eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaliska"Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w Kaliskach"



Og³oszenie z dnia 2024-08-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w Kaliskach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190576379

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: D³uga 53

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kaliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585889224

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkola.kaliska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zspkaliska83.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w Kaliskach”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5a1c6ea6-7a7b-4192-bc61-fd249dacb3fc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00446399

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00446174/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 „Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w Kaliskach”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a1c6ea6-7a7b-4192-bc61-fd249dacb3fc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Osob± uprawnion± do kontaktu z Wykonawcami jest Marlena Narloch.
2.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym aWykonawcami odbywa siê bêdzie drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy zamówieñ publicznych e-zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ , 3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl (po wyszukaniu odpowiedniego postêpowania) poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Z uwagi na ogr.ilo¶æ znaków pe³en opis znajduje siê w SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a
do systemu.
2. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca,
w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. Poprzez orygina³ nale¿y rozumieæ dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê /osoby upowa¿nion± / upowa¿nione. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê / osoby upowa¿nion± / upowa¿nione.
3. Oferta powinna byæ:
a) sporz±dzona na podstawie za³±czników niniejszej SWZ w jêzyku polskim,
b) z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl,
c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê / osoby upowa¿nion± / upowa¿nione.
4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ „Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady
w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 – od 1 lipca 2016 roku”.
5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny, Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików, tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 PZP, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Je¿eli Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, za³±czaj±c stosowne wyja¶nienia, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Na platformie w formularzu sk³adania oferty znajduje siê miejsce wyznaczone do do³±czenia czê¶ci oferty stanowi±cej tajemnicê przedsiêbiorstwa.
7. Wykonawca, za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê.
8. Ka¿dy z Wykonawców mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Z³o¿enie wiêkszej liczby ofert lub oferty zawieraj±cej propozycje wariantowe podlegaæ bêdzie odrzuceniu.
9. Ceny oferty musz± zawieraæ wszystkie koszty, jakie musi ponie¶æ Wykonawca,
aby zrealizowaæ zamówienie z najwy¿sz± staranno¶ci± oraz ewentualne rabaty.
10. Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane przez Wykonawcê powinny byæ w jêzyku polskim, chyba ¿e w SWZ dopuszczono inaczej. W przypadku za³±czenia dokumentów sporz±dzonych w innym jêzyku ni¿ dopuszczony, Wykonawca zobowi±zany
jest za³±czyæ t³umaczenie na jêzyk polski.
11. Zgodnie z definicj± dokumentu elektronicznego z art. 3 ust. 2 Ustawy
o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem orygina³u dokumentu, z wyj±tkiem kopii po¶wiadczonych odpowiednio przez innego Wykonawcê ubiegaj±cego siê wspólnie
z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez podwykonawcê.
Z uwagi na ogr.ilo¶æ znaków pe³en opis znajduje siê w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz.
U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespó³ Szkó³ Publicznych
w Kaliskach
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê
kontaktowaæ pod adresem e-mail: odo@szkola.kaliska.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawyPZP.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP. przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy
PZP., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie
administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan
zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub
daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian±
wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na
niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez
administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz.
U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespó³ Szkó³ Publicznych
w Kaliskach
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê
kontaktowaæ pod adresem e-mail: odo@szkola.kaliska.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawyPZP.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP. przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy
PZP., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie
administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan
zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub
daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian±
wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na
niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez
administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w Kaliskach.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego o nastêpuj±cych parametrach:
a) warto¶æ opa³owa w stanie roboczym nie ni¿sza ni¿ 17MJ/kg,
b) wilgotno¶æ ca³kowita nie wiêksza ni¿ 10 %,
c) zawarto¶æ popio³u w stanie roboczym nie wiêksza ni¿ 0,5 %,
d) zawarto¶æ siarki w stanie roboczym nie wiêksza ni¿ 0,03 %,
e) d³ugo¶æ granulatu od 5 mm do 45 mm,
f) ¶rednica pelletu od 6 mm do 8 mm.(zalecane 6mm)
g) klasa paliwa: paliwo biogeniczne C1
3. Dostawy pelletu odbywaæ siê bêd±:
dla kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w Kaliskach – sukcesywnie przez okres 6 miesiêcy (od listopada 2024r. do kwietnia 2025r.. Przewidywana ilo¶æ pelletu w ww. okresie wynosi 120 ton;
4. Ilo¶æ zamawianego pelletu mo¿e ulec zmianie o +/- 30 %, w zale¿no¶ci od faktycznych potrzeb wynikaj±cych z warunków atmosferycznych.
5. Wykonawca bêdzie dostarcza³ pellet sukcesywnie, zgodnie ze sk³adanym przez Zamawiaj±cego zapotrzebowaniem. Zamawiaj±cy bêdzie sk³ada³ zamówienia pisemnie lub telefonicznie (potwierdzone e-mailem).
6. Dostawy (transport – cysterna lub przyczepa samowy³adowcza o szeroko¶ci zsypu do 2 m) odbywaæ siê bêd± do: kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w Kaliskach przy ul. D³ugiej 53 w miejscowo¶ci Kaliska.
7. Wielko¶æ jednorazowej dostawy wynosiæ bêdzie oko³o 20 ton pelletu.
8. Dostarczany pellet musi posiadaæ certyfikat (w jêzyku polskim), zgodny z norm± jako¶ciow± PN-EN 17225-2:2014 lub PN-EN 14961-2. Do ka¿dej dostawy Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy parametry jako¶ciowe dostarczonego pelletu (sprawozdanie z badañ pelletu wykonane przez akredytowane laboratorium). Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za jako¶æ dostarczonego pelletu i za ewentualne szkody Zamawiaj±cego wynik³e z tego tytu³u. W przypadku zastrze¿eñ zg³oszonych przez Zamawiaj±cego w zakresie wymaganych parametrów, Wykonawca musi wykazaæ, ¿e pellet posiada parametry wymagane przez Zamawiaj±cego i jest zgodny z umow±. W przypadku gdy pellet oka¿e siê niew³a¶ciwej jako¶ci (niezgodnej z wymaganiami Zamawiaj±cego i umow±), Wykonawca na swój koszt opró¿ni magazyn z pelletu nieodpowiadaj±cego wymaganiom i dostarczy nowy pellet o parametrach zgodnych z wymaganiami Zamawiaj±cego, z zastrze¿eniem § 4 projektu umowy stanowi±cego za³±cznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
9. Dostawa bêdzie realizowana na koszt Wykonawcy, a roz³adunek odbywaæ siê bêdzie w godzinach od 7:00 do 15:00.
10. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
09111400 - 4 paliwa drzewne
11. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
12. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
13. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa
w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: dostawa pelletu ok 120 ton

