wraz z przygotowaniem terenu pod kontener, wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, energetycznego od istniejącej infrastruktury technicznej (wodociąg, sieć kanalizacji sanitarnej) do kontenera socjalnego, w przypadku konieczności wycinkę drzew kolidujących z projektowaną trasą przyłączy, profilowanie podłoża pod miejsce ustawienia kontenera, regulację wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej, zabezpieczenie rurami osłonowymi infrastruktury podziemnej.
W ramach zadania należy zaprojektować i wykonać roboty budowlane polegające na montażu monitoringu na terenie plaży przy zalewie miejskim, obejmujące m. in.: podłączenie kamer wraz z okablowaniem, prace ziemne, prace napowietrzne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.5.) Wartość części: 1293983,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2721498,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3227000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2721498,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chojnaccy Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943155140

7.3.3) Ulica: Małopanewska 22

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-212

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2721498,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 853375,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1404660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 853375,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nakal Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7972062185

7.3.3) Ulica: Wczasowa 8

7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto nad Pilicą

7.3.5) Kod pocztowy: 26-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 853375,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2147000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2367750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2147000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Blanko Damian Tyburski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321778735

7.3.3) Ulica: Łęczycka 15

7.3.4) Miejscowość: Ozorków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Firma Projektowo - Wykonawcza MAG - BUD Piotr Grzyb - kostka brukowa (około 15% zamówienia)


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2147000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.