Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00407294/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowa obsługa klienta i bieżące utrzymanie infrastruktury
sportowo-rekreacyjnej ośrodka narciarskiego Bieszczad.ski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Rozwoju Infrastruktury Gminy Olszanica „PRI” Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380710081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olszanica
1.5.2.) Miejscowość: Olszanica
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-722
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pri@olszanica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.priolszanica.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.priolszanica.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa obsługa klienta i bieżące utrzymanie infrastrukturysportowo-rekreacyjnej ośrodka narciarskiego Bieszczad.ski”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beab1045-5389-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407294/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 818890,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi w zakresie obsługi klienta i bieżącego utrzymania infrastruktury sportowo-rekreacyjnej ośrodka narciarskiego Bieszczad.ski z zapewnieniem zasobów ludzkich (osób spełniających określone wymagania i posiadających określone kompetencje i doświadczenie).
4.2. Usługa objęta zamówieniem obejmuje w szczególności:
1) kompleksową obsługę klienta i prowadzenie działalności w zakresie świadczenia usług sportowo-rekreacyjnych z wykorzystaniem udostępnionej infrastruktury,
2) zapewnienie zabezpieczenia medycznego ośrodka narciarskiego przez wykwalifikowaną kadrę ratowników narciarskich w ilości min. 2 osób w godzinach pracy ośrodka,
3) utrzymanie infrastruktury i zachowanie jej w niepogorszonym stanie (z uwzględnieniem zużycia wynikającego z bieżącej eksploatacji) oraz zarządzanie jej funkcjonowaniem,
4) obsługa infrastruktury naśnieżającej i utrzymanie stoku narciarskiego.
4.3. Szczegółowy zakres usługi określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
79342320-2 - Usługi w zakresie obsługi klientów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1532088,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1532088,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1532088,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJK-SYSTEM Adam Kijas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891160351
7.3.4) Miejscowość: Równia
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zabezpieczenie medyczne, obsługa ratraka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1532088 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OLSZANICA
więcej: przetargi OLSZANICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Utrzymanie terenów rekreacyjno-sportowych na terenie miasta Opola - 2025 r.
- Realizacja usług gospodarczych na wybranych obiektach sportowych zarządzanych przez MOSiR Rybnik
- Utrzymanie zieleni miejskiej urządzonej na terenie miasta Reda, z wyłączeniem utrzymania zadrzewień w 2025 roku.
- Utrzymanie kompleksów sportowych, placów zabaw, terenów rekreacyjnych i skwerów na terenie Gminy Dobra
- USŁUGI SZKOLENIA SPECJALISTYCZNEGO - zakup kart dostępu do infrastruktury sportowej podmiotów zewnętrznych
więcej: Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.