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %
2) Termin p³atno¶ci faktury (T) – waga kryterium 40 %

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%

cena najni¿sza brutto*
C = --------------------------------------------------- x 60% x 100 pkt
cena oferty ocenianej brutto
*spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

2) Termin p³atno¶ci faktury (T) – waga 40 %

Termin p³atno¶ci badanej oferty*
T = ----------------------------------------------------------- x 100 x 40 %
Oferta z najd³u¿szym terminem p³atno¶ci

*spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej
do 40 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcê
w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowi±zany wskazaæ termin p³atno¶ci faktury. W przypadku braku wskazania ww. terminu w formularzu ofertowym, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca okre¶li³ termin p³atno¶ci faktury na maksymalny termin 30 dni.
b) Wskazany termin p³atno¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 14 dni i nie d³u¿szy
ni¿ 30 dni.

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) zdolno¶æ zawodowa – Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie; b) do¶wiadczenie Wykonawcy – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony,
je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e zrealizowa³ (zakoñczy³) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie minimum jednej dostawy pelletu drzewnego o warto¶ci minimum 80.000,00 z³ wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje).
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ ¿e Wykonawca
nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywne wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zosta³y opisane w rozdziale VII
ust. 2 SWZ - zgodnie z tre¶ci± Formularza ofertowego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa wy¿ej stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych – tj. aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów
1) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 z pó¼n. zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,
albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie ofert, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy
kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie – Za³±cznik nr 5 do SWZ.
Pe³en opis znajduje siê w SWZ!!

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa wy¿ej stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych – tj. aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów
1) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 z pó¼n. zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,
albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie ofert, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy
kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie – Za³±cznik nr 5 do SWZ.
Pe³en opis znajduje siê w SWZ!!

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 PZP oraz wskazanym
we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-20 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.